Len par komentov k niektorym komponenetom a zozstave…
Bike bol stavany na vahu s dorazom na funkcnost, kedze syn je ultejsi. Vidlicu som upravil koli hladsiemu chodu, otocenie patrony vsetko vyriesilo, lock out je momentalne nepotrebny. SRAM NX bol zvoleny ako najlacnejsi prehadzovac s ramienkom X-Actuation – momentalne vyrabam karbonove ranienko. Kazetu som mal povodne XT M8000, ale chcelo to lahsi prevod, tak bola vymenena za Sunrace 11-46. Radenie som mal povodne grip shift GX 11s, ale s prichodom chladnejsieho pocasia sa ukazalo ako problemove radenie v rukaviciach malou ruckou. Vymena za NX triger, zvykol si ihned. Kotuce Ashima zvolene koli vahe. Povodne som chcel dat na bike oblubene v-breaky s paralelogramom, ktore syn pouzival na 16 bike a maju krasny chod a super brzdia. Brzdy XT som zohnal za dobru cenu a boli zvolene koli moznosti nastavenia stroke, ucinosti, kedze asi pri 40 minutovom zjazde nebolia ratolest prsty z brzdenia. Paky doplnene o gumu z ALI, ako ochrana pred chladom v tomto pocasi. Kluky LX Deore su o 60g tahsie ako ine skratene, ale je to moznost pouzit aj mensi prevodnik 28z s BCD64 co vyuzijeme v blatistom a zasnezenom terene (pokial nas mamka posit von). Titanovy stred zvoleny pre jasnu usporu vahy. Kolesa objednane z ALI, su lahke, kvalitne a robustne s alu orechom. Vymenil som na nich mosadzne nipple za gold alu a osadil titanovymi upinakmi. Plaste som najskor nasadil Schwalbe Litle JOE, ale boli uzke… vymena za Mitas Ocelot. Je tazsi, ale sirka synovy sadla hned, kedze je stabilnejsi. Oba klesa tu bezdusove. Riaditka a sedlovka je karbonova z ALI (odskusany zdoj). Gripy Ritchey WCS s pouzitim karbonovych dorazov na ruku, aby bola stale v dobrej pozicii pri brzdeni. Sedlo mam zatial obycajne (tazke), ale sedi na ritku. Budem cez zimu objednavat carbonove z ALI. To iste s pedalmi… (mozno) ich vymenim az ked najdem nieco vhone na malu nozku. Stojan musi byt… samozrejme s TI skrutkou. Polepy som si dal spravit MERIDA reflexne, kedze ja uz dlhe roky pouzivam niekolko bike tejto znacky. Tiez na kolesach su cierne reflexne nalepky, ktore normalne nie je vidiet a vecer krasne odrazaju svetlo. Vahu som dosiahol 8.95kg, ale so stojanom, pedalmi a ostatnymi nevyhnutmymi vecami pre dieta som zastal na 9.7kg. vsetky vsecicky sktrutky, podlozky a pod su duhove titanove. Len komponenty stali necelych 1 200 €. Dolezita info je aj to, ze som dal dost penazi za suciastky, ktore som nakoniec nevyužil alebo som zle vybral.... Skrutky, gripy, kazeta, plaste, kluky, prevodnik, radenie, atd. Masaker cena… rozpocet som presvyhol dvojnasobne, ale ked vidim ako synator jazdi… nech to para tlaci. Fakt si to s nim uzivam, ked aj on ma z jazdenia radost ako jazdi single, schody a kopceky.

RÁM: 20' ALU China – 1600g
VIDLICA: Spinner Grind 50mm (upravene na 70mm, otocena patrona, pridane penove kruzky do gufier) – 1530g
PREHADZOVAC: Sram NX 11s – 315g (momentalne vyrabam karbonove ramienko)
KLADKY: 12z & 14z na PR loziskach NW
RADENIE: Sram NX 11s trigger
BRZDA PREDNÁ: Shimano Deore XT M8000 – 230g
KOTUC PREDNY: ASHIMA RO-08 160mm – 80g
BRZDA ZADNÁ: Shimano Deore XT M8000 – 240g
KOTUC ZADNY: ASHIMA ARO-08 140mm – 70g
KLUKY: Shimano Deore 125mm – 476g
PREVODNÍK: 30t NW – 35g
STRED: 4-Hran Titanova oska; 119mm; PR loziska – 145g
RETAZ: Sram PC1170 11s – 253g
KOLESO PREDNE: RT LIGHT 20 spokes; gold alu nipples ; Titanium QR Gold – 1475g (vratane plasta)..samotne koleso 560g
KOLESO ZADNE: RT LIGHT 20 spokes alu hub; gold alu nipples; Titanium QR Gold – 2170g (vratane plasta, kazety), samotne koleso 670g
KAZETA: Sunrace MX8 11-46 – 480g
PLÁŠT PREDNÝ: Mitas Ocelot 20x2.10
PLÁŠT ZADNÝ: Mitas Ocelot 20x2.10
DUSE: Tubeless (Finishline)
PREDSTAVEC: Wake Gold 45mm – 110g
RIADÍTKA: Spomann CARBON 500mm – 110g
GRIPY: Ritchey WCS
HLAVOVÉ ZLOŽENIE: Force light – 105g
SEDLOVÁ OBJÍMKA: GUB titanium light Gold
SEDLOVKA: Spomann CARBON 27.2mm – 170g
SEDLO: Force Hero 20" detské sedlo čierno-biele – 300g
PEDÁLE: Detské pedále Force SP481 čierne – 300g
SKRUTKY: Vsetky Titanium RISK
STOJAN: FORCE ALU 20
POLEPY: MERIDA 6 reflexne
HMOTNOST: 9.7kg
CENA DIELOV: 1 200 €

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up