Pridávam sľúbené.

Ak sa orech kazety netočí navoľno, ale ľahko zadrháva, čo v mojom prípade spôsobovalo až "ručanie" pri zjazde v rýchlosti 60+, tak môžu byť zlé 2 veci.

Buď je vadné ložisko, ktoré má orech v sebe napevno, to že má kazeta vôľu, by na to len odkazovalo.Orech má v sebe 1 ložisko, pri výplete je medzi orechom a telom náboja iba klzná prachovka (diel č. 9). Riešenie jedine nový orech za strednú kopu peňazí.

Koleso má na oske tzv. Deep groove ball bearings, priemyselné uzavreté ložiská. SLSká majú vzadu jedno viacmenej štandardných rozmerov, to pod orechom je ale exotika, špeci ložiskári nevedia, kde také presne zohnať. Tuto vidím 2 ložiská podľa rozkresu rovnakého typu (diel č. 5).

V mojom prípade došlo k roztiahnutiu hliníkového tela náboja v oblasti na priloženém obrázku vyznačenej červeným obdĺžnikom, o túto časť začal zvnútra orech trieť, a pridrhávať. Po prebrúsení problém zmizol, našťastie ložisko orecha zatiaľ vôľu nemá.

Osobný názor mám bohužiaľ taký, že Mavic už niesú everyday-all condition kolesá.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky od autora

Zobraziť všetky

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up