Pridávam sľúbené.
Ak sa orech kazety netočí navoľno, ale ľahko zadrháva, čo v mojom prípade spôsobovalo až "ručanie" pri zjazde v rýchlosti 60+, tak môžu byť zlé 2 veci.
Buď je vadné ložisko, ktoré má orech v sebe napevno, to že má kazeta vôľu, by na to len odkazovalo.Orech má v sebe 1 ložisko, pri výplete je medzi orechom a telom náboja iba klzná prachovka (diel č. 9). Riešenie jedine nový orech za strednú kopu peňazí.
Koleso má na oske tzv. Deep groove ball bearings, priemyselné uzavreté ložiská. SLSká majú vzadu jedno viacmenej štandardných rozmerov, to pod orechom je ale exotika, špeci ložiskári nevedia, kde také presne zohnať. Tuto vidím 2 ložiská podľa rozkresu rovnakého typu (diel č. 5).
V mojom prípade došlo k roztiahnutiu hliníkového tela náboja v oblasti na priloženém obrázku vyznačenej červeným obdĺžnikom, o túto časť začal zvnútra orech trieť, a pridrhávať. Po prebrúsení problém zmizol, našťastie ložisko orecha zatiaľ vôľu nemá.
Osobný názor mám bohužiaľ taký, že Mavic už niesú everyday-all condition kolesá.
poukazy navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre