Planzetky piestika na strane odskoku
Taaaakze konecne po dlhych dnoch cakania som sa dockal a konecne som dokoncil "tuning" svojho tlmica Fox Van R, ktory vozim na rame SC Heckler. Za pomoc a rady dakujem Lapierrovi. Takze s dovolenim kratky popis:
- v tlmici od vyroby bol olej pod tlakom prostrednictvom dusika. Po uprave je olej tlakovany vzduchom prostrednictvom ventilu umiestneneho na vrchu expanzky,
- uz od zaciatku som nebol spokojny s chodom tlmica kvoli nastaveniu kompresie, ktorej hodnoty boli prilis vysoke. Preto som odobral niekolko planzetiek na kompresnej strane piestika. Celkovo ich tam bolo tusim 5 alebo 6, teraz su tam dve.
- Fox tusim pouziva vo svojich tlmich olej s viskozitou wt 10, tak som kupil olej do odpruzenych vidlic Castrol rovnakej viskozity, no po poskladani tlmica bol odskok prilis pomaly aj na najnizsom stupni. Preto som kupil rovnaky olej s viskozitou 5 wt. Teraz je to uz v poriadku.
Dnes som absolvoval aj skusobnu jazdu po meste a podla ocakavania je tlmic OVELA citlivejsi. Vzhladom na konstrukciu ramu mam vsak obavy, ze v narocnejsom terene bude chodit zadna stavba prilis do zdvihu. Uvidim, ako sa bude tlmic spravat pri ozajstnom zatazeni.
poukazy navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre