zadna stavba dotykajuca sa nastavovacich skrutiek presmykaca

Tiez nevidim z tych dvoch fotiek nic. Prva ukazuje klb, ktory samozrejme moze byt zdrojom problemu, ale robit z toho takuto obrazkovu hadanku hadam netreba, kedze tam je iba jeden klb a je asi kazdemu jasne, ze to moze byt nim, len to treba overit. A na druhom obrazku uz vobec neviem, co by mohlo sposobovat take silne klepanie, ze je citit az v riadidlach...
Kazdopadne su tam dva potencialne zdroje mensieho klepania, ale tie by nemali byt take silne a ani by sa nemali az tak silno prenasat celou kostrou. Prvy bod je nevhodne umiestneny presmykac, kde do nastavovacich skrutiek priamo naraza zadna stavba (ak dobre vidim, tak tam dali pekne ochrannu samolepku ). A druhy potencialny zdroj maleho klepania je retaz o gumu, mozno az rafik, hlavne pri najlahsom prevode (alebo je to len opticky klam na obrazku?). Ale ako som spominal, to su len take veci pomimo a ten hlavny problem podla mna nepopisuju...

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up