Momentálna "verzia". Oproti sérii vymenený kokpit, vidla, pohon, plášte, brzdy. Ešte sa budú meniť kľuky a po čase aj kolesá. Zatiaľ sa váha zastavila na 11,1kg, ale pôjde to ešte dole. Čo je ale najdôležitejšie - robí mi obrovskú radosť a vďaka nemu bolo prežitie karantény o čosi lepšie. 🙂

comment Komentáre ku fotografii

thumb_up0thumb_down reply

Velmi pekne farebne spracovaný rám. Inak ako hodnotíte plášte od Vittoria?

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Ďakujem.
Tie plášte sú perfektné a táto kombinácia, Barzo vpredu a Mezcal vzadu, je geniálna za každých podmienok. Bál som sa trochu agresívnejšieho vzoru, no odvaľujú sa veľmi slušne aj na asfalte. V horšom teréne zase podržia veľmi solídne a v porovnaní s predošlými (Maxxis Recon Race) je to "nebe a dudy". Pasáže v ktorých mi častokrát Maxxisy "prehrabovali", tak Vittorie ani raz nezaváhali a podržali. Podobne v blatistom teréne. Niekedy som mal pocit že to už nedám a spadnem ale vždy Barzo vpredu sa odmietalo vzdať a doslova ma vytiahlo naspäť. Sú síce drahšie, ale podľa mňa sa to oplatí, najmä ak sú nahodené ako bezdušáky. A subjektívne sú aj dizajnovo pekné.

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Áno, dizajnovo pekné plášte. Ja by som rád vymenil na trailovom bajku takže agresívnejšie vzory. Resp Barzo vzad a vpredu niečo agresívnejšie.

thumb_up0thumb_down reply
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up