Ja si dovolim oponovat. KOM/QOM su o tom kto bude rychlejsi, podmienky urcuje ich prevazdkovatel. Strava ma jedinu podmienku nesme to byt urobene motorovim vozidlom. Obcas to nie je len o nohach, ale aj o hlave podmienkach vybaveni a to vsetko k tomu patri. Ked niekto urobi rekord na drahe a nastavi si este ja teplotu a cestuje do vyzsej nadmorskej vysky pre redsi vzduchu... tak to nema hodnotu, musi to robit na parkovisku pred domom? Alebo ked niekto urobi KOM vo full TT vybave s tym, ze ho niekto roztiahne tiez to nema hodnodtu, Ci ked ides v skupine tak sa to nerata lebo ste si pomohli? Uz som videl aj odbornikov co dupali za autom s otvernym kufrom po ceste 60km/h aj tak sa roboia strava KOM. Len tam uz jasne vidim pomoc motora. Ale keby sme povedali, ze na akykolvek rekord na biku nesmie pomahat nikto, ani pocasie, tak rovno mozeme povedat, ze jediny legitimny pretek je draha a aj to len jedna jedina, aby boli podmienky rovnake.

Tak ci onak, kto si mysli, ze to po vetre to spravi aj blblec, nech si to skusi, najskor sa tam v tom vetre dostat, potom ti veje bike kym nan nastupis, rychlosti okolo 60km/h ziadna sranda pri tych narazoch vetra, ktory nikdy nie je homogenny. No a na zaver mozes tahat proti nemu spat, ako kompenzaciu po tom VO2max efforte.

Segment Kompa Vojka VD Gabcikovo: https://www.strava.com/segments/4763728
Untitled.png

Som zvedavy, ako by sa tam niekto dostal za bezvetria, alebo bez pomoci. Urcite verim napr tym 628W po dobu 18min. Alebo tym 566W pri pulze 144BPM. Nie je tam jediny vykon za bezvetria.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up