Neuron CF 9 č. 2

Nedúfal som, že budem do tohto vlákna niekedy písať, ale predošlá zmienka o výstupnej kontrole ma naštartovala k zhrnutiu...

Nakoľko od 08/2015 vlastním Nerve AL 7.0, postupne som sa dokopal (za výraznej pomoci syna, ktorý očakával dedičstvo Nerva) k novému bajku.
14.9. objednávka Neuron CF 9. Veľkosť XS skladom, platba 15.9. Bike odoslaný 16.9., doručenie 21.9.
Nakoľko som bol na služobke, prebral to kolega.
Keď som videl poškodenú krabicu od gurtne, ako to bolo previazané v UPS, obliali ma smrteľné poty.
Našťastie na prvý pohľad do krabice všetko OK, bolo to nad zadným kolesom, kde nič nie je v krabici.

Doma vyberám bajk z krabice a všetko fajn zabalené, obalené, nič nelieta, na prvý pohľad OK.
Otváram si plechovku Plzne a ide sa odbaľovať a skladať!
Po odbalení peny pri hornom oku tlmiča to prišlo: poškodenie farby až na karbón .
Nie je to oškreté pri doprave, ale evidentne nejaká rana z boku na hornú rámovú trubku a odskočená farba až po karbón.
Celé pekne zabalené v pene, čiže takto to odišlo z fabriky!!!

Na 22.9. teda posielam fotky na CZ podporu.
Pre istotu paralelne posielam fotky aj do Carbonfactory, michalgunis ďakujem pekne za konzultáciu ,
pevne dúfam, že v závere ponúknuté služby nebudem nikdy potrebovať
Odpoveď Canyon 23.9.: "Navrhuji poslat kolo zpět na naše náklady s tím, že vám vytvořím objednávku na nové kolo.
Díra je poměrně hluboká a nelze tedy s jistotou říci, že rám by časem během jízdy dále nepraskl.,
Tedy z důvodu vaší bezpečnosti navrhuji kolo vrátit.".
Bike teda po krátkych asfalt testovačkách balím a 25.9. ho preberá kuriér.

Paralelne 24.9. odoslaný z Nemecka druhý bajk. Doručené včera 29.9. Krabica v UPS dodávke uložená na výšku, zase ma mrazí niekde v oblasti krížov...
S malou dušičkou otváram krabicu, kua teleskopka so sedlom voľne v krabici (odopnutá z tých čiernych pások s gumou, čo je pripevnená k rámu)...
Našťastie všetko OK. Nový bike bez škrabančeka .

Za mňa aj napriek extrémne nemilému zážitku a sklamaniu z poškodenia prístup CZ podpory vždy super: promptný, či už chat pred predajom, prípadne komunikácia pri reklamácii. Osobne som očakával nejaký voucher refund za poškodenie, výmena celého bajku ma teda dosť prekvapila a potešila. Bol som však aj tak rozhodnutý poškodený bike vrátiť (Ostatne ja som im poslal nepoškodené peniaze, tak prečo by som si mal nechať poškodený bajk... Navyše s karbónom nemám žiadne skúsenosti...).

Evidentne celý problém zapríčinila nedostatočná výstupná kontrola.

No a samostatná kategóia čo nejdem radšej rozvíjať , sú kuriéri... Našťastie poškodenie pri preprave sa mi vyhlo.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up