Ak riesite to ze ked bude dolu sedlo na v1 tak riesite blbosti.
1. ten bajk ma nizku sedlovu trubku = 418 vo velkosti L
2. pri narazoch kedy by siel bajk takto do zdvihu moze dojst k deformacii ramu i zadnej stavby. Neviem ci je to tento pripad s pevnym trojuholnikom vzadu ale nie je stopercentne riesit to vyfucanim tlmicu a vidlice. Potom clovek zisti ze sice s vyfucanymi patronami je v pohode ale po jazde ma odtlacky plasta na zadnej trubke.
3. Ten bajk so sedlom uplne dole vyzera takto Pochybujem ze to niekto takto vozi pri tych najmensich velkostiach. Znacna cast bajkov so sedlom uplne dolu by sa spravala uplne rovnako.

Nizsi stred potrebuje viac jazd kym si na to clovek zvykne aby neskrtal o teren. Nie preto ze by sa veci nedali jazdit ale preto aby si clovek zvykol na to v akej vyske ma pedale a naucil sa s tym jazdit automaticky. Podobne to je so sirsimi rajdami, dlhsim bicyklom, vacsimi kolesami atd. Ziadny problem len si to musi jazdec otukat. Ale ak by som sa niecoho bal tak skor toho ze chytim v dopade prevodnik a povlacim retaz po zemi ako toho ze chytim pedal. Aj ked to sa mi stalo tiez, zatial ale iba raz. Bola to kombinacia nezvyknutia si na bajk, maksieho tlmicu, prepalenia dopadu a dopadu pedalom priamo na trciacu skalku. Vo vysledku z toho bola brzda na nulu a katapult hlavou dopredu. Nic z toho ale bezne nezazijem, ten jeden pripad bol skutocne extrem kde sa posralo vsetko co sa dalo. Pinkbike robi pri testoch tie videa huck to flat, vital robil fotky dh a enduro bajkov pocas pretekov v maximalnej kompresii. Hlavne tie vital fotky ukazuju ze castejsie ide po zemi prevodnik ako pedale.

bavime sa o tomto, aj ked je pravda ze vidla este pojde o par cm dole, takze uhly sa trochu zmenia a ten kontakt tam nemusi byt az tak velky

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up