Dlhšie prevody, že napr. 5 a 6 stupeň je dlhý a 6 tku na 130 tke točíš na 3100 otáčkach a nie napr. na 3500. Takže napr. ak ideš na 6tke 110km/h, tak točíš niekde na 2800 a aj na diaľnici pri kopci musíš podradiť, pretože najvyšší točivý moment je celkom ďaleko...

Dakedy oskúšam. Jazdím s ňou druhý mesiac a zatiaľ som šiel najviac 90 Ale s automatom asi ani neoskúšam. Ináč ked som v 1997 v Garden Grove,CA kúpil prvé auto - tento starší Chevrolet Celebrity na prvom obrázku /automat, objem 2,8 litra, spotreba 12 litrov/ za 1400 dolárov a jazdili tam vtedy ešte šitové Hyudaie, menej kvalitné domáce americké autá a kvalitné drahšie japonské Lexusy, Hondy, Toyoty tak som sníval v 1997 aspoň o takejto Toyote Corolle na štvrtom obrázku. Další rok som tam kúpil trojročný aspoň Hyudai Elantra tiež automat, už s tempomatom, oproti starému chevimu dokonca s funkčnou klímou , ... a chcel som ho trajektom priniest na Slovensko. Prešiel som ním z LA cez Nevadu Las Vegas, Utah, Colorado, ... do Chicaga ale tam som ho nakoniec predal. Cestou krížom cez Ameriku pri osem hodinových nonstop jazdách po diaľnici trocha žral olej. V bazare v Chicagu sa po ňom len tak zaprášilo - ked videli špz štátu Kalifornia, Orange County kde nesneží a prší len 7 dní v roku. Prišiel som domov, zobudil sa z amerického sna a kúpil novú Felíciu so základnou výbavou
No a potom prišla ,,éra,, Citroenov - Xsara Picasso a dízel C4 Grand Picasso. Nakoniec mi minulý mesiac čistou náhodou ,,výberový filter,, - spoľahlivejšie auto, benzín, automat, do 5 rokov, 10 000 euro, do 70 000 km vypľul kedysi snívanú Toyotu ,,koronu,, nakoniec bielu 1,6 Valvematic, 97 kW. Vraj najpredávanejší model auta v histórii motorizmu - som zistil pred dvoma týždňami. 48 miliónov predaných kusov za 54 rokov. Octavia 7 miliónov za 61 rokov .

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up