flinty, je uplne bezne, ze sa ti port upcha aj originalnym mazivom z vyroby, pri foxe pomerne bezny jav, internety su toho plne

co sa tyka narastu zdvihu - uplne v pohode, treba si uvedomit, ze v prevadzkovom rezime, teda ked maju komory uz vyrovnany tlak, tak negativka je trochu dlhsia, nez v stave ked cely piest este iba vkladas pri servise do vnutornych noh.. na RS sa to da lahko vyskusat, kedze maju port umiestneny vyssie vo zdvihu v porovnani s foxom.. tam ked nafukas pozitivku rovno na finalny tlak, bez postupneho prepruzenia, tak ti kludne narastie zdvih aj o 2 cm (osobne otestovane).. potom po prepruzeni, sa tlaky v komorach vyrovnaju a zdvih sa ustali na prevadzkovej hodnote

Myslel som skor pri beznom servise.
Ked tam das vazelinu, ktora tam patri a v normalnom mnozstve, tak sa nezalepi. Ked to z vyroby vyzera ako na obrazku, tak ano to moze upchat port .
Co sa tyka zdvihu... 2 cm? no neviem ako u RS ale u Foxu urcite nie. Ked nie su vyrovnane komory, tak tlak v pozitivke moze tlacit proti top out bumperu a tym padom viac vysunut piest airshaftu , ale to je tak max 2-3 mm, potom by to uz bol plast na plast.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up