Rovné riadidlá plus inner bar a máš vyriešené. Dobrý ty, to sa mi páči, že ma také niečo nenapadlo hladať skôr. To by na rovné riadidlá pridalo "špurtovaciu" polohu k tomu ešte nejaké rohy na konce riadidiel a boli by 3 rôzne polohy na flat bar. Našiel som aj drop bar ends, ale to už je asi trochu blbosť. Tie zahnuté touring bar, ktoré majú inner bar v sebe sú tiež zaujímavé, ale to skôr asi pre Vás DoraBlack. Inak si myslým, že tie nové gravel biky s flat bar by boli ideány typ bajku pre cykloturistiku. Hlavne sa mi páči Specialized Diverge EVO a Marin DSX 2 (na tej stránke, ktorú som už spominal: https://www.cyclingabout.com/best-flat-bar-gravel-bikes-2021/). Ja som za študentských čias a za slobodna tiež niečo pocykloturistikoval v rokoch 2005-2010, zďaleka to nebolo len po cestách, šli sme na klasických MTB a Crossových (vtedy samozrejme termín Gravel nebol). Práve tie dva majú vačší tire clearance a teda možnosti pripojenia príslušenstva. Na touring/cykloturistiku, ked je bike naložený by som určite nechcel barany, vtedy treba mať riadenie v pevných rukách. Tiež tie dva modely by boli ideálne pre toho, kto chce mať len jeden univerzálny bike tak na všetko, ktorý dobre zvládne nejaký terén a na ceste tiež moc nezaostáva. Ja nad takým neuvažujem z dôvodu, že mám MTB XC HT a tie nemajú od neho ďaleko, predsa ich geo sa viac podobá MTB, plášte 2.1", akurát neodpružená ľahká carbon vydla (- cca 1kg oproti odpruženej). Ja mám pár rokov do 40ky, občas agresívnejšia poloha mi (ešte) nerobí problém a tak hladám niečo rýchle na cesty + ľahší terén, MTB XC HT bike už mam, tak nech sa to skôr podobá na klasický gravel ako MTB. Mars, dik za info. Stále ma to ťáha aj k baranom. Predsa je to niečo iné, vyzerá to cool a to samotné držanie z hora "on the hood" a v drope, tam má jazdec ruky v polohe rovno, paralelne s telom, alebo ako to povedať, nie otočené ako pri držaní rovných riaditok. Včera som si ešte ten gravel skúšal, škúšal som si aj "špurty" (držanie v dropoch) a má to niečo do seba a teda ak by širšie a viac gravel specific barany výrazne pomohli ovládaniu a istote jazdy, barany ešte dosť zvažujem.
Blavatrafic, pozrel som si tvoje bicykle. Aj tak nejak som si predstavoval môj budúci gravel. Pozrel so si aj tvoj ceťák, len taká otázka, ten cesťák je výrazne rýchlejší od toho grawela? To akú rýchlosť a za aké úsilie vyvynieš je to citelný pocitový rozdiel s baranmi a na flat baroch s pomocou tých inner bars?

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up