predná duša

No dnes som pokračoval zadným. Predné mi sfúklo do rána o pol baru z 2,5 na 2. To je asi ok. a sadne si to. Dal som tomu zas 2,5 nahodil na bike a zobral zadné koleso.
To mi už po vyzutí plášťa naznačilo že to nebude taká prdel lebo predpríprava na bezduše bola značne rozdrbaná a pásku doma nemám. Stalo sa to keď som dostal defekt a kým som dobrzdil tak som po prázdnom kolese prešiel ešte zopár metrov. Vzal som skalpel a poorezával som okraje pásky. Potom už postup rovnaký ako včera. Nahodené zas bez montpák. Aj keď dnes už som si musel dať 5 minút pauzu aby si prsty odpočinuli. Pätky nahodené zas aj cez jadro ventilu no trochu viac som sa napumpoval kedže vzduch unikal cez dieru po defekte. Sfúkol som, dal cez ventil dva poldecáky a jeden šprt tmelu a znova nafúkal. Tu už sa objavilo pár netesností okolo pätky a spomínaný defekt ktoré tmel po chvíli zalepil( Ten defekt stále trošku bublinkuje ). Aspoň to tak zatiaľ vyzerá. Budem to sledovať. Nárast hmotnosti na zadnom kolese je pri tomto setupe 14 gramov. Zistil som že v zadnom kolese som mal ťažšiu dušu. Predná duša mala 205g a zadná 237g. Takže ak to zhrniem. Pri prechode na bezduše s insertami som celkovo zhruba na rovnakej hmotnosti ako na dušiach
V téme o insertoch trepem o bezdušiach a tak späť k veci.
Takže ku týmto insertom zatiaľ klady - hmotnosť, pomerne jednoduchá inštalácia, nesajú tekutinu, možnosť použitia akéhokoľvek TL ventilu, možnosť plniť tmel cez ventil, rozdelí plášť na dve "komory" medzi ktorými je možná výmena vzduchu a tmelu cez otovory. Cena v porovnaní s konkurenciou primeraná 38€ 1ks.
Zápory zatiaľ neviem. Oproti "plným" insertom bude možno dojazd na prázdnom kolese horší. Tomu sa snáď ale vyhnem, keď tak duša to istí. Info z terénu po veľkej noci Zatiaľ však z technického hľadiska prekvapenie a veľká spokojnosť.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up