vsunute tiahlo

Tak som sa konecne dostal k odvzdusneniu tej Charger 2.1 RC2 patrony co som spominal o par prispevkov vyssie.. V prvom rade velka vdaka Tesakovi za poskytnutie odvzdusnovacej sady

Oleja tam rozhodne bolo menej nez by malo byt, po odvzdusneni to vyzera takto:
IMG_20210426_204939.jpg
IMG_20210426_205012.jpg

Koho by zaujimalo, tak tam ide cca 70-80ml, takze 120ml balenie vam v pohode vystaci.. od vyroby tam bol zrejme klasicky RS 3wt, kedze Maximu Plush, ktoru som tam daval mala mierne inu farbu..

Zaujimave je tiez, ze upgrade kit, tak ako som ho kupoval ja, nie je konstrukcne uplne zhodny s patronou, ktora sa dava od vyroby rovno do najvyssich modelov vidlic - vsetky manualy ktore som k tomu nasiel, pisu, ze na uvolnenie "seal head-u" treba 23ku kluc.. moj sa odtahoval 15kou a uz na pohlad vyzeral inak Aj tesnenie ktore tam je, vyzera inak a mam trocha pochybnost, ze ide o rovnake SKF, ktore RS spominal pri predstaveni tejto patrony s tym, ze znizuje trenie o 30%..

Co sa tyka prejavu po zlozeni, tak bohuzial, nemal som este moznost sa ist previezt, ale uz aj pri "garazovom" teste, bolo konecne citit, ze LSC/HSC tocitka aj nieco robia.. rozdiel medzi krajnymi polohami bol sice maly, ale jemne citelny.. kazdopdne aj pri plnom zavreti, to ma daleko od zavretia Motion Control patrony, co je vlastne asi aj logicke, kedze RC2 verzia ani nema mat lock.. na to je asi skor RCT3 so svojou 3-polohovou packou..

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up