Ked je stale skaredo a nechce sa mi ist na bajk, dal som sa na vytiahnutie lozisk pri zadnej oske. Pred rokom som si vymenil vsetky ostatné a tieto sa mi uz nechcelo.
Po vyskrutkovani skrutkoosky ostali vo vrchnej vzpere 2 ložiska oddelené vymedzovacim kruzkom s tromi drážkami. Dal som 2 šance vybuchavaciemu kladivku, ale s loziskom ani nepohlo. Neostalo mi nic ine len improvizovat. Vyrobil som si vytahovak s imbusovej skrutky M8, cize zbrusenie hlavicky na hrubku 1,5-2mm a vybrusenie do trojkotvy.
Lozisko ma vnutorny priemer 12mm, hlavka skrutky ma 12,9mm, este trochu zbrusit driek nech sa dá v pohode prestrcit. Idealne Potom uz len skrutka a par podloziek a vonkajsie lozisko bolo vonku. Vybrat vnutorne to uz je klasika.
Loziska aj krytky po vytiahnuti boli v celkom dobrom stave oproti loziskam z ramu, keby som nemal nahradne, uplne by postacilo len natlacit do nich vazelinu.
Moje postrehy z vymeny:
stredovy doraz/priecka v otvore je tensi ako vymedzovaci kruzok, tak si treba vsimnut, ktore lozisko nan opiera. Roztec lozisk bude sice vzdy rovnaka, ale pri zlom nalisovani minimalne jedna krytka s o-kruzkom nebude mat funkciu. Ja som nan oprel vnutorne lozisko, ale nie som si uplne isty ci to tak bolo predtym.
Skrutku treba dostatocne dlhu, kvoli chyteniu aspon za zavit aby sa netocila.
Ram je karbonovy jeffsy 2016.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up