Vďaka za typy. Nejakú pásku si tam teda nalepím a tá flaša zospodu, ano nič moc piť zo zablatenej alebo len zaprašenej flaše. Zoženiem nejakú s krytom. Ajtak samotná možnosť mať tam extra flašu ďaleko prevyšuje tie nevýhody. Každý bike by to mal mať. Spomenúť sedlo som zabudol, nieje zlé, ale úplne mi nesadlo, vymením za také ako mám na MTB a sedlovku tiež za carbonovú, zvažujem aj nejakú odpruženú, ak máte nejaký typ, dajte vedieť. Komponenty, ano, dalo by sa jazdiť tak ako to je. Nieje tam nič vyslovene zlé, len pár slabších komponentov. Aj v hodnotení dostal 4/5, tú jednu * mu strhli práve za tých pár slabších komponentov: https://off.road.cc/content/review/bikes/marin-headlands-1-2020-review-4753 Zo všetkým ostatným celkom súhlasím.
Myslím, že TL plášte je úplný základ bez debaty. Kolesá sú ťažké. Pozrel som sa do nábojov, ložiská tiež nič moc. Náboje neviem výrobcu, že by Marin robil vlastné? Tie "noname" kluky ozaj nemajú úroveň na takomto bajku. Kazeta sunrace 10-42 tiež váži pol kila a je na nejakom divnom unášači, tak vždy "cvakne" keď začnem ťahať. Chcem aj vačší rozsah. Tiež plánujem vyskúšať rôzne riadidlá. Pôvodné niesu zlé, široké sú 44cm a majú mierny flare, len drop trochu veľký pre mna 125mm. Skúsim nejaké aspon 46cm, vačší flare a menši drop. Ešte čo je na ňom blbé, oska na predné koleso nemá rychloupinák, ale špecialnu maticu na druhej strane vydly, ktorá ľahko vypadne po odkrútení a treba na to imbus. Občas si ho dávam do auta, je to otázka času kedy mi padne do kanála.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up