T•O•U•R D•E C•A•M•P•I•N•G
Je streda 15:30. Balíme posledné veci a už sme na ceste smer Camping Nižné Kamence (Terchová). Staviame stan a už sa varí večera a popíja. Miesto super, aj Axel sa môže vybehať. Ráno o 6 budík, rýchle raňajky a už šlapeme popod lanovku smer Snilovské sedlo. Tam dávame kávu, kofolu a šup na Veľký Fatranský Kriváň. Od Martina mraky, takže výhľady len smer Rozsutce. Pokračujeme na Pekelník a cez sedlo Bublen Malý Fatranský Kriváň. Ľudí minimum, silný vietor tak rýchlo dolu k autu. Balíme veci a ideme smer ATC Račkova Dolina. Pre mňa najkrajší camp. Stany medzi vysokými smrekmi, počuť iba potok. Nádhera. Zakladáme oheň, papkáme, hráme karty, popíjame. Ráno smer Tri studničky, Kmeťov vodopád v Kôprovej doline. Odtiaľ Temnosmrečinská dolina a plesá. Dokopy asi 10 turistov. Kľudné miesto vo VT. Odporúčam. Na druhý deň dávame Chatu pri Zelenom plese. Veľa ľudí, veľa oblačnosti. Výhľady žiadne. Nabudúce. Dávame kapustnicu a štrúdel. Spokojní ideme dolu. Po ceste meníme plány, na nedeľu hlásia pekne - domov sa nejde. Dávame posledný camping Rijo v Starej Lesnej. Na nedeľu volíme prechádzku na Chatu Plesnivec. Na chate kofola, čaj a magnetka. Dokopy platíme menej ako za parkovisko dole. Nevadí.
Spolu to boli 4 noci, 3 campingy, cca 69,3 km, 3444 m prevýšenie v nohách.