Tep 102 NP 179, idelny by bol pomer NP/TEP aspon 2
Vratim sa k tomuto, za akych podmienok ma pomer NP/tep vypovednu hodnotu?
Napr. dneska rano, nalacno ako vzdy, polovicu casu v protivetre, rege jazda 203w NP/131avg tep.
Prednedavnom takmer v identickych podmienkach, trochu vo vacsej pohode 187w/125tep.
Niekedy predtym, 195w/125tep.
A niekedy medzi tym, poobede, najedeny, teplo jako krava, 189w/150tep. Vsetko Z1/Z2 pohodove kratke rege jazdy. Na zaklade ktorej jazdy si mam urcit ten pomer NP/tep?? Mam ho 1,5, 1,6 alebo len 1,25?
Ano, chcel by som mat pri tepe 130(max mam 201) NP 250w. Ale opat, ktore su to tie standartne podmienky? A aj keby nejake su, co z toho ze trebars nedokazem ten nizky tep vyhnat dostatocne vysoko, a/alebo udrzat vysoky vykon? Co ked by ten vykon stupol uz iba na 280w, co z toho?

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up