Ideálne je, ak je oska predného kolesa priamo nad oskou predného válca,. Preto sa "Válce" robia tak, aby sa dali rozťahovať alebo zkracovať, podľa dĺžky bicykla, čo sa dá najjednoduchšie poriešiť viacerými dierami alebo úchytmi predného válca. Ale aj keby sa ti nepodarilo trafiť úplne presne, nebude to katastrófa, len to bude mať MOŽNO väčší alebo menší odpor, čo je aj moja otázka na nejakého fyzika, ktorý si toto číta. Za odpoveď ďakujem.

Čo sa týka zvrtnutia riadidiel, myslím že toto hrozí len v nulovej rýchlosti, takže bez problémov.
A čo sa týka vypadnutia z Válcov dopredu alebo dozadu, tak to by si sa musel strašne cukať, pretože svoju váhou pôsobíš na zadné koleso, ktoré je v akomsi pomyselnom údolí medzi dvomi zadnými válcami a to ti pri normálnej jazde nedovolí odtiaľ vyletieť.

Horšie je to už s vybehnutím do boku!

Takže hurá do výroby a jazdenia!!!

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up