prepočet

Laco:

1 - Toto mi už dáva logiku, s týmto súhlasím, to je výhoda Dual Airu.

2 - To, že negatívka má vplyv a tlačí proti piestu nepopieram, no myslel som, že ten vplyv je relatívne malý a po dvoch centimetroch zdvihu prakticky bezvýznamný. Bol som o tom tvrdohlavo presvedčený a tak som si to chcel overiť. Overil som si to a prišiel som na to, že negatívka má vplyv na celý priebeh vidlice. Na prvých 6 cm klesne jej vplyv na cca polovicu.

Dôležitý však nie je tlak v komore ale sila ktorú tlak spôsobuje. Teoreticky najnižší odtrh a najväčšiu citlivosť dosiahneš pri tlaku 130 psi v + s tlakom 150 psi v - komore. Pretože negatívka pôsobí tlakom na menšiu plochu ako pozitívka (z jej strany je tam piestnica držiaca piest - priemer 10mm). Ďaľšie zvyšovanie tlaku je už len uberá zbytočne zo zdvihu.


V prílohe čo mi vyšlo. Celkom zaujímavé

Objemy by mali odpovedať RVL 140mm, pôvodný tlak pri 0 je 130 psi v + a 140 psi v - komore.
1 Psi = 6 894.75729 Pascals Tlaky v jednotlivých fázach zdvihu nesedia, zrejme som zle zvolil priebeh negatívnej komory. Sila pri 20mm by mala byť menšia.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up