Tiež prechod z hliníkového Focusu na 105ke na carbon a Ultegru.

Rozdiel medzi 105 a Ultegrou z hľadiska funkčnosti prakticky žiadny. Nová Ultegra má ale lepšie poriešenú ergonómiu pák, hlavne pre ľudí s kratšími prstami, ako ja, je dosah pák a brzdenie o dosť pohodlnejšie. Najvačším prínosom sú určite brzdy, tie sa Shimanu v tomto vydaní rozhodne podarili, modulácia aj účinnosť sú na ráfkové brzdy špičkové. Miernym sklamaním je nový dizajn prešmyku, zdá sa mi o čosi pomalší a menej presný, plus sa mi už viackrát stalo, že krytka držiaca kábel mi pri prehadzovaní vyletela.
Karbónový košík Elite pôjde dopreč, s Camelbak fľašami je nepoužiteľný (priúzky), čo je škoda, lebo mi k rámu dizajnom vcelku pasuje.
Inak rozdiel medzi moderným hliníkovým rámom a karbónom rozhodne nie je taký priepastný, ako sa tu často vypisuje, áno, karbón o čosi lepšie pohlcuje vibrácie, je o čosi tuhší, ale súčasné hliníkové rámy sú úplne v pohode jazditeľné.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up