O bicyklovaní bez zVelitsovania, 6. časť: Ako sa stravovať

-120 komentárov

PR video 28.07.2016   Skoda Bike Open Tour Skoda Horska Cyklistika Peter Velits Video

Vhodná strava je častokrát veľmi vďačná téma do diskusie a pomaly každý dnes ponúka rôzne zaručené postupy. Samozrejme je dôležitá nielen počas športového výkonu, ale aj mimo neho. V konečnom dôsledku pre hobby športovcov to ale nemusí byť až taká veľká veda a stačí dodržiavať zopár základných pravidiel. Navyše, pri tak energeticky náročnom športe ako je cyklistika, si môžeme neraz aj poriadne dopriať...

 



O bicyklovaní bez zVelitsovania:

Ďalšie zaujímavé videá si môžete pozrieť aj na Youtube kanáli ŠKODA BIKE OPEN TOUR - SLOVAKIA a prihlasovanie, informácie o jednotlivých kolách SBOT nájdete na skoda-bike-open-tour.sk.

Páči sa ti toto video?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné videá

Komentáre

wangol 28.07.2016 (14:46)

7


Takze z videa som si zobral nasledovne: Profici jedia carpaccio a co im kuchar navari, ved on vie co potrebuju, naco nam to prezradzat dalej?
Hobici jedia co chladnicka da, najlepsie su cestoviny s kecupom a ovsene vlocky s niecim co sa najde v skrini - a zrejme suche, kedze nespomenul chalan cim zalieva. Skvele a poucne, odteraz vykonnost pojde riadne hore si myslim .

 
palo14 wangol 28.07.2016 (15:27)

0


Neviem ci profikom rastie vykonost z jedla, amaterom uz toboz nie.

 
wangol palo14 28.07.2016 (15:40)

2


Tak urcite tam bude rozdiel keby jedli iba nahodne jedla bez planu a ked maju presne naordinovane co, o kolkej a cca v akom mnozstve + gely pocas vykonu a doplnky na regeneraciu. Ale mozno ak by skusili vobec nejest, tak by sa ukazalo, ze to nema ziaden vplyv na vykonnost, ci?

 
palo14 palo14 29.07.2016 (08:34)

0


Ma to vplyv na regeneraciu ale vykonost z toho urcite nerastie, tu si musis odtrenovat. Cakat, ze ked budes jest dajake jedla tak ti narastie vykonost je podla mna vtakovina.

 
hellwings palo14 29.07.2016 (08:51)

0


Zvysovanie vykonnosti je vyrazne ovplivnene regeneraciou. Do procesu regeneracie vstupuje aj doplnanie energie a zivin zo stravy. Strava je v sporte viac ako 50 % dolezita.

 
palo14 hellwings 29.07.2016 (09:04)

0


Budem jest ako Sagan = budem mat vykonost 50 +1 % ako on. 50% si strelil poriadne od brucha. Ano strava musi byt kvalitna to je samozrejmost ale cakat ze len z toho mi bude rast vykonost je blbost. Zaklad rastu vykonosti je trening.

 
hellwings palo14 29.07.2016 (17:09)

0


Nebudem sa s tebou dotahovat ci viac, alebo menej ak 50 % . Strava a regeneracia je takisto dolezita, ako samotny trening. Nastuduj si nieco o anabolizme a katabolizme

 
LukiK 29.07.2016 (14:56)

2


Ocenujem kazdu iniciativu a snahu urobit nieco nove. Nie je mi vsak jasne, aky ucel by tie videa mali plnit (okrem reklamy). Lebo informacna hodnota sa hybe tesne nad 0. Jedinu hodnotnu informaciu sa mohol divak dozvediet, ze Velits ma rad carpaccio.
Ja mam skor z tych videi dojem, ze sa vsetky natocili pocas jedneho vyjazdu, na jeden sup.

 
petersa LukiK 29.07.2016 (21:31)

0


trocha mi je Peta luto, ale tak zase bysom to nezVelitsoval cení sa dobrý umysel

 
110mat110 28.07.2016 (14:31)

0


Da sa nejako bojovat proti stiahnutemu zaludku? Ked uz viem ze musim jest lebo energiu treba ale telo nedokaze nic prijat.

 
Marinada 110mat110 28.07.2016 (16:04)

1


Skus koncretrovanejsiu formu energie. Napriklad MCT tuky.

 
jammin Marinada 28.07.2016 (17:32)

0


Poradit skusit MCT tuky len tak z nicoho nic (ked clovek nie je nauceny na efektivne travenie tukov) je kusok neefektivne (ak nepoviem rovno nezmysel), nemyslis ?

 
Marinada jammin 28.07.2016 (18:02)

0


Pokial sa nemylim, tak MCT spaluje telo aj ked nieje na tuky naucene.

 
hellwings 110mat110 28.07.2016 (18:23)

0


Tak, zalezi z coho mas stiahnuty zaludok. Ak pri pretekoch, alebo vyjazdoch (co by nam malo, ale neobjasnilo toto pseudo instruktazne skodovacke video) z vycerpania, tak tam su riesenia gely a tycinky. Takisto mozes po vyjazde pouzit nejaky praskovy koktejl (gainer...). A ked trochu ukludnis telo, daj si nieco lahsie sacharidove - rizoto/cestoviny s chudym dusenym masom, alebo musli/ochutene vlocky s jogurtom, mliekom, alebo dzusom. Velmi dobry na stiahnuty zaludok je aj vyvar, ale ten nie je az tak energeticky.

 
110mat110 hellwings 29.07.2016 (09:12)

0


Naposledy ked som siel 200+km tak cca pri 200. km ma cakal kopec tak som sa pred nim chcel najest. Nedokazal som zjest ani tycinku. Polku som do seba natlacil na silu. Z vody (uz dost teplej) mi prislo zle, celu som ju vyplul. Vedel som, ze musim vyliezt ten kopec lebo az tam bol vlak. Gel som radsej ani neskusal. Ostal by cely pri ceste.

 
hellwings 110mat110 29.07.2016 (18:34)

0


No, myslim, ze 200+ km vyjazd musis mat seriozne naplanovany. Doplnanie cerstvej vody si zabezpecis znalostou trate /alebo nos vodu v camelbagu s termoizolaciou /. Takisto doplnanie energie musis mat nacasovane. A pri takych vzdialenostiach si asi mozes dopriat aj dlhsie /10min?/ pauzy a zjest nejaku malu sunkovu zemlu, zapit to nejakou kolou... Dolezite je udrziavat enrgiu na dostatocnej urovni a vyhnut sa hladaku. Na ten zaverecny kopec si mohol asi v cca10 min. predstihu pouzit jednoduchy cukor /napr.tabletky hroznoveho cukru, alebo nieco ako Carbonex - Nutrend/.

 
aesel hellwings 29.07.2016 (19:42)

0


Ked ani gel nedokaze vstrebat, tak si da sunkovu zemlicku...

 
hellwings aesel 29.07.2016 (20:20)

0


Ale ves ja nepisem, ze zemlu si ma dat, ked je uz uplne v krci . "zemlovou" pauzou - povedzme na 70-100km - ma predist hladovej krize.

 
110mat110 hellwings 29.07.2016 (19:51)

0


Naplanovany som ho cca mal. Mal som cestou obednu prestavku, Konkretny kopec bolo stupanie z Pienin na Staru lubovnu. Na pieninach som stal na kofolu ale tu som tiez dopil dost na silu a doplnil som 1,5 litra cistej vody. Kym som vyliezol do SL dostal som defekt a pocas polhodinovej prestavky sa voda zohriala. Ked som stupal na Plavnicu uz to bolo velmi zle a nedokazal som ani pit.

 
aesel 28.07.2016 (21:28)

0


Ale no, boli tam aj užitočné rady (pre toho, kto to nevie)
Jesť dokým niesom najedený, nie dokým sa ešte zmestí. Stravovať sa zdravo celý rok, nielen v sobotu.

 
Pridaj komentár