Kliknutím prejdeš na
ride.lezyne.com
Reklama

Video: Ako na výživu - Základné doplnky počas športového výkonu

76 komentárov

Imroman 13.07.2017   Youtube Horska Cyklistika Video Cestna Cyklistika Vyziva Trening Jazdenie

Aké máme možnosti na doplnenie energie počas výjazdu zo špecializovaných doplnkov?

 



Priamo počas výkonu môžeme v podstate využívať akési 4 základné formy doplnkov ako hlavného zdroja energie. Aké máme teda možnosti v rámci športovej výživy a aké výhody nám môžu ponúknuť?

Páči sa ti toto video?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné videá

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle ~ Detské bicykle ~ 24 - 26 palcové)

Komentáre

daniel_po 13.07.2017 (21:48)

4


Martin...daj nejaké tipy, čo raňajkuješ pred pretekom, resp. ako vyzerá Tvoja strava od zobudenia sa...po štart? Vďaka

 
Sigor 14.07.2017 (13:14)

2


Ešte by som rád poznamenal, že čo sa týka cukrov, tak tie sa už nestíhajú dostatočne rýchlo štiepiť na energiu keď idete hranu a ste "prestrelení". Dôvodom je nedostatočná tvorba inzulínu. Tam už v postate nepomôže nič, len liať do seba minerály s vitamínmi aby sa telo zbytočne nepoškodzovalo. Častá chyba netrénovaných je, že na konci maratónu natlačia do seba niekoľko gélov a dúfajú, že im to pomôže. Skôr im to ale zaťaží trávenie, žblnká im v žalúdku a v konečnom dôsledku sa organizmus unaví ešte viac. Naopak, pomôcť dokáže kofeín, ktorý rozjasní myseľ a v závere sa tak dá znížiť riziko pádu spôsobeného nepozornosťou z vyčerpania. Takže ako povedal Imroman, opatrne s gélmi.

 
tommee Sigor 14.07.2017 (15:06)

0


To je super poznamka, osobne sa drzim pravidla max 1g sacharidov na 1kg telesnej vahy za hodinu. Ziadna veda, ak idem na 2 - 3 hodinovy pretek, da sa to lahko vypocitat z obalov na tycinkach, geloch a samozrejme porcii iontaku vo flasi.

 
mirec16 Sigor 14.07.2017 (16:00)

1


skor je problem redistribucia krvi do svalov a tym padom obmedzenie vstrebavania, nie nedostatocna tvorba inzulinu, ale vysledok je ten isty ako pises... a mineraly a vitaminy su na tom podobne, takze tomu "poskodeniu" nezabranis

 
Sigor mirec16 14.07.2017 (16:34)

0


Skor som ti myslel tak,ze pri pretrvavajucom extremnom vycerpani sa spomaluje cinnost sekundarnych organov ako napr. pankreas a naplno funguju len tie zakladne. Inac metabolizuje organizmus vklude a inac pri takej zatazi. A s vitaminmi a mineralmi som nemyslel len zasobovanie svalov. Ale nie som odbornik, mam to len z diskusii sportovych pedagogov. Inac, cukry milujem.Hlavne Snickers

 
mirec16 Sigor 14.07.2017 (18:52)

0


tak cukry su zaklad, len treba vediet ake, v akom mnozstve a kedy ich uzit... a tie mineraly a vitaminy, tych mas dost v beznej strave, uzivat ich naviac ti nepomoze, ale ani neuskodi, teda vo vacsine pripadov 😊

 
Pridaj komentár