favorite0thumb_up2thumb_down
comment5. júla 2015 o 22:18

mam tu len foto motorky co som striekal na karbonovu kapotaz... , a priznam sa ze "netusim" v com je striekanie karbonu ine nez hliniku ci ocele ... ja som automaticky siahol po overených akrylovych farbach na auto karoserie. Dobre kryju a staci velmi tenka vrstva. Je mozne ze existuju...

comment5. júla 2015 o 19:15

to je tazke povedat... darmo napisem cca 70 eur, ked potom budem dva dni brusit a gitovat nerovnosti..... a tri dni sa jedovat s trojfarebnym lakom

comment5. júla 2015 o 0:08

pisem spravu do mailu...

favorite0thumb_up19thumb_down
comment16. marca 2015 o 17:05

3 fotky bikov a vsetky naopak. ja prichadzam z roboty zprava dolava...ak by som mal fotit bike zlava doprava, to by som musel byt na ceste do roboty..a to sa zvycajne deje skoro rano a ponahlam sa a nemam cas fotit...

favorite0thumb_up5thumb_down
comment15. marca 2015 o 20:29

a toto je moj Scott ransom 20 v carbone...vsetci ma odhovarali od carbon stariny, ale mne uz fachci skoro rok bez problemov.... iba dve loziska som menil a toto je stav v akom som prisiel z roboty ked cez den navalalo 20 cm snehu v BA

comment13. marca 2015 o 19:08

Tie kolesa na FAT ... nepresne som sa vyjadril kazde jedno ma 3 kg... 1500 plast, 1500g koleso a to cele dva krat... takze iba kolesa 6kg ..

comment13. marca 2015 o 8:20

tak tento presne v tom case a za tu cenu som si kupil aj ja (OD Prior Ruzinov) mal taku ciernu farbu a v nej take farebne ciastocky. Predal som ho kamaratovi a doteraz ho ma niekde v garazi. Viac krat ho servisovali v Kaktuse a vzdy v inej predajni Len nechapem ako si tam dal hydraulicke brzdy...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment13. marca 2015 o 8:18

no ja budem mat poriadnu masinu,... len to nejaky mesiac potrva kym bude hotova... toto je mustra na vyrobu..ale asi to nebude kategoria 8 kg.., pretoze len kolesa maju 3 kg..

comment12. marca 2015 o 15:20

Keby si ho nechal v povodnom setupe ... pre old school bajky v originalnych setupoch. je to nejaka konkretna znacka ramu? . no to tazko origo... ja som za tie roky co som ho jazdil zodral uz tri krat sajbu, vzdy som kupoval lepsiu, brzdy tam boli povodne take "L".ka a so spolocnym...

favorite0thumb_up19thumb_down
comment12. marca 2015 o 9:31

Upgrade 24 rocneho bajku... moj prvy horskac kupeny po revolucii ako jeden z prvych dostupnych na nasom trhu. Stal rozpravkovych 14900,-Sk, co v porovnani s vtedajsimi platmi bola naozaj strasna suma. Dva roky som ho splacal a prezil na nom tie najkrajsie zazitky z jazdenia. Precestoval so mnou po...

comment10. júla 2014 o 22:37

nevime ci ti pomozem, ale napr v motocyklovych boxoch vyvazovali narychlo a bez riadnej vyvazovacky kolesa na motorkach tak, ze to dali na osku ktora bola polozena na dvoch dvojiciach lozisiek a nechali len staticky "padnut" najtazsiu cast dole a podla toho lepili olovka a vyvazovali. pre...

comment10. júla 2014 o 22:30

ak len uvolnis dopustaciu skrutku, jemne odtlacis oblozenie a vylezu dve tri kvapky kvapaliny...dotiahnui tu skrutku, az potom uvolni platnicky a nic nemusis odvzdusnovat...

comment16. mája 2014 o 7:21

Zase pri tej cene (nizsej ako cena platniciek)to rychlejsie ubudanie az tak vadit nemusi No mne osobne by to velmi vadilo, keby mi z tenkeho shitneho plechoveho kotuca este masivne uzieralo tvrde oblozenie... Nespekulovat....brzdy su na to aby brzdili... Ked ti raz zlyhaju a vletis pod auto alebo...

comment16. mája 2014 o 6:09

simon... to ze maju napisane only resin pad ma svoj vyznam. Lisovane plechove kotuce nie su dostatocne tvrde a tak platnicky nesmu byt tvrdsie (sintrovane). Ak ich pouzijes, nebude ti odbudat len z platnicky ale aj z kotuca.. A to krutenie nie je viditelne okom. Ked ich extremne namahas tak maju...

comment15. mája 2014 o 17:30

ved prave podla toho obrazku co si daval v uvode mam dojem ze su to tie "slabe" kotuce

comment15. mája 2014 o 17:21

Obavam sa, z podla typu to budu pravdepodobne tie "plechove" lisovane kotuce, o ktorych som pisal na zaciatku temy http://www.fa-technik.adfc.de/Hersteller/Shimano/I/SM-RT50.jpg http://images.jensonusa.com/large/zy/shimano-hydro-brakes.jpg tie nebudu...

Marzocchi 66 RCV 180 mm 2011 Servis, opravy

comment8. mája 2014 o 13:18

http://www.marzocchi.com/template/detailProdotti.asp?idIU=2463&idC=1629&IdFolder=113&idMY=58024&IdOggetto=58460# vedal obrazku je zalozka Owners manuals, stiahni a nastuduj

comment8. mája 2014 o 12:35

hydraulika shimano... si spominam ako som pred viacerymi rokmi kupoval bike... nejako som mal obdobie (male deti) ze som sa tomu nevenoval, nemal som prehlad... a tak hovotim predajcovi... kotuce hydraulika... vybrali sme bike (taky cenovo lacnejsi na cestu do roboty)), popozeral som.. zaplatil a...

comment8. mája 2014 o 12:04

najprv pozri ci nehadze kotuc... a potom pozri ako je vystredene prasiatko voci kotucu. mne robilo to iste a stacilo uvolnit dve imbusove skrutky aby sa prasiatko (brzdic) hybalo, potom zatlacit brzdu (prasiatko sa vystredilo) a dotiahnut skrutky (samozrejme podla momentu aky uvadza vyrobca vidle)....