Všetky články (4587 článkov)

Skladacie bicykle a cyklotrenažéry, nie sú len pre vášnivých milovníkov cyklistiky

21.02.2018 650

Bez bicykla si mnohí svoj život nevedia ani predstaviť. Či už patríte medzi nich, alebo si bicyklovanie doprajete iba rekreačne, zo skladacieho bicykla, poprípade cyklotrenažéra, budete mať veľkú radosť. Prečo?
Výbava do ťažších podmienok

20.02.2018 2 612

Ak radi jazdíte bez ohľadu na podmienky, kde blato, voda, či chlad nie sú prekážka, môže prísť vhod niekoľko tipov.
Unboxing: Orbea ORCA M30 – bicykel pre ambicióznych jazdcov

19.02.2018 2 231 3

Ak hľadáte univerzálny športový bicykel na rýchle výjazdy alebo preteky, skúste pozrieť na model ORCA. No a keďže je to Španiel, budú mu sedieť, samozrejme, aj tie najťažšie stúpania...
Prispôsobte príjem energie intenzite výjazdu

18.02.2018 3 203 14

Kratší výlet alebo víkendová svižná jazda v partii, kladú na príjem energie veľmi odlišné potreby. Môžete sa ale ľahko prispôsobiť...
Tip na výlet: Zelené pleso v každom ročnom období

16.02.2018 2 859 9

Po minulom článku o zimnej verzii som sa rozhodol, že táto trasa si zaslúži ešte jeden navyše. Ak vás mrazivá trasa zaujala, v nasledujúcich riadkoch sa dočítate, aké to tam je počas celého roka.
Celoodpružené AM/trail biky s cenou 4 000 € a viac – pôžitok z jazdy terénom

16.02.2018 3 686

Segment all moutain a trailbikov je v posledných rokoch najviac skloňovanou kategóriou horských bicyklov, ktorá sa stále viac a viac teší rastúcej popularite. Dnes sa pozrieme na tie pre náročných.
Pozvánka: Stretnutie s parašportovcami – naberte novú motiváciu

14.02.2018 944

Spoznajte ľudí, ktorí sa napriek nepriazni osudu nevzdali a dokázali aj s hendikepom zabojovať a zvíťaziť.
Univerzálna výbava – ak radi kombinujete viacero športov

13.02.2018 2 937

Bicykel, turistika, beh a ďalšie aktivity sú síce veľmi rozdielne, no je množstvo doplnkov, ktoré nájdu široké uplatnenie pri viacerých z nich.
Felt Edict 2018 – horúce želiezko v ohni na novú sezónu

12.02.2018 3 598

Model Edict od americkej značky Felt je pomerne známe XC a maratónske náčinie. Na rok 2018 však prešiel kompletnou omladzovacou kúrou. Poďte sa pozrieť, na aké novinky sa môžete tešiť.
Jazdite efektívnejšie so športtesterom – základné zóny a ich využitie

11.02.2018 6 454 78

Mnohí z vás zrejme využívajú počas výjazdov merač srdcového tepu, teda športtester. Aby to nebola len zbytočná starosť navyše a nič nehovoriace údaje, je dobré poznať aspoň základné informácie, ktoré nám srdcová frekvencia môže prezradiť.
Test: Amplifi Trail 12 – nečakane univerzálny spoločník do hôr

10.02.2018 2 141 5

Musím sa rovno priznať, že som skutočne nečakal, aké široké uplatnenie tento batoh u mňa nájde a zaradil sa medzi najobľúbenejšie kúsky mojej výbavy. Prečo tomu tak je, sa dočítate v článku...
Cestné bicykle od 2 000 € do 3 000 € - tam, kde pomaly miznú kompromisy

09.02.2018 3 332

Pri tejto cenovej relácii si bez problémov vyberie vhodný model ako začínajúci pretekár, tak aj „hobby“ jazdec s dôrazom na maximálne pohodlie.
Vrchárska koruna Žilinská alebo, ako sa jazdí s batoľaťom

07.02.2018 3 665 13

V roku 2017 pokračovala Vrchárska koruna Žilinská svojim druhým ročníkom. Každý, kto chcel VKŽku úspešne absolvovať, musel zdolať predpísaných 20 vrcholov.
PRO CYCLING hľadá do tímu práve Teba!

05.02.2018 3 621

Pridaj sa k nám do tímu - hľadáme komunikatívnych, športovo založených odborných predajcov a šikovného samostatného mechanika.
Cykloportál už aj v Košickom kraji

05.02.2018 2 248

V poradí už piaty krajský portál prináša cyklistom trasy na území príslušného kraja. Pozrite sa, ktoré na východnom Slovensku môžete navštíviť.
Skúsenosti s 12-rýchlostnou sadou  SRAM Eagle – na čo je to vlastne dobré?

Skúsenosti s 12-rýchlostnou sadou SRAM Eagle – na čo je to vlastne dobré?

04.02.2018 7 740 42

Podobnú otázku som si položil pri prvom predstavení sady Eagle a možno rovnakú si kladiete aj vy. Čo mi prezradilo reálne používanie, si môžete prečítať v článku...
Celoodpružené trail / AM modely s cenovkou okolo 3 000 €  – nezľaknú sú takmer žiadneho terénu

Celoodpružené trail / AM modely s cenovkou okolo 3 000 € – nezľaknú sú takmer žiadneho terénu

03.02.2018 3 409

Označenie „trail a allmoutain“ ponúka kategóriu určenú pre širokú škálu terénov. O niečo viac zdvihu na oboch kolesách je zároveň vstupnou bránou do úplne nového rozmeru jazdenia.
Tip na výlet: Dunajská cyklocesta - trasa mnohých historických pamiatok

02.02.2018 2 989 5

Keď mi kamarát Vilo niekedy v lete navrhol tento výlet, dlho som neváhal. Vybavil som si priepustku od manželky, dohodli sme si termín na konci augusta a začali sme zháňať informácie.
Rozhovor: Jan Kostaa a jeho putovanie na sever Európy

01.02.2018 3 028 40

Jeden kontinent, 7 krajín, cez 4 000 kilometrov na vlastnú päsť, s cieľom na legendárnom nórskom North Cape. To je v skratke podujatie North Cape 4000.
Pozvánka: FOR BIKES 2018 - najaktuálnejšie cyklotrendy a stovky bikov

31.01.2018 2 682

V dňoch 6. - 8. 4. 2018 sa uskutoční už 9. ročník výstavného podujatia s názvom FOR BIKES 2018. Miestom konania tohto unikátneho cykloveľtrhu bude opäť hlavné mesto Českej republiky, konkrétne PVA Expo Praha.
Medveďová druhá v scratchi, bodovali aj naši ďalší dráhari

30.01.2018 1 542 1

Na pretekoch kategórie CL1, ktoré sa konali 27.-28.1.2018 v belgickom Gente, sa predstavili aj naši dráhari.
Test: Blatníky SKS RACEBLADE Pro XL – šikovní pomocníci do nečasu

30.01.2018 1 961 7

Blatníky na cesťáku väčšina cyklistov vníma ako nutné zlo počas obdobia zimnej prípravy. Výnimky potvrdzujú pravidlo a pokiaľ siahnete po správnej alternatíve, nemusí to byť s nimi až také zlé.
Čas zimnej údržby bikera – pohľad fyzioterapeuta

29.01.2018 4 136 2

Pri zlom manažmente a stanovení si priorít sa môže stať, že na začiatok sezóny nastúpite s problémom, ktorý sa v priebehu zimy udržiaval, čo vaše pokroky môže výrazne pribrzdiť alebo dokonca zastaviť.
Pozvánka: Masiv MTB race 2018 - miesto už len pre 200 tímov

29.01.2018 2 186 3

Ak hľadáte poriadnu výzvu do novej sezóny, ste na správnom mieste! Unikátne etapové preteky dvojíc na horských bicykloch Masiv MTB race, ktoré sa konajú 12. až 15. septembra 2018, spustili registráciu.