Všetky články (4845 článkov)

GHOST SL AMR - trailový „chlapík“ s láskou k túram

21.06.2018 2 171

Tak znie v skratke predstavenie radu štyroch modelov SL AMR 2018. Ide o celoodpružené, všestranné bicykle na svižnú a zábavnú jazdu v horách, so 130 mm zdvihom.
Test: Ťažký kaliber v enduro segmente, alebo Marin Attack Trail 7

20.06.2018 3 030 6

Tento bike mi dal zabrať a dlho som rozmýšľal, kam ho vlastne zaradiť, nakoľko Attack Trail je taká kategória sama o sebe. O tom aká presnejšie, už viac v samotnom teste...
Pitný režim a regenerácia - základné stavebné prvky športového výkonu

19.06.2018 3 153

Tieto dva pojmy patria medzi tie kľúčové pri športovom výkone a tréningu. Predstavíme si niekoľko doplnkov, ktoré vedia pomôcť a podporiť vaše úsilie.
Peter Sagan chváli organizátorov Tour de Suisse aj seba za rekordné zápisy

19.06.2018 1 553

Sagan je opäť o čosi lepšie naladený pred Tour de France. Práve skončené preteky Okolo Švajčiarska priniesli trojnásobnému majstrovi sveta a lídrovi tímu BORA-hansgrohe vylepšenie dvoch rekordných zápisov.
Detská tour Petra Sagana 6. kolo – cyklisti na hrade

19.06.2018 1 082 1

V krásnom prostredí Kežmarského hradu pokračovala uplynulý víkend 6. kolom Detská Tour Petra Sagana 2018.
Ako vybrať bicykel pre vašu ratolesť?

18.06.2018 3 315 42

Výber správneho bicykla je dôležitý nielen pre nás dospelákov, ale rovnako by sme mali venovať pozornosť aj pri voľbe toho správneho pre deti. V dnešnom článku vám priblížim, na čo si dať pozor a čo je dôležité pri rozhodovaní.
Test: Pomocník na celodenné enduro - minimalistický batoh s chráničom chrbtice

18.06.2018 2 454

Nájsť ten správny batoh, ktorý by spĺňal toľko potrebných kritérií „enduristu“, je naozaj ťažké. Hlavne, ak kombinujete celodenné výjazdy v horách a jazdu v bikeparku.
Reportáž: 150 km a 4 000 výškových metrov plných radosti aj bolesti v podaní Granfondo Stelvio 2018

17.06.2018 5 427 23

Jedno z najkrajších a najikonickejších alpských stúpaní a dalo by sa povedať aj vo svetovom meradle. Aké je to vyjsť úplne hore v jediný deň roka, kedy je cesta prístupná iba pre bicykle a užijete si ju naplno bez áut a motoriek?
Pozvánka: Majstrovstvá Českej a Slovenskej republiky v cestnej cyklistike 2018

17.06.2018 3 737 2

Oficiálny začiatok tohtoročného leta sa bude niesť v znamení spoločných majstrovstiev ČR a SR v cestnej cyklistike.
Test: Altitude Crossover - univerzál v štýle Man in Black

16.06.2018 1 420

Hneď ako som prvýkrát videl tieto okuliare, tak som si spomenul na Willa Smitha z filmu Man in Black. Decentná kombinácia čierneho rámu a čiernych skiel dáva vedieť, že si u mňa rozhodne nájdu svoje uplatnenie.
Recenzia: Kniha - Najkrajšie cyklookruhy 2. diel

16.06.2018 2 183

Po prvej časti knihy Najkrajších cyklistických okruhov na Slovensku sa nám do rúk dostalo jej pokračovanie, ktoré ponúka 50 nových atraktívnych výletov na bicykli.
Vhodný batoh na trail od Amplifi – komfort a ochrana

15.06.2018 2 036

Batoh je dôležitá súčasť výbavy a výrazne vplýva na celkový komfort. Prispôsobte ho svojmu jazdeckému štýlu a dajte si pri výbere záležať.
Jazdíme s cyklovozíkom, alebo dieťa v prívese

15.06.2018 3 382 41

Skôr či neskôr nastane v živote bikera chvíľa, keď do rodiny okrem nových dvojkolesových miláčikov pribudne aj nový nádejný biker alebo bikerka.
1x12 opäť dostupnejších – SRAM Eagle NX prichádza

14.06.2018 6 658 39

SRAM predstavil nového člena rodiny Eagle a zároveň vstupnú bránu do sveta jednoprevodníkov.
Detské oblečenie, doplnky a chrániče – pohodlne a bezpečne

14.06.2018 1 273

Oblečenie na bicykel má svoje špecifiká, predovšetkým, ak sa jedná o to detské. Rovnako nie je vždy ľahké zohnať ideálne padnúce doplnky a chrániče. Polaris, Amplifi a Altitude tento výber vedia uľahčiť.
Reflexné doplnky výbavy za dostupné ceny od FORCE

13.06.2018 2 585

Pasívna bezpečnosť je obvykle z dizajnových dôvodov cyklistami dosť často podceňovaná. Reflexné prvky však nie sú len odrážky napevno primontované k bicyklu, ale aj rôzne praktické odnímateľné doplnky, ktoré vám neraz môžu doslova zachrániť kožu.
Test: Schwalbe Pro One Evo TL – ľahké bezdušové plášte na cestu

13.06.2018 2 060 13

Minimalizovať rotujúcu hmotu, znížiť riziko defektu preseknutím duše a možnosť jazdiť aj na nižších tlakoch je presne to, kvôli čomu sa na bezdušáky oplatí prejsť.
Pozvánka: Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR pokračuje v Stupave

12.06.2018 1 269 1

ŠKODA STUPAVA TROPHY má už svoje pevné miesto v kalendári letných cyklistických aj bežeckých pretekov. Tentokrát pripadol termín na posledný júlový víkend, kedy vás organizátori pozývajú zmerať si svoje sily na jednom z najväčších podujatí tejto sezóny.
Doplnky na servis a základnú starostlivosť o bicykel

12.06.2018 4 316

Starostlivosť o bicykel je pre mnohých bikerov neobľúbenou, ale povinnou súčasťou ich záľuby v jazdení.
Test: Rock Machine GRAVELRIDE 200 – svižný gravel za dostupnú cenu

11.06.2018 4 278 13

Časy, kedy slovo gravel stavalo do pozoru všetkých ortodoxných XC-čkarov sú snáď už preč. Táto kategória bicyklov si pomaly našla svoje miesto na trhu a dokazuje, že má rozhodne čo ponúknuť aj v ekonomickej triede.
Test: CRAFT Cool Intensity - ked je čas na krátky rukáv

11.06.2018 1 700

Funkčné tričko nie je doplnok určený len pre chladné dni, ale aj pre obdobie, kedy už môžeme smelo vyjsť von v krátkych rukávoch.
Bianchi - talianska elegancia pre náročných

11.06.2018 2 917

Najstaršia značka bicyklov má svoj jasný rukopis a kombinuje tradíciu a moderné technológie. Dnes sa pozrieme na modely pre vášnivých cyklistov, ktoré sa v dave rozhodne nestratia.
Sagan zvíťazil v 2. etape na Okolo Švajčiarska

10.06.2018 1 876

V záverečnom hromadnom špurte zdolal Kolumbijčana Fernanda Gaviriu z tímu Quick-Step Floors a na treťom mieste skončil Austrálčan Nathan Haas v drese Kaťuše-Alpecin.
Nastavenie pruženia - základ komfortu a kontroly

10.06.2018 6 104 13

Ani to najlepšie odpruženie nebude dobre fungovať, ak nespravíte aspoň základné nastavenie. Ako na to?