www.stupavskymaraton.sk

MTBIKER magazín - Všetky články a videá (6921 článkov)

Video: MTBIKER Novodubnický maratón - prehliadka trate Hard

15.06.2019 1 315 2

Tento maratón bol vždy známy pre svoju náročnú, ale krásnu trať a preto sme pre vás pripravili jej prehliadku. Možno pomôže v rozhodovaní, prípadne poslúži ako pozvánka a motivácia na tréning.
Unboxing: Felt Decree 3 - karbónový stroj na trail a enduro

15.06.2019 1 223 2

Lákajú vás náročné technické traily a spoznávanie hôr? To všetko vám umožní odolný a ľahký Felt Decree, ktorý sa ocitol aj u nás…
Test: Rock Machine Blizzard TRL 90-29 – horský bike takmer na všetko

15.06.2019 1 582 4

V prípade, že uprednostňujete technické a hravé jazdenie pred naháňaním sekúnd v kopcoch, testovaný model značky Rock Machine by vás mohol zaujať.
Tip na výlet: Cyklopotulky LVA

14.06.2019 1 261 4

Okrem výročia SNP pripadá posledné roky na 29. august aj stabilné slnečné počasie. Jediné miesto, kde sme sa však počas nášho celodenného rodinného výletu s levom stretli, bol len český znak.
Test: Bell Spark – štýlová trail prilba za rozumnú cenu

14.06.2019 1 620 6

Prilba Bell Spark sa vďaka svojej nízkej cene radí k tým najdostupnejším na trhu, napriek tomu sa to na prvý pohľad vôbec neodráža na spracovaní ani na dizajne.
Pozvánka: Novodubnický maratón - vrchol leta vo veľkom štýle

14.06.2019 1 307 1

V sobotu 24.8.2019 sa uskutoční MTBIKER Novodubnický maratón. Ide o 25. ročník pretekov, teraz prvýkrát pod hlavičkou MTBIKER.
Video: 10 dôvodov, prečo chodiť do práce na bicykli

13.06.2019 3 092 34

Dochádzať do práce na bicykli je niečo, čo pomôže nielen vám, ale keď nás bude viac, tak z toho môže profitovať celá spoločnosť.
Reportáž: FESTINA 24 HOURS MTB SLOVAK Open Championships – Majstrovstvá Slovenska a boj sám so sebou

13.06.2019 2 068 5

24-hodinové preteky preveria nielen vašu fyzickú pripravenosť, ale hlavne psychickú výdrž. Ak je trať navyše okorenená rozbitými úsekmi, ktoré vás postupne nahlodávajú a ak sa do toho pridajú stúpania po rozpálených lúkach, už po pár hodinách sa začnete sám seba pýtať, či vám toto bolo treba...
Detské modely do 600 € – zábavné a bezpečné

PR 13.06.2019 1 510

Asi sa zhodneme na tom, že ak v posledných rokoch vidíme deti vonku, na športoviskách či na bicykli, tak nám poskočí srdce od radosti. V dobe, keď sa mnoho času trávi na sociálnych sieťach a internete, je dobré ich podporovať v športe od začiatku.
Test: Lapierre Crosshill 500 - keď je cesta cieľom

12.06.2019 2 444 11

Zväčša je všetko, čo robím - vrátane bicyklovania, nejako ohraničené a má svoj zrejmý cieľ. S príchodom gravel bicyklov sa ale moje správanie celkom zmenilo a Crosshill dal všetkému jasnú bodku.
Video: Test plášťov Schwalbe Eddy Current

12.06.2019 1 811 4

Ak hľadáte univerzálne plášte pre svoj e-bike, ktoré zvládnu aj nástrahy ťažšieho terénu, Eddy Current môže byť zaujímavá voľba.
Reportáž: Testovací deň Superior a Marin 2019 - od gravelu až po enduro mašiny

12.06.2019 1 683

Prvý júnový víkend ste mali opäť možnosť otestovať zaujímavé bicykle v našom MTBIKER centre. Tentokrát to bola česká značka Superior a z ďalekej Californie Marin.
Zaujímavosti z cyklistiky – zranenia, svetové jazdenie, či podporme cyklistov

12.06.2019 1 549 2

Teploty v posledných dňoch atakujú horné hranice znesiteľnosti, avšak cyklistický svet sa naďalej točí. Pre niekoho pozitívne, pre iného zas o čosi menej. O minulotýždňovom vývoji opäť rozhodovalo šťastie, ale aj náhoda.
Video: Sada Shimano XT M8100 - 12 rýchlostí opäť dostupnejších

11.06.2019 3 968 29

Shimano si s predstavením dostupnej 12-rýchlostnej sady dalo pomerne načas. Japonská odpoveď na 12-rýchlostné sady Sram Eagle je však tu a my vám ju predstavíme pekne aj s detailami.
Tesné víťazstvo a prekvapenia na trati - Svetový pohár v zjazde Leogang 2019

11.06.2019 1 302 9

Uplynulú nedeľu sme boli svedkami pravého napätia na okruhu svetového pohára
v rakúskom Leogangu. Pre niektorých nevšedná trať priniesla nejedno zaujímavé
vyvrcholenie.
Malevil Cup - úspech Stošeka, Tomáš Višňovský strieborný

11.06.2019 1 404 2

Martin Stošek dokázal na 20. ročníku Malevil Cup prekonať nepriazeň v podobe mechanických nepríjemností a poraziť konkurenciu. Jana Pichlíková s prehľadom vyhrala ženskú kategóriu.
Pozvánka: STUPAVA TROPHY MTB & RUN 2019 - ďalšia kapitola MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

11.06.2019 1 673

Chcete byť súčasťou maratónu, ktorý si v posledných rokoch vybudoval dobré meno medzi bikermi? Príďte si zašportovať počas víkendu 21. - 23. júna a okrem trasy na biku si dáte aj porciu bežeckých kilometrov v nedeľu.
Plášte do podmienok, kedy je grip prioritou

PR 11.06.2019 2 468

Blato, nespevnený povrch, kamene - aj to patrí k jazdeniu v teréne. Preto určite nie je dobré takéto situácie zbytočne podceniť, ale zvoliť si poriadny kus „gumy“.
Test: PRO Koryak - teleskopka na celú dekádu

10.06.2019 3 312 14

Teleskopickú sedlovku som pomerne dlho odmietal ako zbytočné ťažítko. Dnes už však na ňu nedám dopustiť. Teda v prípade, ak sa na ňu môžem plne spoľahnúť.
Video: Fenomén menom Mathieu van der Poel

10.06.2019 2 362 5

Cyklistiku veľmi často zväzujú rôzne nepísané pravidlá, či taktika, no tento jazdec zase všetko postavil na hlavu.
ŠKODA Family - viac než len preteky pre deti

PR 10.06.2019 833

Novinkou tohtoročnej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR je rodinná kategória ŠKODA Family, vďaka ktorej môžu malí cyklisti ochutnať atmosféru skutočných pretekov.
TEST: Rock Machine CROSSRIDE e350 a CATHERINE e60-29, alebo prečo mi nie je treba drahý ebike

09.06.2019 1 684 2

Keď prišiel zoznam na výber testovacích ebikov od Rock Machine, zámerne som si vybral tie, ktoré boli cenovo najdostupnejšie.
Test: Team Marin 29” 2019 – vstupná brána do sveta cross-country

09.06.2019 3 263 13

Svoju vlajkovú loď na poli cross country postavil Marin s rozumom, pričom sa snažil vytvoriť cenovo dostupný bicykel postavený na kvalitných komponentoch. Ako obstál sa dozviete v nasledujúcom teste.
Video: Ako vyrovnať ohnutú pätku

08.06.2019 3 080 11

Poznáte to - uháňate si po traile a zrazu nečakaný pád. Nič vážne, ste v poriadku, rovnako aj bike je v jednom kuse. Akurát vám to začalo zle radiť. Typický syndróm ohnutej pätky.