Všetky články (4349 článkov)

Test: Novinky HQBC - cestná prilba IQE 150 a okuliare QX2

20.08.2017 757

Výborne odvetraná prilba agresívneho tvaru vhodná nielen na cestu a rovnako okuliare QX2, ktoré zaujmú dizajnom, použitými sklami a šikovným nastavením. Jazdil som ich niekoľko mesiacov, tak ich opíšem z dlhodobejšieho pohľadu pri rôznych podmienkach...
Test: Canyon Aeroad CF SLX DISC 8.0 - keď jediným limitom si ty sám

20.08.2017 2 471 12

Keď som sa dozvedel, aký bicykel ma čaká na test, tak mi až srdce zaplesalo od radosti. Predsa len, bicykel, na aký sa máte možnosť pozerať v TV pri prenosoch pretekov z Grand Tour, nemá človek možnosť osedlať každý deň.
Test: PowerBar – ktoré základné doplnky použiť na skvalitnenie tréningu?

19.08.2017 1 987 3

Výrobca akým je PowerBar ponúka množstvo doplnkov, no dnes sa pozrieme na tie základné stavebné kamene, ktoré sa oplatí „zakomponovať“ do tréningu, aby ste podporili svoj výkon a regeneráciu.
Hutchinson ElevenStorm – nová zmes bez kompromisov

19.08.2017 977

Takmer každý hľadá cestný plášť, ktorý by dokonale splnil základné vlastnosti - teda rýchlosť, priľnavosť, odolnosť a samozrejme nízku hmotnosť. Nová zmes ElevenStorm túto ambíciu rozhodne má...
Tip na výlet: Bikepacking v horách Gorgany na Ukrajine

18.08.2017 2 932 2

Prvýkrát som na ukrajinské Gorgany narazil na satelitných snímkach z Google Earth, pri hľadaní alternatív na viacdňové trasy.
Reportáž: Horal Krejzi alebo majstrovstvá Európy na vlastnej koži

17.08.2017 4 274 8

Musím sa priznať, že pôvodne som ME nemal vôbec v pláne, resp. som chcel prísť len ako divák. To som povedal aj do mikrofónu, keď mi túto otázku položil pred dvomi týždňami Roman Barényi po dojazde na ŠKODA STUPAVA TROPHY maratóne.
Komponenty Deore M6000 – kompletne prepracovaná sada na rok 2018

17.08.2017 3 945 29

O novej komponentovej sade Shimano Deore M6000 sme vás stihli pred pár mesiacmi informovať v rámci článku s pripravovanými novinkami Shimana na sezónu 2018.
Endura – na trail a do každého počasia

16.08.2017 2 598

Dnes sa trochu bližšie pozrieme na niektoré kúsky ideálne pre MTB a trail, čo je škótskemu naturelu zrejme najbližšie a ktoré sa ideálne hodia aj do našich veľmi premenlivých podmienok. Práve tie testujú a tiež tvoria jazdci ako napr. Danny Macaskill alebo Chris Smith.

Test: Haibike SDURO HardNine 7.0 - ži a nechaj žiť

16.08.2017 3 597 62

Verím tomu, že tak, ako je zvykom, aj táto recenzia vyvolá búrlivé reakcie a veľa zbytočnej nenávisti. Cyklistika je v tomto špecifická a vždy sa nájde téma, ktorá dokáže rozdúchať vášne.
Reportáž: Krušnoton - medzinárodné cestné preteky

16.08.2017 1 644 3

Krušnoton je jednoznačne najťažší cestný maratón na území Česka a Slovenska. Už len ich krátka trať parametrami prevyšuje väčšinu slovenských podujatí.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2017 – dobrá príležitosť rozjazdiť sa pred UEC MTB

15.08.2017 3 549 2

Pôvodné predpovede o zlom počasí sa nenaplnili a pretekárov čakali počas 5. kola ŠBOT poriadne rýchle trate, na ktorých bojovalo cez 800 bikerov.
Majstrom Európy v maratóne Tiago Ferreira, naši podali výborné výkony

14.08.2017 5 703 3

Trať s názvom „Krejzi“ nesklamala ani počas bojov o titul, v kombinácii s počasím, blatom a Kráľovou Hoľou to bola opäť raz skutočná previerka síl.
Nový Canyon Inflite CX SLX - cyklokros sa mení a treba sa prispôsobiť

14.08.2017 3 097 9

Rovnako, ako sa mení moderné XCO, mení sa aj cyklokros. A to smerom viac k technike, ktorá hrá stále väčšiu úlohu - najmä vtedy, ak rozhoduje každá sekunda.
Test: Zámky LONGUS –  kráska a poctivec

Test: Zámky LONGUS – kráska a poctivec

13.08.2017 2 615 5

Vraví sa, že príležitosť robí zlodeja. Táto minca má však aj druhú stranu, ktorou je fakt, že nezamknutým bicyklom potenciálnemu zlodejovi túto šancu dávame.
Tipy na doplnky pre základnú údržbu bicykla

13.08.2017 3 139

Zopár tipov na základné doplnky servisu, ktoré prídu vhod, ak jazdíte často a nevyhýbate sa ani vode a blatu.
Pozvánka: Kráľovský maratón  – jubilejný 10. ročník

Pozvánka: Kráľovský maratón – jubilejný 10. ročník

12.08.2017 2 994 3

V sobotu 19. augusta sa uskutoční jubilejný 10.ročník Kráľovského maratónu, kde nebudú chýbať výživné kopce a samozrejme prejazd popod hradby Spišského hradu.
UEC MTB maratón 2017 - zaujímavé miesta na sledovanie a príprava ďalších našich jazdcov

11.08.2017 3 056

Ak vás zaujíma, ako sa pripravoval Martin Haring alebo Janka Števková, prípadne kam sa ísť pozrieť na trať a kedy, čítajte ďalej...
Tip na výlet: Skrytý potenciál Bielych Karpát

12.08.2017 4 539 3

Nepatrím medzi ľudí, ktorí si všetko plánujú ako cez šablónu, rovnako to teda mám, aj čo sa švihov týka, vždy je nejaká predstava o čase a približnej trase, ktorú ale dosť často zmením, a to podľa aktuálnej nálady, počasia, smeru vetra, alebo len zle odbočím :).
Test: Kvalitné okuliare Briko Cyclope 2 lenses

11.08.2017 1 221

Keď mi niekto spomenie značku Briko, vždy sa mi ako prvé vybaví kučeravý a vysmiaty Mario Cippolini v "muchovských" okuliaroch tejto talianskej značky. Okrem neho to je potom Marko Pantani, ktorého bolo tiež často vidieť v okuliaroch Briko.
UEC MTB maratón 2017 - Do Svitu pod Tatrami sa už zbieha maratónska špička

10.08.2017 4 418 1

Majster sveta v maratóne už „brúsi“ trať, no samozrejme formu ladia aj naši. Aké majú ambície a ako vyzerala ich príprava?
Unboxing: GT Grade 105 - cestný chameleón, s ktorým sa dá vybehnúť aj do lesa

10.08.2017 2 398 18

Gravel biky sú na vzostupe a umožňujú si užiť plnohodnotnú rýchlu jazdu na kvalitnom asfalte a dokonca posúvajú hranice aj za tieto ideálne podmienky, kedy sa pomerne pohodlne dajú zdolať rozbitejšie cestné úseky a aj poľné a lesné spojky medzi dolinami.
Ženská kolekcia od SMS Santini – svieži dizajn a maximálna funkčnosť

10.08.2017 1 209

Oblečenie na bicykel by malo klásť dôraz v prvom rade na celkovú funkčnosť. No v prípade ženskej kolekcie sa nesmie zabudnúť ani na dizajn a práve tieto prvky kombinuje SMS Santini.
Reportáž: Donovalský Drapák – panorámy hôr, krásne prostredie a výborná trať

09.08.2017 3 247 7

Prvá polovica trate vrátane hrebeňových úsekov, je v podstate dokonalá reklama na celoodpružený bike...
Cestné modely Bianchi 2017  – aerodynamika, komfort a design, ktorý sa v dave nestratí

Cestné modely Bianchi 2017 – aerodynamika, komfort a design, ktorý sa v dave nestratí

09.08.2017 1 688

Pozrite si vybrané modely od Bianchi, ktoré ponúknu rýchlosť, komfort a tiež aj niečo v dostupnejšom kabáte s jasným talianskym rukopisom.