Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (2212 článkov)

CRAFT – nohavice pre rôzne podmienky a aktivity

16.11.2018 2 635

Švédsky výrobca funkčného oblečenia má v ponuke dlhé zateplené nohavice, ktoré oslovia nielen cyklistov.
Nové svetlá a tachometre od VDO

14.11.2018 2 631

Pozrite si, čo prináša tradičný výrobca v segmente osvetlenia a cyklopočítačov vhodných pre začiatočníkov aj pokročilých jazdcov.
Video: Ako prať funkčné oblečenie

13.11.2018 3 222 31

Dôraz na správne čistenie je základnou podmienkou, aby funkčné materiály dokázali plniť svoju úlohu.
Trénujte vonku a užite si zimu naplno

13.11.2018 3 289

Neodradí vás od pohybu vonku ani blato, voda či neskôr mrazivé počasie? Prinášame niekoľko tipov na doplnky, ktoré nájdu uplatnenie počas zimy a v náročných podmienkach.
Cestné a gravel modely Canyon 2019 – čo je nové?

12.11.2018 3 326

Bicykle značky Canyon či už ide o cestné, alebo horské sa stali skutočne rozšírenými vo svete cyklistiky. Niet sa čomu čudovať, cena, kvalita a dizajn hovoria pomerne jasne.
Batohy a fľaše CamelBak – s istotou na cesty

09.11.2018 2 569

CamelBak sa stal doslova synonymom pre hydratáciu a batohy s vodným rezervoárom. Nezaspal ale na vavrínoch a svoje produkty neustále inovuje s cieľom zvýšiť bezpečnosť a komfort použitia. Pozrite si niektoré novinky.
Video: Lapierre a jeho história

08.11.2018 1 836 19

Francúzska značka píše svoj príbeh od roku 1946 a orientuje sa na všetky disciplíny.
Výkonné svetlá a reflexné tašky pod sedadlo od Blackburn

08.11.2018 2 330

Či už chcete jazdiť v noci, alebo zvýšiť svoju bezpečnosť pri pohybe v zhoršených svetelných podmienkach, Blackburn má odpoveď.
Komfortná jazda v chladnejších podmienkach

06.11.2018 3 424

Pocit pohodlia je pri jazde v nadchádzajúcom období rozhodujúci a niekoľko vhodných doplnkov s tým vie výrazne pomôcť.
Reportáž: Gran Fondo Il Lombardia - ako som si predĺžil sezónu

04.11.2018 2 447 2

Cestná cyklistická sezóna sa na Slovensku končí v septembri. Osobne mám jeseň veľmi rád, a keď je počasie priaznivé, tak sú počas nej tie najkrajšie jazdy na bicykli. Teplota je ideálna, príroda sfarbená a kondícia lepšia ako na jar. Preto som musel vycestovať za pretekmi s jesennou atmosférou až na miesto, kde sa jazdia vyše 100 rokov, do Lombardska.
Test: Marin Muirwoods 2019 –mestský ocelák s nádychom nostalgie

04.11.2018 2 923 14

Bicykle určené do mesta sú obvykle nudné sivé myši, ktoré sú podriadené svojmu účelu. No a potom je tu krikľavý rastafariánsky model Muirwoods od značky Marin, ktorý v nejednom z nás vyvolá pocity nostalgie 90-rokov a spomienky na prvé horské bicykle.
Video: Rýchle odvzdušnenie cestnej hydraulickej brzdy Shimano 105

03.11.2018 1 374 2

Kotúčové brzdy už dávno nie sú výsadou len horských bicyklov. Čím ďalej viac ich vidno aj na cestných bicykloch, čo mení požiadavky na servisné zručnosti aj pre skúsených “žiletkárov”.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

03.11.2018 2 682 4

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.
Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti

02.11.2018 1 431

Cyklovýlety sú pre mnohých ľudí obľúbenou aktivitou, ktorú praktizujú pravidelne niekoľkokrát do roka. Mnohí nadšenci tohto športu sa do bicyklov natoľko zamilovali, že sa ich nevedia vzdať v žiadnom ročnom období.
Fotografie, ktoré obleteli celý svet

31.10.2018 2 622

Počasie vonku v týchto dňoch už tomu síce nenasvedčuje, ale v skutočnosti to nie je tak dávno, čo sme s napätím sledovali tohtoročnú Tour de France. Peter Sagan a jeho dramatické dojazdy do cieľa nenechávali nikoho chladným. Po návrate z práce sme rýchlo zapínali obrazovky a prežívali jeho úspechy aj pády.
Sportful HotPack – chlad vás nesmie prekvapiť

29.10.2018 2 055

Poznáme to všetci - vonku je slnečné počasie a nikomu sa nechce nosiť vrstvy navyše. Práve v tom momente, kedy ste najďalej od domu sa objavia mračná alebo začne vyčíňať vietor. Práve kolekcia HotPack je tým záchrancom, ktorého v týchto dňoch potrebujete.
Horská cyklistika – armáda, hippies a iní nadšenci

28.10.2018 4 103 5

Zamysleli ste sa niekedy, kedy vlastne vznikol prvý horský bicykel? Poďme si o tom niečo povedať.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

26.10.2018 2 699 12

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Pinarello Crossista – stvorený do zimy a blata

24.10.2018 2 736 1

Talianska značka len nedávno predstavila nový gravel model a následne nato pustila do sveta niečo pre milovníkov zimy a blata – cyklokrosový špeciál.
Výživové doplnky pre športovcov a fyzicky aktívnych ľudí

24.10.2018 2 013

Každá fyzická aktivita naše telo istým spôsobom zaťažuje alebo opotrebováva. Na to, aby sme ju dokázali dlhodobo zvládať, je potrebné sa zamerať na správne fungovanie pohybového aparátu a celkovú imunitu.
Výkonné svetlá na jazdenie – vyrazte do noci

23.10.2018 4 569

Je rozdiel byť videný a vidieť. Niekoľko tipov na svetlá vám umožní užiť si jazdu aj mimo denného svetla, čo v nadchádzajúcom období rozhodne príde vhod.
Pinarello Grevil – na plný plyn bez ohľadu na povrch

22.10.2018 3 882 1

Segment gravel rozhodne nie je len o pomalom túlaní krajinou. Práve rýchlosť má Pinarello v krvi a prenáša ju aj do svojho nového modelu, ktorý môžete vziať takmer kamkoľvek.
Louri Frame Strap - dajte zbohom batohu

20.10.2018 6 186 58

Už dlhšiu dobu sa pohrávam s myšlienkou jazdenia bez ruksaku na krátke výjazdy. Vždy ma však niečo odradí a tak som sa veľmi potešil, keď na test prišiel popruh od Louri. Aspoň nebudem mať už žiadne výhovorky a budem to musieť vyskúšať. Bude však stáť zato?
Video: Ako trénovať kopce na rovine

18.10.2018 3 663 42

Pripraviť sa na jazdu v dlhších kopcoch môžete aj v prípade, že okolo žiadne nemáte.