bbbcycling.com

Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2331 článkov)

Test: Giro Privateer Lace  - štýlová MTB tretra z horúcej Kalifornie

Test: Giro Privateer Lace - štýlová MTB tretra z horúcej Kalifornie

25.05.2019 188

Správna obuv na bike vie určite výrazne vylepšiť pocit z jazdy, rovnako ako tá nesprávna dokáže príjemný pocit pokaziť.
Weldtite PURE – malá pomoc prírode bez zbytočného kompromisu

24.05.2019 1 064 1

Každý z nás môže prispieť malým kúskom k ochrane prírody a jednou z možností je aj používanie vhodnej cyklo „kozmetiky“.
Unboxing: Mondraker Foxy Carbon XR 29” – skutočný enduro krásavec

24.05.2019 2 259 11

Dôkazom toho, že v kategórii Enduro/AM sa stále niečo deje, je aj Mondraker Foxy Carbon XR 29”. Jeho geometria a kombinácia žlto - oranžovej farby v sebe skrýva túžbu sadnúť a vyraziť na obľúbené traily.
Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

23.05.2019 1 390 2

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Video: Fuji Nevada 29 2.0 LTD - dostupný spoločník na každý výjazd

23.05.2019 1 429 2

Ak hľadáte bicykel, ktorý zvládne pohodlný výlet aj ľahší trail, tento model od Fuji môže byť vhodný kandidát.
Zaujímavosti z cyklistiky – blatistý svetový pohár, Giro v plnom prúde a iné

23.05.2019 1 238 1

Ani tento týždeň nebol skúpy na cyklistické udalosti a novinky. Polovica mája už okrem teplejšieho počasia prináša aj viac pretekania a zaujímavých správ. Poďme sa na ne pozrieť.
Pozvánka: FESTINA 24 HOURS MTB SLOVAK OPEN Championships - zamakaj si pod Malou Fatrou

22.05.2019 1 712 11

Ak chceš na bicykli naozaj niečo zažiť - zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Pravá bikerská psychiatria...
Dážď, blato a nečakané rozuzlenie – Svetový pohár v Albstadte

22.05.2019 1 636

Konečne sme začali sezónu horských bicyklov prvým svetovým pohárom v cross country. O atraktivitu sa postarali jazdci, počasie, trať a diváci. Čo sa všetko udialo?
Pozvánka: UCI MTB World Cup Nové Město na Moravě - sveťák u susedov

21.05.2019 2 289 16

Už 23.- 26. mája 2019 sa na Vysočine stretne svetová špička v MTB XCO. Táto lokalita je už povestná výbornou organizáciou, prepracovanými traťami a nezabudnuteľnou diváckou kulisou. No a navyše môžete vyhrať aj vstupenky...
Pozvánka: Dohňany – Púchov Trophy - druhá kapitola MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

21.05.2019 1 522 1

Chcete sa na Medzinárodný deň detí vyblázniť minimálne tak, ako to vedia vaše ratolesti? Príďte si dať 1. júna v Dohňanoch poriadne do tela a detičky s ich mamkou zoberte fandiť :).
Dopĺňanie energie - netreba nič podceniť

21.05.2019 2 424

Podanie kvalitného výkonu nie je závislé len od toho, ako veľmi a ako tvrdo sme trénovali. Veľkú úlohu hrá aj kvalitná výživa či už počas prípravy, alebo priamo na výjazde, prípadne pretekoch.
Test: PRO Stealth LTD – ak sa do toho chcete poriadne oprieť

20.05.2019 3 627 12

Každý zadok je iný. No toto sedlo má potenciál pomôcť širokej skupine jazdcov, a tak to bolo aj v mojom prípade.
Video: Danny Macaskill vs. detský vozík

20.05.2019 9 218 17

Ak hľadáte inšpiráciu pre jazdenie s deťmi, rozhodne si neberte príklad z tohto videa.
Zábava na dvoch kolesách

20.05.2019 2 457

Náš šport by mal byť hlavne o zábave. Budeme ho robiť dovtedy, kým nás bude baviť. Keď to však s naším koníčkom preženieme, tak to môže spôsobiť nezvratné zmeny v našom mozgu.
Test: Cannondale FSi Carbon 3 - hardtail s duchom formuly

18.05.2019 4 911 16

Musím sa priznať, že s tým, ako roky bežia, som tak trochu spohodlnel a nie raz si povedal, že hardtail by som ako jediný bike zo všetkých už naozaj nechcel. Ibaže tentoraz sa mi do testu pritrafil jeden skutočne výnimočný stroj... A ten ma prinútil tento môj názor prehodnotiť.
Reportáž: Erdinger kráľ Záhoria MTB maratón 2019 – Zlatnícka dolina opäť trochu inak

18.05.2019 1 785 1

V sobotu 11.5.2019 sa konal už 11. ročník podujatia Kráľ záhoria - podujatie odohrávajúce sa pri Skalici, v Zlatníckej doline na pekných singloch a XCO tratiach.
Poľská MTB Enduro series - spestrenie sezóny za hranicami

17.05.2019 1 715 1

Rok 2019 prináša množstvo zaujímavých pretekov v rámci enduro cyklistiky. U poľských susedov to je "Enduro MTB Series", ktorá je u nich najväčšia v tejto disciplíne.
Video: Auto pre bikera - Peugeot Rifter

16.05.2019 5 233 52

Aj keď sa snažíme jazdiť na bicykloch čo možno najviac, niekedy sa musíme spoľahnúť aj na prepravu autom a preto vám predstavíme jedno, ktoré by mohlo byť pre bikera zaujímavé.
Reportáž: 1. kolo SPDH Mraznica - bez blata by to už nešlo

16.05.2019 1 367

Prvé kolo Slovenského pohára v downhille sa odohralo tento víkend na východe pri obci Hnilčík v lyžiarskom stredisku Mraznica, kde to na úvod sezóny nemali bikeri najjednoduchšie a počasie potrápilo aj ostrieľaných jazdcov.
Špecifické dámske modely do 2 500 € - na cestu i mimo nej

16.05.2019 1 647

Svet hobby cyklistiky, ale aj tej profesionálnej, už dávno nie je len doménou chlapov. Na cestách a pretekoch totiž stretávame čoraz viac žien, ktoré sa chcú spoľahnúť na kvalitné bicykle.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

15.05.2019 4 600 13

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.
Zaujímavosti z cyklistiky - Saganove víťazstvo, zbraň Rasťa Baránka a iné

15.05.2019 1 556

Ani uplynulých sedem dní nebolo „cyklisticky sterilných“. Jazdci z celého sveta sa činili (nielen preto), aby sme vám mohli ponúknuť ďalšiu dávku noviniek. Pozrime sa teda na ne.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana s vysokou účasťou

15.05.2019 2 273

Detská Tour Petra Sagana pokračovala „domácim“ kolom v Žiline. Cyklisti sa tu zišli po necelom týždni na 3. kole súťaže tohto seriálu.
ABUS - do novej sezóny s novými farbami

15.05.2019 1 635

Ste milovníkom drsných zjazdov a potrebujete pri tom väčšiu ochranu, akú ponúka klasická prilba? Máme tu pre vás Abus v prevedeniach MonTrailer, Moventor a MountK.