www.pinarello.com

Články v kategórii 'Enduro' (231 článkov)

TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

21.09.2019 1 885 12

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.
Pozvánka: Záverečné 5. kolo SPDH a SPEN uzatvorí sezónu 2019

10.09.2019 1 001

V septembri, resp. v októbri vyvrcholia Slovenské poháre v disciplínach downhill a enduro. Všetci milovníci týchto štýlov jazdenia sa majú na čo tešiť aj na začiatku jesene.
Olej vo vidlici a tlmiči -  kedy meniť, aký použiť, na čo dať pozor

Olej vo vidlici a tlmiči - kedy meniť, aký použiť, na čo dať pozor

09.09.2019 4 735 37

Moderné MTB pruženie vie poskytnúť veľkú mieru pohodlia, ovládateľnosti a kontroly nad terénom. Všetko ale za predpokladu, že máte svoje pružiace jednotky správne nastavené a v dobrej kondícii.
Reportáž: 2. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – vo víre prachu

04.09.2019 1 899 1

Enduro pretekov vo Veľkej Lehôtke som sa prvýkrát zúčastnil pred troma rokmi a atmosféra podujatia ma zaujala natoľko, že sa snažím vždy na Hornú Nitru vrátiť.
Pozvánka: Aktívny september - prežite jeseň súťažne na bicykli

31.08.2019 3 054 2

Prázdniny a leto sú už takmer nenávratne preč. No koniec tohto obdobia neznamená, že naše bicykle majú ostať v pivnici či garáži.
7. kolo Enduro World Series v Kalifornii – víkend plný prekvapení

27.08.2019 1 074 2

Keď sa začiatkom leta vo francúzskom Les Orres prepisovala história EWS najtesnejším víťazstvom (+0,94 s), nikomu ani len vo sne nenapadlo, že o necelé dva mesiace bude výsledok ešte tesnejší.
Video: Ako vyzerá náročný rock garden na EWS

26.08.2019 1 967 3

Technickú náročnosť súčasného endura pekne vystihuje aj tento konkrétny úsek na EWS Northstar. A hlavne ak tam človek naletí, keď má už dobre nakúpené...
Pozvánka: Radostné enduro v metropole východu už v septembri – Joyduro 2019

20.08.2019 1 646 3

Podfúkni plášte, nasaď teleskopku a nezabudni vyplniť registračku, lebo v prvý septembrový víkend ťa čaká poriadna dávka košického endura, na ktorom si svoju stopu nájde každý.
Reportáž: 4. kolo SPEN v Brezne - konečne bez dažďa

15.08.2019 1 652

V nedeľu 11. augusta sa konalo ďalšie kolo Slovenského pohára v endure, ktorý sa odohral v krásnom prostredí Horehronia, Brezno - Lúčky.
6. kolo svetovej  enduro série v kanadskom Whistleri – v znamení dažďa a blata

6. kolo svetovej enduro série v kanadskom Whistleri – v znamení dažďa a blata

14.08.2019 1 009

Uplynulý víkend sa v kanadskom stredisku Whistler uskutočnilo šieste kolo svetovej enduro série EWS.
Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla

10.08.2019 5 408 20

V posledných rokoch rastie popularita all-mountain a enduro segmentu obrovským tempom. Čoraz väššie množstvo cyklistov sa pri prechode na tieto disciplíny stretáva s otázkou výberu vhodného stroja. Práve pre nich sú určené nasledujúce riadky.
Novinka: Giant Reign 2020 – enduro vládne terénu

09.08.2019 3 564 12

Koniec leta si pre nás pripravil plný balík noviniek. Jednou z nich je aj budúcoročný model Giant Reign s 29“ kolesami a dostatkom zdvihu, aby ste na ňom dokázali prekonať opäť o niečo viac.

1. EUROBIKE 2019: Novinky a trendy na rok 2020 - 1. časť (7 851)
  2. Na Míle sa pripraviť nedá (7 531)
  3. Video: Najčastejšie príčiny pukania na bicykli a ich odstránenie (6 243)
  4. Reportáž: MTBIKER Novodubnický maratón – kráľovský náklad (4 856)
  5. Olej vo vidlici a tlmiči - kedy meniť, aký použiť, na čo dať pozor (4 735)
  6. Shimano SLX M7100 - moje prvé zoznámenie s 12 rýchlosťami (4 605)
  7. Video: Eurobike 2019 - zaujímavosti zo sveta MTB (4 462)
  8. Video: Hardtail alebo full pre športové jazdenie? (4 337)
  9. Video: Na výjazde s Milanom Barényim - legenda slovenského MTB (4 154)
  10. Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite (4 036)