Práca pre MTBIKER

MTBIKER je dlhodobo najnavštevovanejší cyklistický portál na Slovensku s 250 000 návštevníkmi mesačne. V roku 2015 začal prevádzkovať cyklistický e-shop, ktorý sa stal lídrom na slovenskom trhu. Taktiež otvoril cyklistické centrum s predajňou bicyklov, testovacími dňami, pump-trackom a občerstvením pre všetkých priaznivcov cyklistiky. MTBIKER hľadá možno práve Teba aby posilnil svoj tím!

Otvorené pozície

Náplň práce:
  • Poznáš marketingové nástroje a vieš ich používať a máš s nimi aj praktické skúsenosti.
  • Vieš navrhovať, realizovať a optimalizovať marketingové aktivity a kampane.
  • Uvedomuješ si, čo znamená pomer cena/výkon aj KPI.
  • Kreativita, kompozícia, kvalita aj kvantita. Vieš bojovať na všetkých frontoch.
  • Silný dôraz na využívanie možností MTBIKER. Vieš príležitosti nachádzať, spájať aj vytvárať, aby si bol/a čo najviac efektívny/a.
  • Nájsť zaujímavé príležitosti, ktoré sú vhodné spraviť či už v rámci MTBIKER, ale aj sveta mimo neho.
  • Zlepšovať náš dosah a aktivity na sociálnych sieťach aj mimo nich.
  • Posunúť značku MTBIKER na ešte lepšiu úroveň v komunite aktívnych cyklistov a hlavne aj mimo nej.
Miesto a čas:
  • Zo začiatku primárne v Hrádku, neskôr kľudne aj polovicu času home office.
  • Občas kľudne aj Bratislava, kde sa dá stretnúť pohodlne v coworkingu.
Plat a benefity:
  • Atraktívne platové ohodnotenie - v základe od 1 200 € pri full-time pozícii. Záleží od skúseností, vedomostí a praxe. Daj nám vedieť, ukáž ako a s čím nám vieš pomôcť a dohodneme sa aj v tejto dôležitej časti našej spolupráce. Môže to byť kľudne aj o kus viac.
  • Celoročná spolupráca, nielen počas sezóny.
  • Práca v mladom kolektíve bikerov a bikeriek v rýchlo rastúcej firme.
  • Možnosť pracovať a posunúť značku MTBIKER ešte o kus dopredu.
  • Možnosť čiastočne pracovať home office.
  • Zaujímavá pracovná náplň - žiadna monotónnosť!
  • Forma spolupráce: TPP/živnosť/fakturácia. Hľadáme ale rozsah spolupráce ako pri full-time kapacite.
Aký/aká by si mal/a byť?
  • Podieľal/a si sa na marketingových kampaniach (kreatíva, realizácia, optimalizácia).
  • Prezentáciu vieš spracovať po grafickej aj obsahovej stránke.
  • Ak treba vytvoriť banner do shopu na určitú tému alebo produkt, tak už vieš, čo máš spraviť, aby bolo dobre. Navyše vieš navrhovať vhodné témy aj produkty, ktoré je žiadúce propagovať vzhľadom na sezónu, pestrosť, … .
  • Na sociálnych sieťach sa cítiš ako ryba vo vode. Facebook, Instagram, YouTube nevyužívaš iba na konzumáciu obsahu, ale vieš ako fungujú a aj ako sa menia trendy jednotlivých platforiem. Aktívne sa podieľaš na tvorbe obsahu na uvedených platformách. Tešíme sa na viacero nových podnetov, ktorými sa dajú naše aktivity na sieťach vylepšiť.
  • Vieš, čo sú dobré fotografie. Radi si ich pozrieme na tvojom Facebook/Instagrame alebo ďalších miestach, ktoré si robil/a ako hobby alebo na realizovaných pracovných projektoch.
  • Bol/a si už zopárkrát na bike akcii ako pretekár/ka a vieš, aké veci sú pre pretekára/ku na akcii dôležité. Taktiež sa vieš zamyslieť nad aktivitami organizátora. Nezáleží už na tom, či jazdíš XC, enduro, DH alebo cestu, hlavné je, že máš aj pohľad “zasväteného”.
  • Občas stres a tlak nezaškodia. Prejavená dôvera a voľnosť prináša zodpovednosť, ale isto sa nevyhneme stresu a tlaku. Hlavne, keď beží sezóna a horia termíny, ale to je proste fakt. Aj diamanty vznikajú pod tlakom, ak s týmto máš problém, nebude to práca vhodná pre Teba. Tak napríklad, ak Ťa stresuje biele plátno vo Photoshope, nie si vhodný kandidát. Naopak, mal by si vidieť možnosti, ako sa dá biele plátno vhodne využiť (pracovné aktivity).
  • Chceš sa učiť a zlepšovať. Ak niečo nepoznáš/nevieš, je iba otázkou času, kým si vieš nové veci naštudovať a osvojiť cez články, videá. Na webe je všetko, stačí si to len vedieť vyhľadať, vyskúšať a osvojiť.
  • Systematickosť, dôslednosť, efektívnosť...bez toho to proste nepôjde.
  • Vieš sa pozerať na veci z pohľadu cieľovej skupiny, veľmi dobre vieš, že cyklistika sa nedelí iba na horskú, cestnú alebo ešte elektro segment. Cyklistov sú desiatky typov a vieš sa pozerať na veci aj ich očami a potrebami. Toto je tiež jedna z kľúčových vlastností, bez ktorej sa nezaobídeš.
  • Vieš sa dohovoriť a čítať anglický text.
  • Máš rád/a výzvy a rád na sebe pracuješ.
Kontakt:

Ak nám chceš pomôcť rozvíjať a zlepšovať obsah portálu MTBIKER, napíš nám na slavo.tomik@mtbiker.sk a súčasne vyplň dotazník so základnými informáciami.