www.parktool.com

Články v kategórii 'Trening' (263 článkov)

Rozhovor: Tomáš Višňovský – príprava, úspechy a prerušenie sezóny

28.03.2020 2 922 9

Ako vyzerala príprava na Kanároch vrátane čísiel, tréning s Ondrom Cinkom, zlyhanie bezdrôtového radenia, ale aj výborný úspech na Andalucía Bike Race, či vplyv koronavírusu na život profesionála.
Spoločná MTBIKER jazda na Zwifte

21.03.2020 4 836 11

Ak si sa rozhodol zodpovedne jazdiť doma na trenažéri, tak vďaka Zwiftu a našej spoločnej akcii to môže byť zábava. Stretneš kamošov a spoznáš nových MTBIKER pozitívnych ľudí.
Oblečenie na jar - funkčné a komfortné v jednom

PR 17.03.2020 4 694

Veterné počasie, dážď a chlad. To sú nástrahy, s ktorými treba na jar počítať a podľa toho zvoliť aj správne oblečenie.
Imunita – vplyv tréningu a životného štýlu

15.03.2020 6 821 10

Ako vieme našu prirodzenú obranyschopnosť ovplyvniť a čo na ňu všetko vplýva, si povieme formou videa článku.
Video: Jednoduché a účinné cviky pre bikera

12.03.2020 2 949 2

Pozrite si cviky, ktoré vám pomôžu pri jazde na biku a nepotrebujete k nim žiadne zložité stroje ani náradie.
Rozvoj vytrvalosti - základ dobrej sezóny

08.03.2020 6 897 25

Vytrvalosť je už v cyklistike také pomaly magické slovo, ktoré sa začne vždy o niečo viac skloňovať začiatkom jarného obdobia. Prečo je tomu tak a ako ju rozvíjať, si povieme formou videa a článku.
Tip na výlet: Jarné Vodice sú úplne iné miesto, ako si pamätáte z letnej dovolenky

04.03.2020 4 655 13

Koľko je pekných miest v okolí Vodíc až prekvapuje a väčšina z nich v dostupnosti aj pre bežného cyklistu.
Jakub Šiarnik - 2 700 výškových metrov s majstrom Slovenska v skialpinizme

01.03.2020 4 433 13

MTB a skialpinizmus majú pomerne veľa spoločného a aj o tom sa budeme baviť s naším najlepším pretekárom, ktorý sa presadzuje aj vo svetovom pohári. Teda až po tom, čo si dáme krásny okruh v Západných Tatrách...
Zimný spánok? Nie!

26.02.2020 4 797 1

Pre niektorých je určite výjazd pri mínusových teplotách zasneženou krajinou samozrejmosťou, iní však vyťahujú svoje stroje až so zvyšujúcou sa okolitou teplotou.
Základné gravel modely - lebo zábava nie je len o cene

PR 20.02.2020 4 517

U vstupných modelov snáď nikdy nemôžete čakať technologickú extratriedu, avšak o to ani nejde. Za rozumné peniaze často dostanete to, čo skutočne k radosti z jazdy potrebujete - niečo, čo naozaj využijete naplno.
Video: Zimná príprava bikera - svalová sila a vytrvalosť

18.02.2020 3 777 16

Vo videu nám tréner s Tomášom z Bike Academy predstavia 1. blok zimnej prípravy.

Jazda v náročnom teréne a potrebná výbava

PR 18.02.2020 3 338

Terén či počasie sú ústrednými podmienkami jazdenia. Ich zmena má za následok pozitívne, ako aj negatívne vplyvy na našu výbavu a komfort. Vybrali sme preto zopár tipov pre technické jazdenie.

1. Módna polícia cestného cyklistu zasahuje! (10 776)
  2. Tuningové vylepšenia pre váš bicykel (10 253)
  3. Test: Pepi´s Tire Noodle - istota v kolesách (8 471)
  4. Rozvoj vytrvalosti - základ dobrej sezóny (6 897)
  5. Imunita – vplyv tréningu a životného štýlu (6 821)
  6. Na ebiku s manželkou - skúsenosti a postrehy (6 261)
  7. AM/Trail s cenovkou 5 000 € - doprajte si terénnu raketu (6 141)
  8. Video: Ako na pískajúce kotúčové brzdy (5 980)
  9. Cestné modely do 1 500 € – pre začiatočníka ako stvorené (5 884)
  10. Test: Mondraker F-Podium R – ambiciózny mladík na XC okruhoch (5 748)