www.pinarello.com

Články v kategórii 'Beh' (49 článkov)

Reportáž: Šprintpolom 2019 – ukážkové babie leto

17.10.2019 1 796 3

Druhá októbrová sobota už tradične patrí v maratónskom bikerskom kalendári Šprintpolomu - MTB časovke do vrchu s cieľom na kultovom žilinskom Polome. Tradične tu uzatváram aj ja moju súťažnú sezónu a tento rok to už bolo 12. raz za sebou.
Výbava pre doplnkové aktivity

PR 10.09.2019 4 290

Nech už je vášeň pre cyklistiku akákoľvek silná, predsa len nie je dobré sa orientovať jednostranne. Turistika je skvelým doplnkom k horskej cyklistike a stále ostávate vo svojich milovaných horách.
Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom – 2. časť

25.08.2019 3 911 14

Nikdy som neodplávala 3,8 km. Nikdy som sama neprešla na bicykli 180 km. A nikdy som nebežala maratón. Napriek tomu som sa odhodlala postaviť sa na štart jedných z najkrajších triatlonových pretekov na svete a pokoriť železného muža s názvom Challenge Roth.
Reportáž: Valachyman 2019 – ideálna triatlonová premiéra pre váhavých

20.08.2019 1 845

Väčšina bikerov sa hlavne popri veľkých tréningových objemoch venuje aj ďalším doplnkovým aktivitám, minimálne aspoň ako kompenzačným športom, pri ktorých sa aj telo aj myseľ na chvíľku odpúta od niekedy monotónneho šliapania do pedálov.
Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom

04.08.2019 6 143 31

3,9 km plávania, 180 km na bicykli a na záver „už len“ 42 km dlhý bežecký maratón. To sú vzdialenosti dlhého triatlonu, ktoré som sa rozhodla tento rok pokoriť aj ja – obyčajná žena.
Pozvánka: STUPAVA TROPHY MTB & RUN 2019 - ďalšia kapitola MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

11.06.2019 2 128

Chcete byť súčasťou maratónu, ktorý si v posledných rokoch vybudoval dobré meno medzi bikermi? Príďte si zašportovať počas víkendu 21. - 23. júna a okrem trasy na biku si dáte aj porciu bežeckých kilometrov v nedeľu.
Karpos MTB 2019 – naľahko a svižne k trailom

PR 17.04.2019 2 272

Oblečenie na bicykel od talianskej značky Karpos v sebe kombinuje športový strih, dôraz na funkčnosť a svieži dizajn. A presne taká je aj kolekcia na sezónu 2019 hneď s viacerými novinkami.
Prvá vrstva pre jarné výjazdy - základ spokojnej jazdy

PR 16.04.2019 2 892

Premenlivosť počasia vie zaúradovať aj počas jarných mesiacov, kedy je na slnečnej rovine dvojciferná hodnota, zatiaľ čo v lese a zjazde ide teplota poriadne dole. Nenechajte sa tým rozhodiť a pripravte sa s kvalitnou prvou vrstvou.
Pozvánka: ŠKODA Vlko Hron MTB - 14. ročník legendárneho podujatia

15.04.2019 2 639 5

V sobotu 4. mája sa bude konať v obci Hronsek druhé kolo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR s názvom Škoda Vlko Hron MTB.
Nosíte kompresné podkolienky? Ja áno.

23.03.2019 6 450 26

Kompresné podkolienky sú veľmi obľúbené medzi športovcami, ktorým pomáhajú pri ich výkonoch či regenerácii. V súčasnosti je na trhu ponuka kompresného oblečenia, nevynímajúc podkolienky, naozaj široká, a teda je z čoho vyberať.
Univerzálna výbava pre rôzne aktivity

PR 05.02.2019 3 337

Ak radi kombinujete viaceré športy, máme pre vás niekoľko tipov na vhodné doplnky.
Rozhovor: Simona Křivánková – šport a materstvo 2. časť

20.01.2019 3 547

Športovať popri dieťati nemusí byť vždy úplne jednoduché. Ale zvládať pri tom 10-hodinové Ironmany a dokonca ich aj vyhrávať, to už si zaslúži obdiv…

1. Nastavenie posedu - keď pár mm pridáva km/h (6 170)
  2. Test: SLX M7100 - kvalita a 12 prevodov opäť dostupnejších (5 428)
  3. Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie (5 078)
  4. Naháňačka, kde aj prehra je výhrou (4 859)
  5. Nebojte sa prechodu na bezdušáky (4 769)
  6. Test: Wilier 110X - viac ako len pohľadný hardtail (4 438)
  7. Test: Zapletený set Equator - prevetrali sme karbón, čo nenarobí prievan v peňaženke (4 359)
  8. Rozhovor: Matúš Chmelo – Slovák, ktorý pokoril Transcontinental Race v časovom limite (4 323)
  9. Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou (4 128)
  10. Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku (3 949)