www.pinarello.com

Články v kategórii 'Cyklistika' (27 článkov)

Sleduj WeLoveCycling na sociálnych sieťach

PR 30.08.2019 1 462

Ľudia trávia na sociálnych sieťach množstvo svojho voľného času a dokonca sú tam aj počas pracovnej doby. Ak by sme zobrali všetkých obyvateľov našej planéty, tak v priemere strávi každý z nás 60 minút denne na Facebooku či Instagrame.
Zaujímavosti z cyklistiky – zranenia, svetové jazdenie, či podporme cyklistov

12.06.2019 1 767 2

Teploty v posledných dňoch atakujú horné hranice znesiteľnosti, avšak cyklistický svet sa naďalej točí. Pre niekoho pozitívne, pre iného zas o čosi menej. O minulotýždňovom vývoji opäť rozhodovalo šťastie, ale aj náhoda.
Nosíte kompresné podkolienky? Ja áno.

23.03.2019 6 449 26

Kompresné podkolienky sú veľmi obľúbené medzi športovcami, ktorým pomáhajú pri ich výkonoch či regenerácii. V súčasnosti je na trhu ponuka kompresného oblečenia, nevynímajúc podkolienky, naozaj široká, a teda je z čoho vyberať.
Tlaky v plášťoch naprieč disciplínami

06.03.2019 9 555 17

Mnoho jazdcov často zabúda na to, že jediným, čo ich bezprostredne spája s okolitým prostredím sú plášte. Samozrejme, o správny grip či komfort sa stará aj samotný jazdec, alebo odpruženie, no výrazne do toho prehovára práve obutie a najmä tlak v ňom.
Ako sa nám ebike vkradol do rodiny

03.03.2019 988

Sme traja. Ja, manželka, ktorá rada bicykluje len po rovinkách a syn, toho roku už osemročák. Nikdy sme neboli zástancami bičovania detí k výkonom špičkových svetových jazdcov a podľa toho sme aj postupovali.
Osvetlenie od BBB – vyberie si každý

PR 07.01.2019 3 377

Jesenné a zimné obdobie so sebou prináša dlhé obdobie “temna”. Ten, kto sa nechce nechať obmedzovať tmou, by sa mal na nedostatok svetla veľmi dobre pripraviť.
Najlepšie hodnotené články v roku 2018

27.12.2018 4 698 4

V tomto roku sme pre vás spravili množstvo unikátneho obsahu. Dnes sa pozrieme na rebríček článkov, ktoré dostali najväčší počet „palcov hore“.
Spomienka na Petra Patscha – cyklista a cestovateľ

22.12.2018 3 511 6

Absolvoval 13 expedícií po celom svete stále s úsmevom a dobrou náladou. Hovoril, že z bicykla je svet oveľa krajší a prírodu si tak človek dokáže oveľa lepšie vychutnať.
Zbierajte zážitky s novými GoPro HERO7

PR 20.12.2018 2 222

Nie je to tak dávno, čo sme sa dočkali predstavenia novej akčnej kamery GoPro. A aby toho nebolo málo, neprišla len jedna kamera, ale rovno tri.
ShockWiz – keď odpruženie myslí

10.10.2018 3 098

Minule sme predstavili Fox LiveValve, ktorý dokáže na základe vonkajších podnetov regulovať odpruženie. Aj ShockWiz-u je možné prisúdiť prívlastok mysliaci, keďže vyhodnocuje na základe impulzov určité dôsledky.
Fox Live Valve – inteligentné prispôsobenie sa terénu

16.09.2018 4 351 10

Pokrok je nezastaviteľný, čomu nasvedčuje aj technologická stránka každoročne sa prezentujúcich noviniek. Medzi najprogresívnejšie patrí odpruženie, kam spadá aj počin od Fox.
Rozhovor: Útrapy Bratislavského cyklistu

09.09.2018 7 823 53

S prichádzajúcim školským rokom sa nám po prázdninách na cestách doprava pekne zahustila, a tak pre mnohých z nás, čo nechcú pol dňa presedieť v zápche je logické, že radšej siahneme po bicykli alebo verejných dopravných prostriedkoch.

1. Nastavenie posedu - keď pár mm pridáva km/h (6 157)
  2. Test: SLX M7100 - kvalita a 12 prevodov opäť dostupnejších (5 419)
  3. Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie (5 064)
  4. Naháňačka, kde aj prehra je výhrou (4 857)
  5. Nebojte sa prechodu na bezdušáky (4 761)
  6. Test: Wilier 110X - viac ako len pohľadný hardtail (4 425)
  7. Test: Zapletený set Equator - prevetrali sme karbón, čo nenarobí prievan v peňaženke (4 347)
  8. Rozhovor: Matúš Chmelo – Slovák, ktorý pokoril Transcontinental Race v časovom limite (4 319)
  9. Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou (4 121)
  10. Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku (3 943)