www.alpina-sports.com

Články v kategórii 'Preteky' (631 článkov)

Reportáž: Kolesá sa na Detskej Tour Petra Sagana opäť roztočili v Rimavskej Sobote

01.08.2020 930 5

Po roku sa opäť cyklisti zišli v Rimavskej Sobote a to v mestskom parku. Na účastníkov čakala rýchla trať bez prevýšenia, ale organizátori ju poriadne „namotali“ a tak rozhodovala aj technika jazdcov.
Pozvánka: Druhá polovica prázdnin s nabitým kalendárom

30.07.2020 2 298 1 11

Mesiac august je už tradične plný takmer do prasknutia - preteky striedajú preteky a niekedy je ťažké sa rozhodnúť, ktorej akcie sa zúčastniť.
Reportáž: Novohradský Pedál 2020 – keď je radosť z pretekov väčšia ako hĺbka blata na trati

29.07.2020 1 826 6 22

Niekedy je radosť z účasti na pretekoch taká veľká, že jazdec je pripravený dať zo seba maximum aj napriek nepriaznivým podmienkam na trati. A práve taký bol očakávaný 6. ročník Novohradského Pedála.
Video: Výbava na MTB preteky a maratóny

27.07.2020 2 843 31

Pri pretekoch sa snažíme ísť rýchlo a naľahko, ale zároveň netreba zabúdať, že základom je vždy dôjsť bezpečne do cieľa. Čo sa môže hodiť?
Pozvánka: Kráľovský MTB Maratón sa stane dejiskom Majstrovstiev Slovenska

27.07.2020 2 475 4 9

Počas tretej augustovej soboty sa v okolí Spišského hradu bude opäť bojovať o cenné kovy – tentoraz aj s príchuťou „trikolóry“, keďže dlhá trať maratónu bude pre rok 2020 aj oficiálnymi Majstrovstvami Slovenska v MTB maratóne.
Reportáž: 2. kolo SPDH - Majstrovstvá Slovenska na blate

22.07.2020 2 490 20

Keď som si pozrel predpoveď na víkend, kedy sa malo konať 2. kolo SPDH, zvažoval som, či nepôjdem radšej kvôli bahenným kúpeľom do Piešťan, ktoré boli iba na polceste. Nakoniec som plány nemenil a išiel som do bikeparku Mýto pod Ďumbierom.
Video: MTBIKER Novodubnický maratón - trochu extra letnej motivácie

16.07.2020 2 491 5 20

Ak hľadáte motiváciu k tréningu alebo zdravému životnému štýlu, maratóny vedia byť veľmi dobrým základom.
Reportáž: 1. kolo SPEN v Mýte pod Ďumbierom - s dažďom i bez neho

15.07.2020 2 182 7 23

Na tejto akcii som úprimne nevedel, čo čakať. Nedávno vybudovaný bikepark som ešte nestihol navštíviť a tak som nemal žiadne očakávania.
Pozvánka: Príďte si vychutnať svetové výkony na 18. ročníku Erdinger Slovakman 2020

15.07.2020 1 562 2 16

Počas prvej augustovej soboty sa v Piešťanoch v jeden deň odohrajú tak Majstrovstvá Slovenskej, ako aj Českej republiky v dlhom triatlone spolu s Czechmantour 2020 - navyše s medzinárodnou účasťou elitných pretekárov a neopakovateľnou atmosférou.
Pozvánka: ŠKODA HORAL MTB Maratón - legenda už po 21. raz

14.07.2020 2 976 3 14

Nezabudnuteľná atmosféra, podmanivé horské terény a v neposlednom rade aj poriadna dávka kilometrov - to je ŠKODA HORAL MTB Maratón, ktorý sa bude konať už 8. augusta 2020 vo Svite.
Reportáž: Slovenský pohár v zjazde - začiatok súťažného pretekania vo Veľkej Rači

09.07.2020 2 335 1 24

Keď som si pozeral počasie na prvé kolo SPDH vo Veľkej Rači, ani vo sne by ma nenapadlo, že si po teplej a slnečnej sobote v nedeľnej finálovej jazde ešte zablatím bicykel.
5 častých chýb v tréningu - poučte sa radšej od tých druhých

05.07.2020 8 574 9 88

Poriadne dlhé dni, začínajúce preteky alebo rôzne výzvy...sezóna je v plnom prúde a možno príde vhod postrážiť si pár vecí.

1. Tatranská vrchárska koruna – 4 kopce s top výhľadmi (11 050)
  2. Test: Kellys Hacker 90 – XC topka slovenskej produkcie (10 039)
  3. 216 km a 5 800 m v Malej Fatre – domáca pocta Salzkammergut Trophy (9 663)
  4. Novinka: Kellys pracuje na novom materiáli (7 480)
  5. Vortex platničky - lepšia alternatíva? (6 367)
  6. Test: Orbea OIZ H10 – keď XC naberie nový význam (5 373)
  7. Test: Lezyne Flow Storage cage – šikovný košík, ktorý unesie všetko potrebné (5 238)
  8. Najkrajšie stúpania – Huty alebo hranica medzi Oravou a Liptovom (5 039)
  9. Zoznámte sa, značka Wahoo a ich top cyklopočítač ELEMNT ROAM (4 940)
  10. Unboxing: CTM Scroll xPert 27,5'' - majstrovské enduro (4 684)