Články v kategórii 'Preteky' (657 článkov)

Rozhovor: Zuzana Palúchová - hobby bikerka, ktorá má rada extrémy a mama na plný úväzok

12.12.2020 6 674 9 thumb_up101thumb_down

Zuzku poznám osobne najmä z maratónov, kde som povzbudzovala popri trati, rovnako nás spája láska k Donovalom, odkiaľ Zuzka pochádza a my s Maťom tam trávime čas na chalupe jeho maminy.
Video: Ako funguje pretekanie na ebikoch - Majstrovstvá sveta elektrobicyklov

07.11.2020 2 870 thumb_up15thumb_down

Čím sú preteky ebikov odlišné, čo rozhoduje o poradí a ako sa volia režimy pohonu počas jazdy, porozprával účastník Jakub Varhaňovský.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR s WeLoveCycling - aký bol tento ročník

14.10.2020 1 697 1 thumb_up8thumb_down

Prvá polovica roka 2020 bola ovplyvnená pandémiou a obmedzeniami, ktoré nám priniesla. Väčšina z nás sa však snažila pripravovať aspoň individuálne a aj počas karantény zlepšovať svoju kondíciu.
Reportáž: 2. kolo Hornonitrianskej enduro série - znova na blate

05.10.2020 2 734 3 thumb_up26thumb_down

Druhé kolo sa konalo posledný septembrový víkend vo Veľkej Lehôtke na miestnych trailoch. Znova, ako je zvykom, som tréning v sobotu nestíhal, na trailoch nikdy nejazdil, takže príprava prebehla presne podľa mojich predstáv.
Reportáž: VKT 24 h Kellys Bikepark Kálnica – Jožin z bažin

03.10.2020 3 348 5 thumb_up61thumb_down

Vyskúšať 24 h som chcel už pekných pár rokov. Naposledy som mal zlomenú kľúčnu kosť, tento rok prišla „korona“. Nabudúce priletí ET mimozemšťan?
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana v Žiline - ďalšie kolo je za nami

24.09.2020 2 449 thumb_up12thumb_down

V žilinskom Lesoparku Chrasť - na rovnakých miestach, kde začínal na prvej súťaži aj 9-ročný Peter Sagan, sa uskutočnilo 5. kolo Detskej Tour Petra Sagana.
Video: Okolo Slovenska 2020 - VIP prístup do zákulisia

23.09.2020 3 818 12 thumb_up36thumb_down

K exkluzívnym záberom zo zákulisia vám pridáme aj zaujímavé informácie o najprestížnejších pretekoch na Slovensku.
Reportáž: Finálové kolo SPDH na Košútke - konečne na suchu

23.09.2020 2 065 2 thumb_up10thumb_down

Posledné kolo SPDH 2020 sa konalo na Košútke pri Hriňovej. Boli to jediné preteky, na ktorých počas troch dní nepadla ani jedna kvapka dažďa.
Pozvánka: Otestujte si svoju výkonnosť na Šprintpolome už o niekoľko dní

23.09.2020 2 234 6 thumb_up12thumb_down

Aj horská cyklistika sa skladá z viacerých disciplín a časovka do vrchu je jednou z nich. V okolí Žiliny sa 10. októbra stretnú nadšenci výkonnostnej cyklistiky, aby pokorili nielen svoje rekordy, ale aj rekordy súperov.
Pozvánka: Baynach MTB Marathon – ukončite sezónu v krásnom prostredí viníc

21.09.2020 4 609 thumb_up19thumb_down

Tohtoročná sezóna organizátorom maratónov veľmi nepraje, no napriek tomu to mnohí nevzdávajú a robia všetko preto, aby sme si mohli kvalitne pojazdiť. Inak to nie je ani v prípade Občianskeho združenia REGIÓN PONDUS.
O tom, ako sa nekonal MTBIKER Novodubnický maratón

14.09.2020 4 460 11 thumb_up63thumb_down

Síce sme sa nemohli tešiť zo zážitkov, ktoré prináša pripnutie štartového čísla, no na druhej strane sme si overili, že bikeri majú srdce na správnom mieste...
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

14.09.2020 4 106 7 thumb_up29thumb_down

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.