Články v kategórii 'Preteky' (365 článkov)

MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR – príbeh pokračuje

24.04.2019 546

Začiatok sezóny je tu a s ňou aj mnohé zmeny a novinky v kalendári podujatí, či už pre pretekárov alebo širokú bikerskú verejnosť.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – zimná edícia

17.04.2019 4 084 16

Za tie roky som na maratóne v Svätom Jure zažil skutočne rôzne podmienky, no vidieť sneh v Malých Karpatoch v tomto ročnom období je skutočne rarita. Maratónska sezóna začína...
Séria cestných modelov Felt FR - s vetrom o preteky

17.04.2019 1 302

Porovnávať sa s tými najlepšími, dosahovať svoje maximá alebo len chuť sa do toho poriadne oprieť – vtedy je tu modelová rada FR a FRW od Felt.
Pozvánka: Prvé kolo Slovenského pohára v downhille – sezónu otvoríme v Mraznici

17.04.2019 779

V nedeľu 12. mája sa bude konať v lyžiarskom stredisku Hnilčík – Mraznica prvé kolo SPDH.
Pozvánka: ŠKODA Vlko Hron MTB - 14. ročník legendárneho podujatia

15.04.2019 1 791 5

V sobotu 4. mája sa bude konať v obci Hronsek druhé kolo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR s názvom Škoda Vlko Hron MTB.
Vrchol klasikárskej sezóny – mačacie hlavy v Roubaix

13.04.2019 2 398 2

14. apríla síce v kalendári nie je zaznamenaný žiadny štátny sviatok, no cyklisti dobre vedia, že v tento deň sa rozhoduje o tom, kto vstúpi medzi legendy a odnesie si domov kocku s vlastným menom.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain bike Route, 6. časť

12.04.2019 2 886 15

V malom potoku si dávame večernú očistu a tešíme sa na kľudný a zaslúžený spánok. Posledný v Colorade, pretože zajtra sa konečne dostaneme do Nového Mexika.
Pozvánka: SPEN Veľká Rača – prvé kolo endura odštartuje v máji

12.04.2019 1 343

Dočkali sme sa prvého kola enduro série, ktoré sa bude konať 5. mája na Veľkej Rači. Keďže bude v miernom predstihu pred SPDH, očakáva sa aj väčšia účasť DH-čkárov, a tak sa teda môžeme tešiť na naozaj slušnú konkurenciu.
Slovenský pohár XCM 2019 – čo nás čaká tento rok?

11.04.2019 1 347

Počas roka 2019 na nás čaká 9 podujatí Slovenského pohára XCM a nás zaujímalo, ako to celé bude vyzerať.
Prídi si dobre zajazdiť a možno odídeš aj na novom aute

10.04.2019 1 648

Cyklistika je najmä o radosti z pohybu a prekonaní sa, no dobrá motivácia môže výrazne pomôcť. Práve takou je cena v rámci série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Pozvánka: QUICK SPORT Jarný šprint 2019 - už po jubilejný 10. krát

09.04.2019 1 615

Občianske združenie beer inside team organizuje tento rok v poradí 10. ročník Jarného šprintu. Ak si chcete vyskúšať MTB časovku do vrchu pre amatérskych cyklistov, tak ste na správnej adrese.
Pozvánka: Štartuje Slovenský pohár XCO - TURIECKAP - Memoriál Petra Vričana

08.04.2019 1 310 6

Prvé kolo Slovenského pohára v XCO je na pláne už tento víkend 13.-14. apríla 2019 v Turčianskych Tepliciach.
Reportáž: Odštartoval už šiesty ročník Detskej Tour Petra Sagana

03.04.2019 1 355

S príchodom jari už tradične prichádzajú aj prvé súťažné kilometre pre cyklistov na cyklistickej Detskej Tour Petra Sagana.
Enduro World Series pokračovalo druhým kolom v Tasmánii

02.04.2019 1 375 1

V tasmánskom mestečku Derby sa počas uplynulého víkendu uskutočnilo druhé kolo Enduro World Series (EWS).
Finančné centrum Team v roku 2019

01.04.2019 2 235 4

Jedným z najpálčivejších problémov slovenskej cyklistiky a všeobecne individuálnych športov je absencia klubov so zabezpečeným zázemím pre pretekárov. V sezóne 2019 by sme to chceli trochu zlepšiť.
Rozhovor: Janka Keseg Števková – šport a materstvo 3. časť

31.03.2019 3 378 13

Ak sa čo i len trochu motáte okolo bicyklov, Jankine meno ste už museli zachytiť. Je výrazná osobnosť slovenskej cyklistickej scény, mnohými obdivovaná, občas možno aj trochu prehliadaná.
Pozvánka: Apríl naplno odštartuje cyklosezónu

29.03.2019 2 550

Druhý jarný mesiac sa ani tento rok nezaobíde bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Lekcie od žien, ktoré robia cyklistiku

29.03.2019 2 415

Ženy sú nielen ozdobou cyklistiky, ale naplno žijú týmto športom a dosahujú v ňom úspechy, ktoré by nemali zostať bez povšimnutia.
Pravidlá SPEN a zmeny v SPDH - to najdôležitejšie pre bikerov v sezóne 2019

29.03.2019 1 942 3

Dôležité novinky v pravidlách, ktoré by nemali byť ľahostajné žiadnemu jazdcovi a tímom, ktoré sa chystajú odjazdiť celú sériu SPDH či SPEN.
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana - ďalší ročník už klope na dvere

28.03.2019 1 079

Už 6. ročníkom odštartuje tento víkend v Rimavskej Sobote populárne športovo - kultúrne podujatie.
Pozvánka: BIKE OPEN FEST v Šamoríne - prvé podujatie svojho druhu na Slovensku

27.03.2019 3 258 11

Festival určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, cyklopodujatie, aké sa na Slovensku ešte neorganizovalo, priamo v areáli x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja.
Enduro World Series odštartovalo sezónu na Novom Zélande

26.03.2019 1 655 5

Uplynulý víkend v nedeľu (24.3.2019) sa v Rotorua na Novom Zélande konalo prvé kolo Enduro World Series (EWS).

Unboxing: Felt Doctrine 3 2019 - keď rozhodujú sekundy

25.03.2019 3 212 12

Felt Doctrine už na prvý pohľad v katalógu vo vás vyvolá pocit rýchlosti a ľahkosti. Vybalením z krabice a poskladaním sa tento predpoklad jedine potvrdí.
 Cestné bicykle do 2 000 € - keď chcete začať takmer bez kompromisov

21.03.2019 5 992

Ak plánujete skočiť do cestnej cyklistiky, nemusíte hneď siahnuť po niekoľko tisícových kúskoch. A to ani v prípade, že požadujete kvalitu.