Články v kategórii 'Test' (323 článkov)

Test: CRAFT Fuseknit Comfort – prvá vrstva na šport aj do civilu

16.01.2019 1 244 5

Niekto okrem vysokej funkčnosti oblečenia požaduje aj trochu civilný vzhľad a práve tieto 2 vlastnosti výborne kombinuje tričko s netradičným názvom Fuseknit.
Test: Vesta Castelli Elemento Lite – drtič mrazu

17.12.2018 3 281 2

Tento článok je opäť zameraný na ortodoxných zimných jazdcov, alebo na tých, ktorým býva stále zima a pritom už vyskúšali všetky rôzne formy klasického vrstvenia.
Test: Fenix BC35R – nová generácia high-end svetla

15.12.2018 3 010 6

Od najdrahšieho svetla v ponuke renomovaného výrobcu osvetlenia sa pochopiteľne očakáva nadštandardný výkon. Boli by ste však pekne na omyle, keby ste predpokladali, že sa všetko točí len okolo lúmenov a miliampérhodín.
Test: Continental Der Baron Projekt a Mountain King – pikantné all-mountain plášte z Nemecka

05.12.2018 4 257 9

Ako obstála kombinácia plášťov pre technické jazdenie zo zmesi Black Chilli? Čítaj v teste a dozvieš sa viac.
Test: Svetlo BBB BLS-74 STRIKE 760 – verný spoločník na výjazdy počas zimného obdobia

01.12.2018 2 592 5

S prechodom na zimný čas sa väčšine z nás končí možnosť vyraziť po práci na normálny výjazd. Niekto to rieši zapriahnutím bicykla do trenažéra, no s poriadnym svetlom však tomu nemusí byť nutne tak.
Test: Bunda a doplnky Eleven – ako obstáli počas aktívnej jesene

22.11.2018 2 651

Ani si nepamätám, kedy naposledy bola jeseň tak prajná outdoorovým aktivitám ako tento rok. Počasie takmer bez dažďa a s množstvom slnečných dní mi jednoducho nedovolilo zostať sedieť doma.
Test: Sigma ROX 11 – vlajková loď v zálohe

21.11.2018 3 984 38

Možno sa čudujete, prečo publikujeme test cyklopočítača Sigma ROX 11, keď na tohtoročnom Eurobiku už bol predstavený jeho nástupca s poradovým číslom 12. Dôvodom je jednak poctivé dlhodobé testovanie ako aj fakt, že táto šikovná mašinka sa do dôchodku zatiaľ určite nechystá.
Test: Pepi´s Tire Noodle - zázračná špageta do kolies

19.11.2018 5 891 27

Každý, kto jazdí bezdušáky mi dá určite za pravdu, že nie je nič horšie, ako keď v strede výjazdu seknete gumu, ktorú tmel nevie zalepiť. Ba čo horšie, keď ešte k tomu ohnete aj ráfik. Práve s tým vie pomôcť Pepi´s Tire Noodle, teda aspoň by mal…
Test: Základné a doslova nevyhnutné doplnky od Santini - návleky a ponožky

12.11.2018 3 133 2

Ak príde reč na doplnky oblečenia pre cyklistov, tak existujú také, bez ktorých sa v sezóne dokážeme zaobísť a potom sú tu aj tie, ktoré by nemali chýbať vo výbave žiadneho cyklistu.
Test: Rock Shox Lyrik RC2 2019 – etalón pre enduro

11.11.2018 3 319 8

Lyrik od Rock Shox je dlhodobo považovaná za jednu z najlepších enduro vidlíc na trhu. S rastúcou konkurenciou ale bolo na čase, aby Rock Shox svoju vidlicu ešte vylepšil. Čo všetko sa na novej Lyrike okrem farby zmenilo?

Test: Pedále BBB DualRide – kompromis nielen pre začiatočníkov

05.11.2018 3 579 7

Takmer od začiatku mojej "cyklokariéry" som jazdila na bicykli s SPD-čkami, ak nerátam vozenie sa ešte počas školských čias na dedine u starej mamy. Priznám sa úprimne a bez nátlaku, že nikdy som sa s nimi neskamarátila úplne na 100%.
Test: Marin Muirwoods 2019 –mestský ocelák s nádychom nostalgie

04.11.2018 3 408 16

Bicykle určené do mesta sú obvykle nudné sivé myši, ktoré sú podriadené svojmu účelu. No a potom je tu krikľavý rastafariánsky model Muirwoods od značky Marin, ktorý v nejednom z nás vyvolá pocity nostalgie 90-rokov a spomienky na prvé horské bicykle.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

03.11.2018 3 587 6

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.
Test: Giant Trance 29 2 - nízkozdvihový trailový boss

31.10.2018 3 963 22

Musím sa vám priznať, keď má prísť na test bicykel, tak väčšinou ani nepozerám špecifikáciu a radšej sa nechám prekvapiť.
Test: Lapierre Prorace SAT 629 – francúzska stíhačka útočiaca na komfort

27.10.2018 4 700 13

Bicyklov, ktoré riešia dilemu medzi fullom a HT-čkom je na trhu čím ďalej viac. V dnešnom teste sa na tento vývojový medzistupeň pozrieme optikou francúzskej značky Lapierre a jej modelom Prorace SAT 629.
Test: KNOG Oi LUXE – štýlový a elegantný pán zvonček

22.10.2018 3 911 22

Väčšina z nás má zvonček na bicykel zafixovaný ako niečo guľaté, pretŕčajúce do priestoru, čo by si na horský bicykel pravdepodobne nikdy nedali. Zvonček Oi je však presným opakom a štýlovou výnimkou.
Louri Frame Strap - dajte zbohom batohu

20.10.2018 6 839 58

Už dlhšiu dobu sa pohrávam s myšlienkou jazdenia bez ruksaku na krátke výjazdy. Vždy ma však niečo odradí a tak som sa veľmi potešil, keď na test prišiel popruh od Louri. Aspoň nebudem mať už žiadne výhovorky a budem to musieť vyskúšať. Bude však stáť zato?
Test: Dainese AWA WIND JACKET - ľahučká vetrovka do jesenného nečasu

18.10.2018 2 963 5

Jazdenie v jesennom období sa obvykle nezaobíde bez citeľných výkyvov teploty, nepríjemného vetra alebo prehánok. Na takéto účely je ideálnym spoločníkom ľahká bunda, ktorú v prípade potreby vytasíte zo zadného vrecka dresu.
Castelli Idro 2 – absolútna ochrana pred počasím s revolučným Gore-Tex Shakedry

13.10.2018 4 791 3

Všetci tréningoví nadšenci, hltači kilometrov bez ohľadu na počasie a fanúšikovia high tech výbavy zbystrite pozornosť.
Test: ESI Fit SG – nová generácia kultových gripov

06.10.2018 4 299 20

Americká značka spôsobila vo svete gripov doslova malú revolúciu. Konkurencia však nespí a silikónové gripy dnes už ponúka kdekto. Protiútokom ESI je nová generácia ergonomických gripov.
Test: Knog Plus - byť videný za každých okolností

04.10.2018 3 545 13

S nadchádzajúcim jesenným obdobím je ten správny čas zadovážiť si svetlá, aby sme boli na ceste dobre viditeľný.
Test: Mondraker Foxy Carbon R 29 - posuňte svoje limity

23.09.2018 4 328 17

Čo sa stane, keď vezmete výborný bicykel a šupnete tam 29 palcové kolesá? Nebudem vám prezrádzať hneď na začiatku, pekne si to prečítajte do konca.
Test: Plášť Hutchinson Skeleton 29x2,15 - rýchlik od kosti

22.09.2018 2 708 13

Koniec augusta a začiatok septembra bol tento rok mimoriadne suchý. O dôvod viac prečo nahodiť plášte, ktoré poriadne letia a zároveň podržia.
Test: Lezyne Storage Drive – šikovné náradie s praktickými rozmermi

19.09.2018 3 905 1

Povoľovanie a doťahovanie skrutiek patrí k základným údelom každého cyklistu. So správnym nástrojom na správnom mieste však dokážete predísť mnohým predčasne ukončeným výjazdom.