MTBIKER magazín - Všetky články a videá (25 - 48 z 6494 článkov)

VeloCity hľadá do tímu nových ľudí – možno práve teba

01.02.2019 2 821

Ak sa rád venuješ servisu, alebo skôr preferuješ prácu s PC, v bratislavskej predajni VeloCity môžeš ukázať, čo vieš.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 3. časť

01.02.2019 2 618 10

Zabalený a v teple vstrebávam, čo sa vlastne stalo a uvedomujem si, že som si práve siahol na dno, že to bol už celkom strop.
Celoodpružené modely do 3 500 € – zábava v horách a na trailoch

31.01.2019 4 613

Ak financie dovolia a chcete využiť potenciál horskej cyklistiky do jej krajností, niet nad čím váhať. Celoodpružené modely so solídnou výbavou splnia to, čo si od nich budete sľubovať. V prvom rade zábavu...
Bezpečnosť na bicykli

30.01.2019 3 488

Nebezpečenstvo na nás striehne na každom kroku. Presnejšie povedané, pri každom šliapnutí do pedálov. Problémy na nás čakajú v premávke zo strany automobilov, časté sú aj strety s rôznymi zvieratami.
Video: Tréning vytrvalosti v zime - využite doplnkové aktivity

29.01.2019 3 145 10

Ak nie sú podmienky na jazdenie, netreba vešať hlavu. Vytrvalosť môžete rozvíjať aj inými aktivitami, vybudovať tak solídny základ a udržať si chuť a motiváciu.
Unboxing: Lapierre Edge 229 - spoľahlivý a dostupný

29.01.2019 3 517 14

Francúzsky dizajn, japonské osadenie, prijateľná cena – chýba tomu už len zapálenosť jazdca a chuť objavovať krajinu. Aj takto by sa dal charakterizovať model Edge 229 od Lapierre.
MTB Corratec 2019 - novinky aj osvedčené technológie z Bavorska

28.01.2019 3 401

Corratec je nemecký výrobca bicyklov sídliaci v bavorskom Raublingu. Ich výrobe sa táto značka venuje už takmer 30 rokov. Poďme sa pozrieť bližšie, čo si pre nás v Raublingu pripravili na rok 2019 v segmente MTB.
Časté problémy cyklistov – zrak a dioptrie

27.01.2019 4 044 47

Prvý článok tejto série venujeme ľuďom, ktorí majú dioptrickú chybu a nechcú sa kvôli nej vzdať bicykla. S akými ťažkosťami sa stretávajú? Ako môžu svoj hendikep spojiť so športom? Aké možnosti majú?
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB&RUN – malá škola šmyku

26.01.2019 7 072 11

Počas minulého víkendu sa v Stupave konal 11. ročník dvojdňovej zimnej divočiny. Presnejšie povedané ľadovej divočiny...
Video: Ghost Road Rage Fire 6.9 LC - objavte nové cesty

26.01.2019 2 630 9

Bicykle z kategórie gravel majú naozaj čo ponúknuť a dôkazom je aj tento model od Ghost.
Prilby Alpina – povinná výbava každého cyklistu

25.01.2019 1 924

Od roku 2003 platí v profesionálnej cyklistike povinnosť nosiť prilbu. Dlho predtým profesionáli tvrdo bojovali proti zavedeniu povinnej ochrany hlavy. V súčasnosti je to už samozrejmosťou, a preto si predstavme niektoré z nich.
Video: Intenzívnejší tréning v zime a jeho výhody

24.01.2019 3 357 11

Zimné mesiace sú spojené väčšinou s rozvojom vytrvalosti a budovaním základov, no využiť vo svoj prospech môžete aj vyššiu intenzitu.
Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 €

24.01.2019 3 694

Kotúčové brzdy sa usadili takmer vo všetkých kategóriách a veľmi často výrazne zvyšujú univerzálnosť použitia. Pozrite si niekoľko modelov, ktoré zároveň kombinujú aj dobrý pomer ceny a ponúkaných vlastností.
Test: Reflexná výbava CRAFT Glow a Ideal Pro Wind - ako stvorená na zimné jazdenie

23.01.2019 1 841 2

Jazdenie v zime má dve zásadné nevýhody, ktoré sú obvykle dôvodom odloženia bicyklov do kúta. Tušíte správne. Je to chlad a tma. So správnou výbavou to však nemusí byť až taký problém, ako sa môže na prvý pohľad zdať.
Video: Aktívna izolácia a jej využitie - zostaňte v teple

22.01.2019 3 297 26

Pri jazdení a aktívnom pohybe v zimnom teréne je veľká výhoda mať so sebou niečo, čím si viete výrazne zvýšiť tepelný komfort. Práve tu nájde využitie aktívna forma izolácie.
Motivácia jazdiť aj v roku 2019

22.01.2019 2 855

Začiatok roka sa spája s túžbou človeka zmeniť svoj život. Roky pribúdajú a my si uvedomujeme, že nemladneme, ale naopak, sme zasa o rok starší. Cítime preto v sebe potrebu zlepšiť sa.
Kellys Factory Team predstavuje súpisku na sezónu 2019

21.01.2019 3 506 17

Zima je v plnom prúde, čo znamená, že je ideálny čas na zosumarizovanie minulej sezóny 2018. Z tohto dôvodu sa členovia Kellys Factory Teamu zišli v bike parku Kálnica, aby sa poohliadli za úspešnou sezónou 2018, ako aj pripravili súťažný kalendár na nastávajúcu sezónu.
Sezóna sa blíži a do MTBIKER centra hľadáme ďalších nových kolegov

20.01.2019 6 030

Stále sa snažíme posilniť náš tím a máme pre teba viacero zaujímavých ponúk...
Rozhovor: Simona Křivánková – šport a materstvo 2. časť

20.01.2019 2 608

Športovať popri dieťati nemusí byť vždy úplne jednoduché. Ale zvládať pri tom 10-hodinové Ironmany a dokonca ich aj vyhrávať, to už si zaslúži obdiv…
Video: Cestný bicykel a jeho údržba v nepriaznivých podmienkach

19.01.2019 2 526 11

Zimné mesiace kladú trochu väčšie nároky na servis a údržbu a to najmä v prípade, že aktívne jazdíte. Na čo si dať pozor?
Zimák alebo ako vyskladať cestný bicykel na zimné výjazdy

19.01.2019 3 512 14

Pojem zimák označuje bicykel na používanie v zimných podmienkach, resp. mimo sezóny. Je to najmä z dôvodu, že bicykel a najmä jeho komponenty vtedy oveľa viac trpia a treba zohľadniť aj špecifické nástrahy zimného obdobia.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 2. časť

18.01.2019 2 868 6

Energia, ktorá je cítiť zo všetkých je elektrizujúca, a keď odbije ôsma hodina, show začína.
Reportáž: Cyklonárez III alebo ako sme jazdili v horách počas snehovej kalamity

17.01.2019 6 057 18

Vzhľadom na súčasné počasie resp. kalamitu si zrejme nikto nevedel predstaviť, ako sa bude jazdiť na bicykli v horách vo výške 1 000 m. Nielen cez deň, ale aj v noci...
Vynovený Canyon Strive – 29 palcov a prepracovaný ShapeShifter

17.01.2019 3 245 9

Nová sezóna má ešte ďaleko do svojho začiatku, no Canyon už predstavil novú verziu svojej enduro „mašiny“ pre náročných.