Články v kategórii 'Youtube' (286 článkov)

Video: Svetlá ako bezpečnostný prvok - na čo si dať pozor pri výbere

19.02.2019 1 610 16

Bezpečnosť pri jazde na ceste by mala byť vždy na prvom mieste a práve s ňou vedia výborne pomôcť svetlá. Nezabudnite ani v tomto prípade na dôležité detaily.
Video: Výmena závitového stredového zloženia

16.02.2019 2 459 7

Výhodou závitového stredového zloženia je najmä jeho jednoduchá výmena aj v domácich podmienkach.
Video: Continental Trail King - univerzálny plášť pre technický terén

14.02.2019 2 561 9

Kategória trail alebo all mountain je naozaj široký pojem, do ktorého spadá veľký počet bikerov a práve sem mieri Continental s plášťom Trail King. Aké sú jeho základné vlastnosti a čo vie ponúknuť?
Video: Fuji Transonic Caja Rural DA Di2 - japonská strela

12.02.2019 2 341

Japonská značka Fuji nie je u nás veľmi známa, no rozhodne má čo ponúknuť aj náročným jazdcom a pretekárom.
Video: Skúste v zime aj iné aktivity, napr. bežky

07.02.2019 2 387 16

Plány na celoročné jazdenie na biku môže tuhá zima a bohatá snehová nádielka raz-dva prekaziť. Netreba však rezignovať, ale využiť tieto možnosti na ďalšie aktivity.
Video: Orbea Rallon 2019 M-Team 19 - originálny dizajn v štýle enduro

05.02.2019 3 176 5

Ak vás láka náročný terén a nehľadáte kompromis, model Rallon na karbónovom ráme má rozhodne čo povedať.
Video: Na čo si dať pozor pri indoor tréningu

02.02.2019 3 751 21

Skĺbiť mimo sezónu prácu, tréning a rodinu je pri krátkych zimných dňoch veľmi ťažké, nie však nemožné. Čo takto skúsiť trenažér?
Video: Tréning vytrvalosti v zime - využite doplnkové aktivity

29.01.2019 3 301 10

Ak nie sú podmienky na jazdenie, netreba vešať hlavu. Vytrvalosť môžete rozvíjať aj inými aktivitami, vybudovať tak solídny základ a udržať si chuť a motiváciu.
Video: Ghost Road Rage Fire 6.9 LC - objavte nové cesty

26.01.2019 2 795 9

Bicykle z kategórie gravel majú naozaj čo ponúknuť a dôkazom je aj tento model od Ghost.
Video: Intenzívnejší tréning v zime a jeho výhody

24.01.2019 3 506 11

Zimné mesiace sú spojené väčšinou s rozvojom vytrvalosti a budovaním základov, no využiť vo svoj prospech môžete aj vyššiu intenzitu.
Video: Aktívna izolácia a jej využitie - zostaňte v teple

22.01.2019 3 461 26

Pri jazdení a aktívnom pohybe v zimnom teréne je veľká výhoda mať so sebou niečo, čím si viete výrazne zvýšiť tepelný komfort. Práve tu nájde využitie aktívna forma izolácie.
Video: Cestný bicykel a jeho údržba v nepriaznivých podmienkach

19.01.2019 2 690 11

Zimné mesiace kladú trochu väčšie nároky na servis a údržbu a to najmä v prípade, že aktívne jazdíte. Na čo si dať pozor?
Video: Ako môže vyzerať jeden dobrý zimný výjazd

10.01.2019 4 605 24

Zima nám tento rok skutočne praje a môžete si ju užiť aj na biku. Možno pomôže aj niekoľko základných tipov, ak sa chystáte konečne vyraziť.
Video: Marin Rift Zone 1 - rýchly a schopný trail bike

05.01.2019 3 888 12

Tento model kombinuje 120 mm zdvih a 29 palcové kolesá, čo je výborný základ na trail aj svižnú jazdu. A to všetko pri výbornej cene.
Video: Blatníky SKS Raceblade PRO XL - expresná montáž aj pre športové bicykle

03.01.2019 4 790 13

Blatníky väčšina z nás nevozí kvôli paráde, ale kvôli praktickej stránke. Ich nevýhoda je, že nasadzovať a zhadzovať ich môže byť pomerne prácne a nepraktické. Teda, pokiaľ nezvolíte ten správny model.
Najlepšie hodnotené redakčné videá v roku 2018

31.12.2018 4 335

Dnes sa pozrieme na zoznam videí, ktoré si od vás vyslúžili najviac „lajkov“ v rámci nášho YouTube kanálu MTBIKER.
Video: Keď sa darí a všetko ide podľa plánu

30.12.2018 4 028 1

Niekedy ide práca doslova od ruky a výsledkom je najmä množstvo nepublikovateľného materiálu.
Video: MTBIKER vám praje šťastné a veselé

23.12.2018 3 084 11

Ďakujeme za vašu priazeň a prajeme príjemné prežitie vianočných sviatkov.
Video: Momentový kľúč FORCE - základ úspechu každého servismana

22.12.2018 4 435 29

Nesprávne utiahnuté skrutky na komponentoch dokážu narobiť slušnú neplechu. Povolenie komponentov v nevhodný čas, alebo strhnutie závitov môže byť konečná nielen pre váš bike.
Video: Ako sa obliecť pri jazdení v zime

20.12.2018 3 471 5

Zvoliť tú správnu kombináciu oblečenia je základ spokojnej jazdy v zime a dnes si povieme niekoľko tipov ohľadom vhodnej výbavy.
Video: Výbava na zimné jazdenie za výbornú cenu

18.12.2018 3 906 12

Výbava na zimu niečo stojí. V dnešnom videu si ukážeme, že sú možnosti, ktoré nutne nemusia narobiť prievan vo vašej peňaženke.
Video: Nastavenie kokpitu - základ správnej kontroly

15.12.2018 3 558 4

Pár jednoduchých úkonov a nastavení, ktoré vedia výrazne ovplyvniť pocit z jazdy a celkovú kontrolu nad bicyklom.
Video: Ako udržať ruky v teple

13.12.2018 3 138 4

Dôležitý je nielen výber správnych rukavíc, ale pomôcť môže aj niekoľko tipov, na čo si dať pozor.
Video: Tejpovanie - význam a základná technika pre cyklistov

11.12.2018 3 672 9

Ako využiť túto techniku vo svoj prospech a na čo si dať pozor?