Galéria našich áut O hocičom

comment1. augusta 2023 o 20:18

Duck1980 Sorry, že sa pýtam ale je to 440i Gran Coupé, že ?. Vôbec nesledujem vývoj na trhu žiadnej značky, hanba mi ! Na polovicu som už BMW zradil, a vyzerá to tak, že do konca mesiaca bude zrada dokonaná. misoR Veľmi pekné spotreby. Pri nafte je to možné. Škoda, že som si...

Váš domáci miláčik O hocičom

comment1. augusta 2023 o 19:17

nickovw08 aj s fotom na predchádzajúcej strane Mne Gangster vždy pekne postráži bike 😉 No úrodu zbiera predčasne ( jablká a hrušky máme stále po dvore )

Váš domáci miláčik O hocičom

comment1. augusta 2023 o 19:06

juju_pepe U mňa sa osvedčilo hrubšie lodné lano s uzlami na oboch koncoch. Teraz chčije, ale keď to zajtra nájdem niekde na záhrade povaľovať sa, tak prípadne odfotím. Hrýzli to ale len kým boli mladší, teraz vo vyššom veku majú klasický režim newfoundlanda - piť, žrať,...

Dnešný tréning Tréning, výživa, zdravie

favorite0thumb_up6thumb_down
comment1. augusta 2023 o 12:59

Keby sa takto prepočítavali výplaty v našom školstve resp. zdravotníctve, Harvard a Stanford sa môžu ísť hanbiť do kúta, a z Oxfordu by si svojstojný slovenský národ urobil nástrojárske učilište. Som absolútne za prepočítavanie, a to vo všetkých oblastiach spoločenského a...

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up3thumb_down
comment31. júla 2023 o 21:01

Inzertný edit : Spomínané plášte Pirelli Cinturato Gravel M 700x45c ponúkam tomu, komu prinesú úžitok. Sú v stave nových (100 km majú za sebou), čo viem doložiť detailným foto. Prednostne BA a fórista, ktorého aspoň z reakcií trošku poznám, balíčky nebalím, len prijímam,...

Dnešný tréning Tréning, výživa, zdravie

comment31. júla 2023 o 20:20

Ja som si spomenul na Teba, takže čo sa týka tešenia tak ako ty sa tešíš z čokoládového špicu a gule tak sa ja teším cca rovnako z včerajšieho môjho osobného rekordu v hodinovom vykone 318 W (WMAgeFactor) a posledných 20 minút 345 W (WMAgeFactor) Ivan, som úprimne rád, že sa...

favorite1thumb_up0thumb_down
comment31. júla 2023 o 19:59

Nazdar Ramon1 Takže k Salse Fargo Titanium, som nepatrne vyšší, a bral som L. Odkaz na podrobnú geo veľkostí nájdeš na tomto linku : https://geometrygeeks.bike/bike/salsa-fargo-ti-2019/. Salsu som bral z eshopu goldsprint.de od Alexa Ingendorfa, sídlo má v Berlíne. Už som s ním...

favorite0thumb_up17thumb_down
comment30. júla 2023 o 12:05

Dnes sú tomu práve 2 mesiace, kedy mi neurochirurg po konzultácii s fyziatrom priniesol výbornú správu, že teda pod nôž s chrbátom nemusím. Predchádzalo tomu povolenie začať v máji s bajkom (tiež bola nútená pauza od polovice februára do konca apríla). Bicykel v máji na...

favorite0thumb_up4thumb_down
comment29. júla 2023 o 8:32

...a hlavne nezabetónovať zvyšok zelene čo nám zostáva A sadiť novú zeleň, sadiť, a ešte raz sadiť…

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up3thumb_down
comment29. júla 2023 o 8:27

Ale je tam sokel !!

Politika O hocičom

favorite1thumb_up8thumb_down
comment28. júla 2023 o 7:37

ja trikiho fakt nechapem. V teme o Ukrajine ide tvrdo proti rusku, ale za premiera chce rusofila, ktory by z nas najradsej spravil druhe rusko... Fakt nechapem. Nešiel vždy tvrdo proti Rusku, bolo to práve naopak, stačí si pozrieť relevantné príspevky z obdobia tesne pred začiatkom vojny,...

Aké hodinky majú bajkeri? O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment27. júla 2023 o 23:45

Po 3 a pol roku zmena, Fénix 6X uvoľnili miesto na ruke modelu Epix Pro (g2) Sapphire, 51 mm. Čitateľnosť a kontrast amoled displeja je viditeľne inde oproti 6, true black robí rozdiel. Oceňujem kontinuitu ovládania, aj kompatibilitu s remienkami Fénix 6. Hodinky sú oproti Fénixom o 10...

favorite0thumb_up10thumb_down
comment26. júla 2023 o 22:30

scarinko Ešteže sme každý inej nátury bežne kosím len 4 hodiny a cca 17 km, len som aj orezával stromy. A zajtra ma ešte čakajú predzáhrady, je to len doplnková aktivita, z môjho pohľadu však o chlp lepšie ako pozerať do monitora, ale ako vravím, každý sme iný, a ja to...

Podvodníci a šmelinári v bazári O MTBIKER.sk

favorite0thumb_up2thumb_down
comment26. júla 2023 o 21:49

Vkladáš mi do úst niečo, čo som netvrdil. Ja som len konštatoval fakty. Podnikám viac ako dve desiatky rokov, a na takomto zozname som sa neocitol. Hlavne DÚ je indikátorom disciplíny.

Podvodníci a šmelinári v bazári O MTBIKER.sk

favorite0thumb_up9thumb_down
comment26. júla 2023 o 20:22

Ah jaj... Si myslíš ze spoločnosť sa zaoberá predajom fakov z aliexpress? https://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=617481&SID=2&P=0 https://www.finreg.sk/subjekt/2121704772 Vyzerá to tak, že sa spoločnosť veľmi nezaoberá ničím, ale za svoj krátky čas fungovania už stihla už...

RIP O hocičom

favorite6thumb_up3thumb_down
comment26. júla 2023 o 20:03

Sinéad O´Connor. Smutný príbeh.

comment26. júla 2023 o 19:02

Lubik Máme rovnaký biorytmus. Práve som dokosil vnútrajšok pozemku, fučalo, zamračené, ale bez zrážok.

Jazykové okienko O hocičom

comment26. júla 2023 o 18:49

Minikin Vybadal som u niektorých ekonomických moderátorov aj “ súčastnosť” a “súčastný”.

favorite1thumb_up6thumb_down
comment25. júla 2023 o 10:41

Veľmi príjemné šliapanie dnes, ráno pohodových 19-20 stupňov, domov som prišiel zarovno s kuriérom o 10.05, to už mi blesky hladkali lebeňu, a o 3 minúty už všemohúci mohutne zalieval. Dobré leto je to. Aspoň na západe teda. Dostal som domáce vajcia, spravím si teraz tučný...

comment24. júla 2023 o 23:46

Sme si polichotili, môžeme ísť spať🌑