drifter_00

favorite0thumb_up13thumb_down
comment29.03.2023, 23:24

Keď už som sa tu minulý týždeń pýtal na Oravu, tak niečo pridám. Z DK som šiel cez Leštiny na Malatinú a na druhý deň, bolo popršané, z Trstenej okolo Lieseku len na PL hranice.

comment23.03.2023, 17:48

tie témy som pozeral. Sú neaktuálne. Orava na mtb tam posledný príspevok v lete a Zahorie Orava... od 2013 nič. Chcel som vedieť aktuálne podmienky. Už mi jeden znamy z DK napísal, sneh je od cca 900m. Tak také niečo aj pojdem.

comment23.03.2023, 11:05

Zdravím, nenašiel som tu žiadnu tému pre Oravu. Len tu som si všimol nejaké výjazdy v tej lokalite, Miloš a Žíhadlo. Budem zajtra a Sobotu v Dolnom Kubíne a mám pol dňa čas, bike beriem. Som zo Záhoria, vôbec nemám predstavu ako to tam teraz vypadá, na čo sa mám pripraviť....

Malé Karpaty MTB akcie, výjazdy

favorite0thumb_up11thumb_down
comment20.03.2023, 22:34

Ešte Piatok 17.3. som bol v MK. Z Plaveckého Mikuláša, Amónová lúka, Klokoč, Kršlenica. Ciel som mal skôr pofotiť ako pojazdiť. Len ten vietor mi to trochu pokazil.

favorite0thumb_up12thumb_down
comment06.02.2023, 23:09

Včera, parada! Zamrznutá zem skoro všade. Mária Magdaléna, Lakšárska, č. rybník, Tomky, Gazarka, BM. Nabudúce s motorovou pílou. Po tej víchrici toľko popadaných stromov na cestách medzi Lakšárskou a šaštínom. Zamrznutý červený rybník bol zaujímavý a celkom pekný západ...

favorite0thumb_up10thumb_down
comment06.02.2023, 22:27

Ešte minulý víkend 28-29.1., sobota, ešte to nebolo celkom zmrznuté, sneh bol ťažký, no išlo to. Výjazd Mária Magdaléna, Lakšárska, červený rybník, Šaštín, BM. Nedeľu to už bolo super. Zamrznutá zem, to sa už išlo! Pri červenom kríži som prvý krát skúsil ísť okolo...

comment20.01.2023, 19:46

WOW, biele Bola aj zamrznutá zem, bez blata?

favorite0thumb_up7thumb_down
comment19.01.2023, 20:56

Predvčerom som si počas HO vybehol. Všade samá voda a blato po tých daždoch, tak som šiel na koniec cyklotrasy zo Šaštína, šiel som aj za ňu, že čo tam je, zistil som, nevedie to nikam. Sútok Myjavy a Čárskej kopánky. Do čárov sa odtial nedalo dostať, vrátil som sa a skúsil...

favorite0thumb_up10thumb_down
comment11.01.2023, 14:47

Taktiež všetkým veľa šťastných km a nastúpaných m v novom roku Už som niečo pojazdil, nejaké foto z môjho klasického okruhu, Mikulášov - Záhorie, golfáč, kalaštov, BM.

favorite0thumb_up5thumb_down
comment16.12.2022, 09:54

včera sa mi aspon na cca 1h podarilo vyskúšať snehové podmienky. Začalo sa to topiť, škoda, ale zem ešte držala, tak dalo sa. Zas len klasika, Mária Magdaléna, červený kríž, š. Humence, Bulkovce.

favorite0thumb_up7thumb_down
comment19.11.2022, 22:08

to najlepšie, Kamenjak. Šiel som po ceste nad východným brehom jazera, opačne ako na výjazde okolo jazera. Ako viaceri dávnejšie tu písali, že ťažko vyjadriť fotkami, ten výhľad je úžasný. Vransko jazero, za ním kúsok pevniny, potom more, ostrovi a np. Kornati úplne v dialke....

favorite0thumb_up3thumb_down
comment19.11.2022, 21:53

okolo Vranskeho jazera, nechcel som spájať tento výjazd s výjazdom na kopec Kamenjak, by som to nestíhal kým by začalo pripekať, stíhal som ranajky a samozrejme rodina. Táto trasa je úplne pohodová. Začiatok od Pakoštanu je po asfaltke a celá je prevažne makadamová. Ale sú aj...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment19.11.2022, 21:23

Nejak som sa k tomu nedostal, pridávam príspevok ešte z leta. Boli sme sv. Filip i Jakov, pri Biograde. Vransko jezero je na bike super. Takto dobre som si v HR ešte nezabajkoval. Každé ráno som niekam vyrazil o cca 5:00 a vrátil sa na raňajky. Hlavné výjazdy boli samozrejme okolo...

favorite0thumb_up17thumb_down
comment21.10.2022, 11:21

Pred včerom som využil pekný jesenný deň na ďalšie preskúmanie nášho okolia. Novú trasu som šiel od Studienky pozdlž rieky Rudava, cez kopanicu Tančiboky skoro až po dialnicu D2 (ako dávnejšie ma Vukie motivoval). Rudava a jej povodie je v tom úseku veľmi pekné. Odtiaľ naspäť...

favorite1thumb_up0thumb_down
comment17.10.2022, 11:58

Čaute, chcel by som sa spýtať na povrch modrého Cčka od rázcestia Kalaštov až do Senice, či je celý čas asfalt, a v akom je stave. Šiel som len od Š. Humeniec do Borského Petra, povrch asfaltu bol celkom prijateľný na žiletku. Zaujíma ma to len preto, či by to bola pre mňa...

comment15.10.2022, 11:10

Videozostrih z krátkej trate vďaka za video. Kvalitný obraz na také pomerne nedobré svetelné podmienky. Čím si to točil? Ja som šiel 52km, tu je moje video: https://youtu.be/dcbTukRYmG0

favorite0thumb_up11thumb_down
comment14.10.2022, 10:10

včera len na rýchlo cez VO Záhorie. Pekné jesenné farby aj atmosféra.

favorite0thumb_up6thumb_down
comment12.09.2022, 14:07

Do tretice aj ja z Borského Mikuláša Len na rýchlo som si odbehol na gravel: na Máriu Magdalénu, tú zrúcaninu pod kopcom odstránili, cez Mikulášov asfaltkou cez VO, naspäť cez Kalaštov a Bulkovce.

Press fit Servis, opravy

favorite0thumb_up1thumb_down
comment24.08.2022, 09:55

Nakoniec som to vyriešil takto, že som vyklepol von to zlé ložisko (mám ten nástroj na vyrazenie PF). Zistil som, že je identické ako to v klasickom SRAMackom plastovom PF. Odložil som si jedno staré SRAM pf na ktorom mi odišla opačná strana a tak som opatrne vyklepol von to druhé...

Press fit Servis, opravy

comment22.08.2022, 15:40

zdravím, nieje to tak dávno, čo som sa tu vytešoval ked som si namontoval threaded PF od BBB: https://www.bike24.com/p2399923.html Vtedy som mal ozaj problém s PF a ten threaded mi to vyriešil. No teraz asi po roku mi odišlo ložisko. Strašne to tam praská a po zdemontovaní kľuk som...