Chrániče MTB Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment15. júla 2020 o 17:00

Bol som na tom podobne. Pre mna bola priorita lahsie chranice ktoré mám ale stále a v podstate ich vôbec nevnímam. Ja som kúpil https://7protection.com/us/product/sam-hill-knee/ aj na lakte. Je fakt že odvtedy som mal len ľahšie pády, každopádne bez zranení, za mna spokojnosť. Len...

comment30. júna 2020 o 7:40

Napr. tyc. Ja som mal Trail Gator. Pripnutie - odopnutie bicykla je rychle. Chapem asi spravne ze dieta pojde v tej sedacke. Lebo inak po normalnych cestach dieta sedi na tom pripnutom bicykli, ale do nejakeho terenu to velmi nie je. Bez dietata asi v pohode aj po hrbolatejsej lesnej ceste

Preprava ebajku - aký nosič? Elektro bicykle

comment25. júna 2020 o 21:04

Mam nosic na tazne aj tento na strechu. Vozim 5 bikov. Moj stary Canondale Trail 4 bike svojho casu s trail gatorom (tyc na detsky bike) mal myslim 17 kg, a to vtedy stal skor k tisicke. Myslim si ze vacsina bikov v obehu bude v kategorii 15 kg +-. Samozrejme nemyslim biky ludi tu na fore....

comment25. júna 2020 o 17:22

Ja mam Giro Chronicle MIPS v akcii bola za 75, bezne tak okolo 110.

Akcia v LIDLI Cyklistické obchody

favorite0thumb_up3thumb_down
comment22. júna 2020 o 0:07

Kto ešte nemá, 29.6. bude zase stojan.

Oprava motorov Elektro bicykle

comment10. júna 2020 o 15:12

Asi si to našiel, ale pre isototu, tí čo robili to video ponúkajú aj ložiská https://www.performancelinebearings.com/product-category/brose-bearings/

eBike - fotky z výjazdov Elektro bicykle

comment3. júna 2020 o 10:39

Nedalo mi, tiež sa mi nezdajú tie vysoké percentá čo dáva snajprik, tak som to hodil na navigácie, približne mi to sedí (35.6 km, 885 výškových, snajprik tam ma 35.4km / 945m) a na tej trase smerom na Lysú ma modrej turistickej sú úseky z 35-40% stúpaním v pohode (40m stúpania na...

comment2. júna 2020 o 17:15

Tažké rozhodovanie ako obvykle. Vždy je to niečo za niečo. Fakt je, že napr. tie Fenixy by ti mohli splniť vačšinu požiadaviek. U mňa napr. detekcia pádu, MTB, cesta, turistika, plávanie, lyže, bežky, topo mapy, ANT+ senzory, ...). A ano mobil a Garmin Connect je potrebný, ale...

Čo vám priniesla poštárka? O hocičom

comment1. júna 2020 o 21:45

dusan77 kafe Po asi 30 pokusoch mi uniká už ,,len´´ asi 0,1bar na jedno nasadenie, ale aj tak sa mi to zdá veľa...musím to nasádzať fest rýchlo. Keď mením nastavenie redukcie páčkou z AV na Presta a späť, akoby sa nič s meračom nedialo. Mne to funguje v pohode, ani rychlo...

Zmena prevodov a retaze Elektro bicykle

favorite0thumb_up1thumb_down
comment1. júna 2020 o 21:15

@snajprik, len pre istotu bavia sa tu o Bosh motoroch pred 4. gen, ktore maju aj interny prevod, preto ten maly pocet zubov na prevodniku. A tam kde ti teraz dviha predne koleso by ti dvihalo aj s 50 pastrokom. Teda primarne to neprida nove kopce, ale skor tie co das teraz na Trail, das s vacsim...

comment1. júna 2020 o 16:29

Viem ze sa pytas na prilbu, tak len pre istotu, ze aj niektore hodinky maju detekciu padu (Garmin Fenix, Apple Watch 4+). Prakticky som to este nastasie nezazil, len zopar falosnych poplachov.

Homemade e-bike s dojazdom 180 km Elektro bicykle

comment1. júna 2020 o 16:17

A teraz čo mám odložiť akumulátor demontovať motor a šliapať do kopcov keď potrebujem rýchli presun a ktomu zadarmo hej? To nie. Len si vybav SPZ, zakonnu poistku a pod. Nie si v kategorii bicykel (ako ebike) ale moped / s-pedelc+.

comment28. mája 2020 o 18:14

Moja skusenost s Walk assitom na Brose je presne ako pise @Dano5 ze mu nesmiem pomahat nechat ho ist sameho, zacne najprv pomaly a po chvili zrychli. Keby som sa ho snazil este tlacit tak spomali.

Malé Karpaty MTB akcie, výjazdy

comment28. mája 2020 o 0:46

ten chodnik je tusim mimo TZ, aj beznych tras, ak sa dobre pamatam, no, zas niekomu nieco vadi Ak je to miesto co si myslim, tak TZ tam nie je ale je tam normalne znacena zlta cyklotrasa.

favorite0thumb_up1thumb_down
comment22. mája 2020 o 0:06

Alph, ak mas chytene kolena, mam este jeden typ, zvazil by som fulla. Ja mam obidve kolena operovane niekolko krat, na hardtaile sa, mi stavalo ze som kolena na druhy den citil. Odkedy jazdim ebike full, tak ziadny problem. Pre mna funguje a jazdim Male Karpaty, vratane trailov (sem tam aj...

comment11. mája 2020 o 19:32

Ja com som mal detsku sedacku, tak sa upinala na ramovu trubku, nie na sedlovku, takze tiez si myslim ze teleskopka nebude problem. Inak pekny bike.

comment11. mája 2020 o 19:17

Mne sa zatial osvedcila velmi celenka Craft cool superlight. Je dostatocne tenka a odsava pot perfektne.

comment2. mája 2020 o 23:19

Aj o viac ako pol metra, ten nosic bol modularny a vedel si posuvat tu vysku v ktorej boli biky. A ako som pisal vozil som to nizsie, gumy mi nepresahovali cez strechu, ale to presne zavisi od typu auta. A tych vyhod bude aj viac ako jedna, napr. som mal nizsiu spotrebu s tymto nosicom ako s...

comment2. mája 2020 o 10:41

Nemam svoju fotku, ale ilustracne vid foto v obchode pre ten moj nosic kde vidno ako je nad svetlami. Ja som ho nosil este tak o 20 cm nizsie.

comment1. mája 2020 o 8:41

Ja som mal niekolko rokov nosic na piate dvere. Podla mna zalezi aj ake mas auto a aky nosic. Ja som mal Thule Backpac 973. Bol fajn, bol to celkom masivny nosic, bicykle bezpecne uchytene, nic sa nehybalo. Ani svetla ani znacku mi neprekryval. Hlavne nevyhody aj dovod preco presiel na nosic na...