FULL do 1600€ MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18. apríla 2014 o 10:38

Sportservis pripravuje testovanie aj tento rok, na Zeleznej studnicke. Neviem presny termin, no na nete urcite nieco najdes. Budu mat 29. Ja osobne som zvedavy na Cannondale Carbon Trigger 27.5.

Aké plášte na MTB? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment11. apríla 2014 o 20:40

vladoNM jTez jazdim s dusami a zatial ziadny defekt. X king je vzorom velmi podobny RaRa, ked dorazim tento set, planujem vyzkusat X king.

Aké plášte na MTB? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment11. apríla 2014 o 20:18

vladoNM zalezi aku verziu si kupis, ak zakladnu performance verziu tak zazraky necakaj. RaRa odporucam evolution snake skin. Nevyhoda je cena, ale ked vychytas akciu tak sa oplati.

Aké plášte na MTB? MTB komponenty

favorite0thumb_up1thumb_down
comment9. apríla 2014 o 10:04

JACUB Silva ma pravdu, najlepsie je zmerat si obvod ked mas plast na kolese a nafukany na tlaky ktore bezne jazdis a ked si v sedle.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment8. apríla 2014 o 19:25

Hej, tu by sa viac hodila offset sedlovka. Ale pekny bike, paci sa mi matny povrch.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up2thumb_down
comment6. apríla 2014 o 12:32

Prototyp ma rozmer 190mm kym produkcne verzie maju 175mm. Je asi 250 produkcnych kusov ktore maju siroku zadnu stavbu, ak taky dostanes, Lapierre ti v ramci reklamacie posle novu uzsiu zadnu stavbu. V pripade kupy sa na to spytaj predajcu ci distributora Lapierre.

Brzdy MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment5. apríla 2014 o 10:51

Kupil som XT lebo som to kurvitko chcel. Inak funkcnostou a kvalitou su SLX aj XT rovnake, rozdiel je vo vahe a nastaveni. Ak to nikdy nevyuzijes, usetris 10E, na druhej strane je to tak maly rozdiel ze ta to financne nezruinuje a este usetris par gramov na vahe. Ceny XT su teraz take nizke, ze...

Brzdy MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment30. marca 2014 o 15:45

XT su trochu lahsie a maju o jedno nastavenie viac. SLX su oproti vyssim modelom trochu tahsie, ale funkcnostou sa im vyrovnaju, za tie peniaze je to vela muziky. Kotuce by som odporucal 180mm aj v predu aj vzadu, 203 je zbytocnost pokila nejazdis tvrdo pripadne downhill.

comment29. marca 2014 o 16:04

Kedze uz mas HT, tiez sa priklanam k 140mm zvdihu. Ta Merida je fajn, ale Spectral je viac muziky za tvoje peniaze. O dost viac by som povedal. Spectral AL 8.0 ma Performance vidlu plus FIT patronu, kym Merida ma len zakladnu Evolution radu. Dalsia vyhoda je ze ma TALAS - menitelny zdvih. Aj ked...

Haibike MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment28. marca 2014 o 22:25

Nezabudajte ze ten Haibike ma karbonovy ram. A ta povodna cena je uplny joke, nechapem kto by to kupil. Inak nie je zle osadeny (SLX/XT), ta vidla nie je zla ale tie brzdy su. Pravda je ze karbonovy HT sa da kupit aj za menej pri troche hladania.

Brzdy MTB komponenty

favorite0thumb_up2thumb_down
comment28. marca 2014 o 22:09

Je to hlavne material, vyssia kvalita ale aj dizajn, resp prevedenie. Napriklad drahsie brzy maju prasiatko z jedneho kusu, mozu mat viacej piestov (hlavne ak su na downhill), lepsi (a hlavne lahsi) material a v poslednej dobe aj viacej moznosti nastavenia (nastavenie dorazu, vzdialenost packy a...

Ako vybrat kotuce do disc brzd? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment27. marca 2014 o 19:13

Ten obrazok co si dal je tak maly ze to ani poriadne nevidno. Ale v zaklade ak ma kotuc rovnaky priemer, hrubku a tvar, malo by to byt ok. Shimano kotuce maju hrubku 1.8mm ale napriklad ja mam XT brzdy a kotuce Magura strom 2mm a vsetko funguje. Este si pozri aky mas uchyt na brzdy, ak mas IS a...

Ake mate brzdy ? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment26. marca 2014 o 14:08

Mam XT 2013 a ten pohyb nie je az tak nepatrny, funguje to a moment zaberu sa da nastavit. Samozrejeme, ked je vzduch v systeme tak efekt bude maly. Mozno viaceri ocakavaju vacsi pohyb a preto tie komenty ohladom slabej funkcnosti. Podla nich som neocakaval ziadne velke zmeny a bol som prijemne...

Ake mate brzdy ? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment25. marca 2014 o 14:19

Bruco aha, vyzera ze som nepochopil princip servo wave alebo nedaval pozor pri citani. Anyway dikes za vysvetlenie.

Ake mate brzdy ? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment25. marca 2014 o 13:33

Bruco mas pravdu dotyka sa, teda mal by sa . Na XT je nastavenie zaberu packy (predpokladam ze toto myslel shingi7) a potom servo wave technologia, kde sa piesty postupne prisposobuju opotrebeniu platniciek, tazke netreba prestavovat brzdy pri velkom opotrebeni platniciek.

Canyon objednávka MTB bicykle

favorite0thumb_up1thumb_down
comment2. marca 2014 o 17:55

Generalne sa to neda povedat, zalezi od plastu, nieco malo aj od tlaku. Radsej si zmeraj obvod s nafukanym kolesom.

Vaše vysnívané bajky MTB bicykle

favorite0thumb_up1thumb_down
comment1. marca 2014 o 11:09

Suhlasim, radsej by som ciernu Piku.

Vaše vysnívané bajky MTB bicykle

favorite0thumb_up15thumb_down
comment1. marca 2014 o 10:19

Ok, naspat k teme, nieco taketo by sa mi pacilo, len ta cena a mozno v inej farbe. 8-RMB-Altitude-790-MSL.jpeg

Vaše vysnívané bajky MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. marca 2014 o 10:14

CraObs jasne, taky velky rozdiel urcite, aj 5 kil by clovek citil ale podla mna prijatelny kompromis vzhladom na to ze bike bude pouzitelny aj hore kopcom. Osobne by som elektromotor nechcel, jedine v pripade DH, no skor by som bral AM/EN bike nez DH s motorom Inak su elektromotory dobra vec,...

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. marca 2014 o 10:05

iron.hide suhlasim, specialne na rovnych XC rajdoch su rohy super. Ale na AM/EN si ich neviem velmi predstavit, nie len kvoli vacsiej sirke ale aj kvoli bezpecnosti. No sto ludi, sto chuti a aj tak je to vec majitela co si tam da a nas do toho nic.

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up