Čím mazať reťaz na bicykli? Servis, opravy

comment11. apríla 2022 o 18:38

mal som e-bike,reťaz som mazal točením dozadu-do skrutky prevodníka som dal predĺžený bit T30 , kluka sa oň oprela a už sa mazalo (motor Shimano) Dík za tip! A ja tu šaškujem s gumičkami 🤣🤌

Čím mazať reťaz na bicykli? Servis, opravy

comment11. apríla 2022 o 17:28

Ja mam ebike tiez a mazem bežným juice lubes červeným mazivom. Dá sa tocit dozadu ale bud si gumickou na blikacku priviazem prevodník o kluku pri cistení retaze alebo alebo proste retaz posuniem dozadu rukou.

Decathlon Cyklistické obchody

favorite0thumb_up2thumb_down
comment10. apríla 2022 o 1:54

Na niekolkych forach som sa docital, ze to nie je vhodna vidla pre tazkych jazdcov a s mojimi 100kg nie som ziadne pierko. . Sme vahovo podobny. Nemusi byt pravda. Budes jej musiet nakladat tvrde pecky a hektické terény v plnej balistickej palbe dole trailom aby ta realne velmi limitovala...

comment10. apríla 2022 o 1:06

@joe70 dik za reakciu. Urobil som si medzitym dalsi prieskum. Hodinky pouzivam od serie 3hr z roku 2016 na mtb , beh , plavanie , lyzovanie vsetky data mi ako hobby sportovcovi doteraz bohato stacili aj z 5x. Treningove funkcie vyssej rady ozaj nevyuzijem. Par eur je je v tomto pripade edge 830 za...

comment9. apríla 2022 o 15:37

Prosim niekoho kto pouziva ekosystem garmin a paruje viac zariadeni naraz. Mam radar varia rtl515 na cestak , hodinky fenix 5x , hrudny pas HRM TRI a akosi hodinky niesu najstastnejsie riesienie na prehlad premavky v kombinacii s variou. Chcem si kupit cyklopocitac a uvazujem nad kupou edge explore...

Interný bazár Cyklistické obchody

comment7. apríla 2022 o 22:07

https://www.decathlon.sk/cyklisticka-prilba-roadr-900-id_8385397.html Mám takú, veľkosť L. Aku farbu a za kolko ked chinaman nevezme.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

comment7. apríla 2022 o 13:34

Pozor na to. Ja som po dvoch rokoch striedavého jazdenia cesťák-mtb tomu prepadol tak, že som ten mtb daroval. A od vtedy už mám tretí cesťák a začína sa rysovať štvrtý v poradí. Akonahle sa človek baví jazdou a dá si aj trocha do tela a prečistí hlavu je mi uplne jedno či...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up18thumb_down
comment6. apríla 2022 o 19:13

Hľadal som nový impulz popri trailovom jazdení. Po dvoch jazdách som si istý že ma to bude dlhodobo baviť.

comment5. apríla 2022 o 16:25

Pohoda ja som sa zasmial a vycitil som nadhlad ale vies...aj najlacnejsi cf je poprofesionalne sportove nacinie v cenovej relacii ze treba ho naplanovat a zarobit.

favorite8thumb_up23thumb_down
comment5. apríla 2022 o 15:38

Som sa nahlas zasmial. Ale zase nazvat taky pekny canyon sunkou a lowcost , nie vsetci zijeme lifestyle typu alfasamcov na vrchole potrvaniveho retazca a rozhadzujeme sa co to da. Ked na to mas nech sa ti dari aj nadalej a drzim palce samozrejme. Tiez mam tri bicykle ale lowcost nenazyvam ani mojho...

comment5. apríla 2022 o 0:35

Djexpres ako si zachoval twinlock pri vymene vidlice? Tiez sa chcem zbavit rockshoxu na scotte.

30z prevodník sram MTB komponenty

comment3. apríla 2022 o 15:23

ako sa da zmenit dlzka retaze o 3 clanky? Hm to mi nejako nevychadza. 🙃

30z prevodník sram MTB komponenty

comment3. apríla 2022 o 12:08

Zalezi aj od toho aku dlhu mas zadnu stavbu , nepisane pravidlo je ze 2 zuby si vyzaduju o 2-3 clanky retaze viac no pri ktatsich zadnych stavbach nemusis pocitis rozdiel. Za predpokladu ze tarajsia dlzka retaze je optimalna skus najprv neskracovat ked pocitis nedobré radenie skrátiš. Moderne...

Garmin vs Apple watch Cyklotrasy, navigácia

comment27. marca 2022 o 18:43

Ono ten hrudny pas je fajn vec ved vyuzijes ho aj ked meras tep pri iných aktivitach, da sa sparovat aj s garmin cyklopocitacom a nemusis mat vtedy hodinky. Zase sme pri tom co od toho chces , na hobby jazdenie a sledovanie tepu stacia watchky. Ked chces seriozne presne data a sledovat progres tak...

Garmin vs Apple watch Cyklotrasy, navigácia

comment26. marca 2022 o 20:25

Presnejsi bude podla mna garmin pretoze pouziva kompinaciu satelitov GPS, Galileo a Glonass. Ja by som preferoval garmin ale to je na tebe. Garmin je vyslovene fitness tracker pricom apple watch je rozsirenie smartfonu na ruku.

comment25. februára 2022 o 11:25

Faktúru aj osku po obdrzani dielu zverejním.

favorite1thumb_up0thumb_down
comment24. februára 2022 o 21:42

branomelis v mmske mam preklep 0.5 cm od oka ale realna je 3 mm ktoru som nameral v garazi mimo bytu sublerou. Kazdopadne je v stave o dost horsom ako druhý pedál. Pointa je ze som mal byt upozornený. A nie ze co mam robit ja nie som obchod a podobne a este zjednavat cenu dielu aby boli vobec...

favorite0thumb_up3thumb_down
comment24. februára 2022 o 18:59

Nerozumiem tomu, o čom tu pán píše. V komunikácii sme sa jasne dohodli, že si zajtra zavoláme. Ja som dnes peniaze napriek tomu poslal a to, že tu si s ním nevypisujem, môže pokojne znamenať aj to, že momentálne mám iné povinnosti. Peniaze neprídu ihneď, čoho bola aj jeho platba...

comment24. februára 2022 o 15:31

Tak som sa dnes dovolal predavajucemu, že on není obchod čo akože robím. Zmontoval ich z bicykla a neriešil či tam je vôľa alebo nie. Vôľa je 3 mm merana šublerov u mna , čo je už na môj vkus celkom dosť na pedále. Navrhol som vrátiť späť celé pedále alebo refundaciu 17 €...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment23. februára 2022 o 22:02

Napis meno frajera, aby niekto opat nenaletel na jeho komponenty v "TOP" stave. Beriem ze zivot v strede tyzdna je niekedy hekticky mozno preto neodpovedal , zajtra mu zavolam. Ked sa rozumne nedohodneme na nahrade tak ho zverejnim.