Fotky z výjazdov O hocičom

comment7. júla 2009 o 8:52

Myslím, že fotky som dal tam kde patria – do vlákna fotky z výjazdov. Veď v téme Zelené pleso zadávateľ témy len hľadá ďalších záujemcov na výjazd na zelené pleso. nechápem prečo by sme od založenia tejto témy mali zrazu všetky fotky z výjazdov na Zelené pleso hádzať do...

Fotky z výjazdov O hocičom

comment6. júla 2009 o 22:25

Fotečky z výjazdu na Zelené pleso 3.-7-09. a hneď zo zeleneho sme niektorí - jfab, Jakub a hajmi pokračovali na AM-EN víkend v Martinkách, kde bolo super.

AM/EN vikend v MT-3.-5.7.2009 MTB akcie, výjazdy

comment6. júla 2009 o 21:59

Nedá sa nič iné ako súhlasiť s ostatnými. Oplatilo sa ísť a bolo fajn. Dík organizátorovi a všetkým zúčstneným pár fotečiek z nedele pripájam.

AM/EN vikend v MT-3.-5.7.2009 MTB akcie, výjazdy

comment26. júna 2009 o 9:34

Naschval kopirujem. Beriem vsetky jedla, vsetky noci, vsetky... Ak sa podari prist, urcite mam v plane po ceste tam nevynechat Zelene pleso. Prida sa niekto? Jasne že sa pridá a dufam že sa tam veľmi nerozbijeme aby sme dačo pojazdili aj na martinkach.

comment20. júna 2009 o 20:59

Takze v zlozeni luho, hajmi, slafko, kidak a ja sme dali vyslap na Cergov novou, strasne blbou trasou. Ale Kamenicky hrad stal za to. Celkovo 59 km, nastupanych takmer 1600m. Sklamanie zo zatvorenej chaty na Cergove. Hajmi a Luho cinte sa s fotkami, ja vkladam vystup z GPS. Ten vyšľap s bicyklami...

comment14. júna 2009 o 21:39

a myslím že si aj dobre zrobil ze si sa dal nahovorit. bolo to celkom zaujimave. Celkovo sa nas zišlo 5 kuskov. Prevyšovali Lapierre keďže Jerry sa pridal do klanu so svojim novym strojom.

Formula K18...poradte MTB komponenty

comment13. júna 2009 o 22:21

Presne tak ako píše eli v predchádzajúcom prispevku brzdy K-18 nastavujem aj ja a nemam s tym ziadny problem. ide to pekne bez skrtania a ziadne vibracie. stava sa ze po zhodeni kolesa napr. pri opr. defektu a opatovnom nahodeni mi brzdy nejaky cas skrtaju ale casom to samo prestane a zase je...

comment13. júna 2009 o 21:25

... tak sa u mna zastavte na spiatocnej ceste. ak nam to časovo vyjde tak sa zastavime. pred tym by sme zavolali.

vidlica RS Tora zaruka MTB komponenty

comment13. júna 2009 o 19:02

Myslím že ak kupuješ komplet bike teda nie skladačku tak vždy dostaneš len jeden zaručny list kt. plati všeobecne na celý bike. Veď zaručaky sa nevystavuju predsa osobitne na jednotlive komponenty. To by ti inak museli dať tych zaručakov podstatne viac napr. na ram, na vidlicu, na...

comment13. júna 2009 o 18:40

Čaute: zajtra konečne predpovedajú celkom slušne počasie. Ideme s Jakubom pojazdiť, smer Kanaš, Jakubovanska priehr. Drienica, Lysa, chata Čergov, zjazd do Terni , sedlo Stráže, Kanaš Prešov. Ak by sa chcel niekto pridať stretávka o 09. 00 pri Jednote na parkovisku. (Jednota kt. je...

comment10. júna 2009 o 18:17

Podľa novych informácií, ktoré mám je akcia Levočské vrchy preložená na 28.06.2009.

comment9. júna 2009 o 22:49

Aj ja som bol pojazdit to podobne ako vy dvaja ale az po 17h.+ Radacov stretol som Vlada B. + som isiel GT-im na pivko a zlanarili sme dvoch novych bikerov z kategorie AM-EN mozno ? Zajtra chcel by som ist opat ked to bude mozne ! Pojdes aj ty Hajmi ? Rad by som išiel pojazdiť ale dnes som bol do...

comment8. júna 2009 o 20:49

Dnes sme s Jfab boli trochu popoludní pojazdiť. Spoza Kalvárie po zelenej smerom na Kvašnu, Ortaše, Kvašna, naučny, Malkovska , Borkut, pivko a domov. Na naše prekvapkanie žiadne blato po tych dažďoch.

comment8. júna 2009 o 20:45

Môj dnešný výjazd na skalnú výhliadku nad Hornádom. Z Hanisky po modrej cez Kendický, Pilerov mlyn, R . Pekľany. Návrat popod Tlstu na Rešetku. Z Rešetky je teraz motorkármi novo vyjazdený celkom výživný zjazd do Radatíc. Trasa je tu: http://www.bikemap.net/route/206735 Veľmi...

comment22. mája 2009 o 22:03

v nedelu po dohovore z Majom a Ferom dame cez Stavenec na Dubnik,Grimov laz,Simonka,Hermanovske skaly,Oblik a po maratonskej v protismere az na Javornicu ,kto sa chce pridat stretko pri Lidly na Sekcove o 9,30 caka sa do 9,45 Pravdepodobne s jakubom prideme s tym ze ak by sme casovo nestihali tak...

comment22. mája 2009 o 21:47

Tak ako sarisanci, dame na nedelu tu Šimonku? V nedelu by sme s Jakubom tiez nieco dali. ked nedohodneme nic vacsie stacilo by nieco mensie so štartom popoludní napr. okolo 13.30h. myslím, že aj ta simonka by mohla byt.

AM.EN výjazdy, fotky a videá MTB akcie, výjazdy

comment9. mája 2009 o 11:16

Včera bolo bars dobre. A bol som prekvapkany jak to napr. aj dijckovi šľapalo nie len z kopca ako to u neho býva zvykom ale aj do kopca.

AM.EN výjazdy, fotky a videá MTB akcie, výjazdy

comment7. mája 2009 o 21:58

Hm, tak tu mame jednu zlu spravu. Na ceste do PO do mar_tina niekto narazil v kolone zo zadu. Nikomu sa nic nestalo...akurat autu. Takze martin na AM.EN nedojde. Dufam ze toto je posledna zla sprava...:/ Vidime sa zajtra priatelia! (niektori uz dnes;) Škoda ze martin nepríde ale hlavne ze je v...

comment30. apríla 2009 o 18:20

Chuapi, dobre ze ste taki do roboty:) Dajme to teda na tu desiatu... Tiež by som sa rád zúčastnil tejto brigády ale zajtra sa jazdí aj Rallye Prešov. http://rallypresov.srs.sk/ Rýchl. skúška je aj na okruhu na Cemjate. Tak uvidím čomu dám prednosť.

comment16. marca 2009 o 15:44

Kyssi2005 to nieje o fotaku ale o tom kto ho drzi v ruke. Dijck asi na predaj nebude Veru tak je. Materiál nestačí. Ale aj Kyssi2005 v sebe môže objaviť fotografického ducha.