juliusv

Gerlacher

favorite0thumb_up19thumb_down
comment14. októbra 2018 o 17:29

Vcera som vyuzil poslednykrat vlak zahoracik v tomto roku, v Zohore som v cyklovozni mal bike uplne sam, este dva boli vo vozni so sedadlami a dalsie dva pribudli po ceste. Na hreben som isiel cez Jeleniu horu ako mi poradil Tesak, vacsia cast tej zelenej TZ bola pre mna nezjazdna, no tie vyhlady...

comment29. septembra 2018 o 20:13

to co teraz naposledy popadalo pri Vydrici som v ramci moznosti prerezal, pri vyjazde na asfalt smer Zelezna tam zostal kmen v strede chodnika zapichuty, ale ide to bez problemov obist..necitil som dostatok komfortu to pilit, ked ted spadnuty strom nad hlavou drzal prave na tom (teda aspon to tak v...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment29. septembra 2018 o 19:54

juliusv: jasan, myslel som si .. ale tych 1400 to mozno aj bude realne, ak by si mal gpx, tak to cca viem prepocitat. gpx v prilohe, zaujima ma % rozdiel oproti telefonu.

comment28. septembra 2018 o 13:02

podla aplikacie Strava v cinskom telefone, cize bez zaruky

favorite0thumb_up8thumb_down
comment28. septembra 2018 o 11:39

Vcera som si zobral pol dna volna aby som vyuzil pekne pocasie a pojazdil po trailoch. Patbojar, Krasnansky original, Vydricky (na konci je padnuty strom), Cerova draha (najprv od cesty na Kacin dole smerom na zeleznu studnicku, naspet po zltej znacke a zas od tej cesty na Maly Slavin).3 Jamy (asi...

comment21. septembra 2018 o 9:54

ale ved ta modra nie je tazka. a ten trail je skor vrstevnicovy, ziadny downhill. bezne to jazdim cestou domov aj o polnoci. (...a potom z Limbachu po ceste do BA. Nevadi mi to, aj tak by sa mi po vyjazde nechcelo este trepat na Konske Hlavy a dalej po cervenej ja ked na PB zistim ze noham sa...

comment20. septembra 2018 o 9:40

SpecializedTT Vinetu ja sa chystam na Vysoku prvy alebo druhy oktobrovy vikend, podla pocasia. Vlakom zahoracik do Solosnice, odtial na Peterklin, po zvaznici do sedla Skalka, cyklotrasou na Hubalovu, odtial po modrej na Vysoku a naspet, a potom cez Babu a Biely kriz domov.

comment14. septembra 2018 o 12:25

popri tych pieskovych lesoch je to fakt pekne, zver tam byva tiez, ale ked nie je casu nazvys je to trocha zdlhave a asfaltu a tej frekventovanej ceste sa aj tak neda uplne vyhnut :/ zvykli sme potom radsej pretrpiet kusok viac toho asfaltu do Jablonoveho a odtial bud po zelenej na zltu smer skala...

favorite0thumb_up23thumb_down
comment14. septembra 2018 o 9:41

Vcerajsi vylet: 5 sedemstoviek v MK. Rano vlakom do Senkvic, odtial na rozhladnu Kukla, potom Velka Homola, Cermak, Skalnata, Certov kopec, Javorina, Cmelok. Na Pezinskej Babe sa mi zdalo ze mam este dost sil tak som pri konskych hlavach zbehol dole po zvaznici smer Pernek, Jablonove, popri nadrzi...

comment6. septembra 2018 o 12:47

ja som vcera menil dusu prvykrat vonku, hned na zaciatku vyjazdu v Raci pri amfiku. trochu nezvyk, kedze tuto sezonu mam na bezdusovm fulle odjazdenych cca 1500km bez defektu, a tu po cca 100km uz prvy. Dusu mam zalepit alebo vyhodit? je to ta 3" schwalbe freeride v 4" plasti

comment5. septembra 2018 o 10:27

streda@V. Javorina mna by zaujimalo co to mas za ramovu tasku, rad by som sa zbavil ruksaku na kratsich vyjazdoch, ale na jesen potrebujem mat zo sebou 1-2 kusy oblecenia na prezlecenie. Naradie a rezervnu dusu nosim v podsedlovej taske.

comment3. septembra 2018 o 12:59

obidve alternativy su fajn, Tesakovu vyuzijem ako prvu lebo som este nebol na Kubasovej, a trasu od PaloTT vyskusam ked nabuduce pojdem na Vapennu. A tiez tu moju povodnu verziu cez Plavecky Mikulas a po zelenej na MonRepos, kedze tam som nebol. Este by sa mi zisla nejaka alternativna trasa...

comment31. augusta 2018 o 9:38

dik za tip, urcite vyskusam, ten cyklovlak bude jazdit do polovice oktobra.

comment31. augusta 2018 o 7:00

trasa bola super az na ten usek na Baborsku, vedel som ze to nebude pre mna slapatelne, no bolo to dost strme aj na tlacenie. Ale vyhlad stal za to. Nabuduce pojdem popod hrad do Plaveckeho Mikulasa, a odtial po zelenej na Mon Repos.

favorite0thumb_up17thumb_down
comment30. augusta 2018 o 9:21

Moj vcerajsi vylet vlakom zahoracik do Plaveckeho Podhradia, odtial na hrad, potom cez Baborsku na Klokoc, Vapenna, cez Uhliska na Cermak, popod Skalnatu na Pezinsku Babu, Biely kriz, Raca. Po Babu len zopar turistov a traja bikeri, dalej po Salas prazdno, ale cim blizsie k Bielemu krizu tym...

comment28. augusta 2018 o 20:41

Ak dáš dole na váhe na jednom kolese 360-400 gramov a nepocítil by si rozdiel , bol by si “ čudný “ ... na fatbiku som bol 2x predtym nez som vymenil duse, uz vtedy sa mi slapanie na nom nezdalo viac narocne ako na mojom fulle s kolesami 26x2,4. Kupil som Rock Machine avalanche 70, jedine...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment28. augusta 2018 o 14:07

nebude, fatbike som kupil na zimu a do blata, na fulle to bude pre mna lepsie. mozno ked na fatbiku najazdim viac, tak si na nom urobim aj takyto vylet.

comment28. augusta 2018 o 11:04

zajtra 29.8. planujem ist vlakom zahoracik zo Zohora 8:50 do Plaveckeho Podhradia, a potom cez Plavecky Mikulas na hreben, po hrebeni cez Babu a Biely kriz do BA, trasa ma 53km a prevysenie 2000m podla mapy - v prilohe gpx subor. Na tychto vyletoch mam priemernu rychlost 10km/h takze mi to vychdza...

comment28. augusta 2018 o 7:55

Dik za odpoved, mam doma dvoje take duse, ale vo verzii 26", odvazil som ich a mali 199g, takze som si povedal ze az taky rozdiel oproti tym 27,5" to nebude, nahodil som ich a dal som 31km, vydrzali, ale asi objednam tie 27,5" ked su tu uz odskusane. Neviem ci to bol len placebo...

comment27. augusta 2018 o 14:02

ahojte, v tejto teme som nasiel radu ze sa oplati vymenit dusu za lahsiu schwalbe freeride, akurat mi nie je jasne ci 26" alebo 27,5" . Kolesa mam 26x4,0. Original dusa vazi 560g