Bikovanie v TN MTB akcie, výjazdy

comment5. augusta 2013 o 10:15

Víkendový "horúci" výjazd do okolia Trenčianskych Teplíc. Neznámy kraj, trocha blúdenia, dosť tlačenia a po obede veľmi horúco. Mali sme aj mapu, ale často bola realita iná, alebo boli trasy zarastené. Našťastie v každej dedine krčma s kofolou a radlerom. Sobota cca...

Ski & Bike - Slovenský Raj MTB akcie, výjazdy

comment29. júla 2013 o 10:58

V sobotu Kráľová Hoľa a v nedeľu Slovenský raj. Trasa: Stratená-sedlo Kopanec-Podlesok-po asfalte na Suchú Belú-Malá Poľana-Glacka-Veľké a Malé Zajfy-Stratenská píla-Dedinky-Mlynky-Dobšinská Maša-Stratená. Bikovanie v krásnom prostredí, oproti sobote, už horúco, ale v lese...

comment29. júla 2013 o 10:38

Tak to sme sa tam možno aj stretli. My sme sa tam boli tiež vytrápiť, cca 6km šotolina, potom asfalt. Príjemné počasie, no slabšie výhľady. Tiež som bolo prekvapený, koľko cyklistov bolo hore a to som tam stretol aj kamaráta s partičkou z Košíc. Už výšľap po asfalte do...

comment24. júla 2013 o 9:49

Kochhy, vďaka za info.

comment24. júla 2013 o 9:18

Chystáme sa na KH. Aká je prejazdnosť po modrej k Martalúzke, potom po žltej k Zadnej doline a po zelenej na Pusté pole. Alebo je lepšie ísť po červenej na Vernár? Ďakujem za info.

comment21. júla 2013 o 12:14

Presne, ale on neveril, že prídeme až do Smoleníc a späť. Ak áno, tak máme pivo, hlavne Dano, lebo ich všetkých pozná.

comment21. júla 2013 o 12:05

20,15 sme boli na BK ešte za svetla a v Dúravke po 21,15h. A sedlovka nebola ideálna,(bola tenšia a vypodložená) a asi to bol dôvod, že nevydržala. Ale Vilo by dal asi viac info.

comment21. júla 2013 o 11:36

Včera SM výjazd s Danom, Tomášom, Milošom a Vilom. Ja som meškal, tak ma chalani na Babe počali, vďaka. Netušil som, že dokážem dať za jeden deň cca 150km a cez 3000m výškových... Po Čermákovú lúku všetci spolu, ale potom Vilo zlomil sedlovku a musel sa spustiť dole....

comment17. júla 2013 o 13:52

Ani neviem, my sme šlapali k Snežienke nad Vydricou a oni smerom dole, a Brudy podotkol, že to bola asi Silva.

comment17. júla 2013 o 13:17

Dvojníčku, ani nie. V tej rýchlosti sme videli športovo naladený pár na biku, tak sme dedukovali, že ste to boli vy.

comment17. júla 2013 o 10:31

Písal som na Mestské lesy, tak dúfam, že to skoro vyčistia. Včera sme sa míňali za Snežienkou, kam ste mali namierené? Vracal som sa okolo 22h. z Borinky cez MS a tiež bolo chladno, ale len po prvé stúpanie... V Lamači som chcel ešte pofotiť nočnú Dúbravku a skoro ma zožrali...

comment17. júla 2013 o 0:52

Podvečer výjazd s Brudym po singloch v MK. Singel nad Vydricou totálne zahádzaný odrezkami konárov, inak všade prebieha ťažba a kopy dreva. Podmienky na bike ale dobré, všade sucho. Ja z návštevy v Borinke už za tmy domov, všade kľud a nad hlavou kopa hviezd. Nakoniec to bolo 61km a...

comment15. júla 2013 o 20:01

To nie sú krvné konzervy(KK), to je tým pivkom... Ešte že som nejeb... na tom kameni, to by mal Luboš fotku.

comment15. júla 2013 o 11:37

Silva, teraz sa to dalo vyšlapať, nebolo to také rozbité. Aj keď s jazykom v kolese...

comment15. júla 2013 o 11:34

Presne, po zelenej, od Mórového stĺpa.

comment15. júla 2013 o 11:00

Tomáš, aspoň vieš, čo sme ráno ešte spiaci šlapali.. Mne sa páčilo, ako ste sa usmievali s Lubošom s pivkom v ruke na schodoch v BS. A to ste netušili, čo Vás čaká, ale my áno.

comment15. júla 2013 o 10:28

Luboš, bol to vydarený trip, mne sa páčil. Keď tam vrátime znova, budeme múdrejší. Nedáš niejaké foto?

comment15. júla 2013 o 10:01

Tak fotky zdramatizované... Neplánovaný výlet do BS sa vydaril, pekné počasie aj trasa a príjemní ľudia: Luboš, Tomáš(Brudy), Peter a ja. S bajkom k tajchom = pekné trasy, upravené a aj kde bola ťažba, upratané. Pochvala pre domácich. Ubytovanie pri Vindšachtskom tajchu, my...

comment29. júna 2013 o 19:17

Tak 8,45h sme sa nakoniec Dano, Brudy, Vlado, Miloš a ja stretli na MS, smer BK, po modrej na Medené Hámre dole, za kameňolomom hore na Staré Hájne, kde som bol prvýkrát na lúke nad kameňolomom, krásne výhľady. Potom po modrej Čerený domček. Chceli sme ísť po žltej na Skalu, ale...

comment28. júna 2013 o 14:41

Dano platí, tak 8,45 na MS.