comment28. júna 2013 o 14:13

Ja dnes nie, ale zajtra ráno taký doobedný výjazd(povinnosti) na BK + Košarisko. Cca 8,15 na ŽS a cca 9,15 na BK, ak by sa Dano chcel pridať.

comment27. júna 2013 o 23:10

Podvečerný výjazd na BK, bol som prekvapený, v lese minimum blata, dokonca som sa vrátil domov čistý. Hore singlom nad Vydricou, Spariská, smer Pekná cesta po asfalte, odbočka nad horárňou doľava, cez les na Červený kríž, dole do Rače a hore na BK aj singlom vedľa asfaltky. Na BK...

comment23. júna 2013 o 17:09

Psíka sme dnes nevideli ani za Košariskom, po žltej nad Lozorno a ani v okolí Pajštúna. Nedeľný výjazd s Milošom, Brudym, Peťom & me: ŽS, Kačín, BK, Košarisko, Skala, Lozorno, Červený domček, Stupava, Borinka, MS, Kačín, Lamač, taký príjemný nedeľný výjazd, cca 67km....

comment21. júna 2013 o 11:17

Maťo, ja som ten pomalší, mne stačilo 58km a padá mi hlava.

comment21. júna 2013 o 9:52

Ďaľší vydarený výjazd, mne to ukázalo 58km a nastúpaných 968m. Na pozorovanie západu slnka zo Somára nám chýbalo cca 20minút. Nabudúce budeme musieť pridať.. Inak tempo slušné, v noci som cítil nohy. No už aj prvá rýchlejšia skupina videla na Hviezde slušné stádo...

comment20. júna 2013 o 14:31

kajobiker mi ich vcera vyplasil Nevyplašil, predsa len, pred ženami majú diviaky väčší rešpekt. A nielen diviaky...

comment20. júna 2013 o 13:59

Andrej, aj budem rád, keď nepôjdem sám, tých diviakov bolo naozaj dosť. Inak som aj myslel, že stretnem Silvu, pôvodne som aj chcel pokračovať k Červenému domčeku, do Borinky a cez Malý Slavín do Lamača, ale diviaky zmenili moje plány... Má volať Miloš, možno aj dnes sa...

comment20. júna 2013 o 9:15

Včera podvečerný výjazd, ŽS, po lese na Kačín, MS, BK, zjazd na Hviezdu, Košarisko, Skala, Rusniaky, späť po asfalte na BK(nekonečné stúpanie..) Z BK po lese cez MS a Kačín do Dúbravky, do 70km. Počasie ideálne, o 19,00 v lese 24C a okolo 23,00 bolo 22C, úplne bezvetrie. V lese...

MTB bikeri Topoľčany a okolie MTB akcie, výjazdy

comment18. júna 2013 o 15:04

Z Veľkého Tribeča cez Medvedí vrch po TZ zjazd, sem-tam skalnatý povrch, alebo padnutý strom, ale upravený na skok. Potom cez dva kopce na Javorový vrch, zarastené to nie je, tlačiť hore sme museli, len keď došli sily, alebo boli väčšie kamene. Často chodia po tejto zelenej TZ...

comment17. júna 2013 o 11:10

Luboš, pekné fotky. A rád sa pridám na trip.

MTB bikeri Topoľčany a okolie MTB akcie, výjazdy

comment17. júna 2013 o 10:57

Cez víkend sme sa presunuli z Malých Karpát do Topolčianok. Ubytovanie a strava super, počasie skoro ideálne až na to teplo.. Single dobré, ťaží sa asi všade na Slovensku, tak aj tu sme našli spúšť po lesných robotníkoch. Sobotná etapa: Topolčianky, Žikava, Vlčí kút, Zlatno...

comment10. júna 2013 o 8:43

Dano5, bola nedeľa, tak na Tureckom vrchu ani noha. Ale moc sme sa tam zbytočne nemotali. Až na brod potoka, drevorúbači..

comment9. júna 2013 o 21:42

Ešte trasa od Vukieho: http://mapy.hiking.sk/?trasa=9kbyX. A zopár fotiek.

comment9. júna 2013 o 21:20

Dnešný "vlakový" výjazd sa vydaril, pekné počasie, dobrá partička: Luboš, Vukie, Vlado a ja. Ráno vlak do Levár, síce meškal, ale pod Vukieho vedením sme stratu rýchlo dohnali. V Plaveckom Podhradí sme boli načas. Potom výšlap na Jeleniu Horu, ďalej smer...

comment7. júna 2013 o 15:35

Chystáme sa v nedeľu výjazd, vlakom do Veľkých Levárov, odtiaľ cez Studienku do P.Mikuláša, ďalej na Amon a na Jeleniu horu. Potom smer Plavecké Podhradie, lúkami do Sološnice, popod Peterklin, Vývrat, nad Kuchyňu, nad Pernek a potom smer Košarisko. Vlak 8.28 Hlavná stanica, ja...

WorldTour, MS, ME atď. Cestné preteky, cyklokros

comment27. mája 2013 o 8:45

Ďakujem. Chceli sme pojazdiť aj singltreky v okolí Livigna, ale počasie nedovolilo. Mimo ciest bolo vyššie veľa snehu. Škoda, že nám nevyšla tá piatková etapa Gira, vidieť Nibaliho a celý pelotón dupať na Stelvio, to by bol iný zážitok. Ale dúfam, že mi tie prevýšenia(cca...

WorldTour, MS, ME atď. Cestné preteky, cyklokros

comment26. mája 2013 o 20:42

My sme sa vybrali na Giro, že si pozrieme etapu cez Passo Gavia a hlavne cez Passo Stelvio. Mali sme šťastie na počasie, no nie na etapu,ktorú najskôr presunuli na Passo Tonale a vzhľadom na predpoveď celkom zrušili. Tak sme si aspoň jeden deň dali výšlap na Passo Stelvio(2760m)a...

comment15. mája 2013 o 21:48

Dnešný výjazd na Pezinskú Babu v krásnom slnečnom počasí, teplota okolo 20C. Na moje prekvapenie vietor v lese slabší, dokonca ani na Somárovi moc nefúkalo. Smer PB sám po červenej TZ, bez blata a po ceste späť sa pripojil Brudy. Aspoň som ho troška brzdil... Po ceste späť už...

comment2. mája 2013 o 9:13

No chlapci pekný výjazd ste dali, hlavne tie výškové metre. Už viem, prečo sa Miloš stratil...Keby sme tam boli s Maťom, stratili by sme sa aj my. Ja som bol so synom na BK, tam bolo ľudí ako v 1.májovom sprievode(preteky+BM bike), išli sme na Košariská(chatu prerábajú),...

comment28. apríla 2013 o 11:26

Mato pekne fotky, ja som to videl podobne. Teraz som bol umyt bike, ani som si nesadol... Verim, ze nabuduce to bude lepsie.