comment24. augusta 2016 o 9:33

Tá cena, ktorú uvádzaš ty, je bez DPH. Je to tam uvedené v položke "Reduction", kde je odpočet pre "nešvajčiarskych odberateľov", takže daň by si platil na Slovensku, čiže si môžeš rovno prirátať 20% a k tomu je tam cena zásielky 120€. Myslím, že pri...

comment23. augusta 2016 o 10:03

Haffen vyskúšaj kontaktovať predajcu Wilier v Zlíne (oficiálny distribútor pre Čechy). Nie je to ďaleko od hraníc a eventuálne by si si vedel ísť vyskúšať veľkosť, ak naozaj uvažuješ nad tým GTR. Navyše ak majú na predajni nejaký starší katalógový model, mohol by si ešte...

comment6. júla 2016 o 20:23

Nepomýlili, väčšinou je tu kopec zbytočných rečí a málo obrázkov xi xi xi

comment3. júla 2016 o 19:09

Majoballs išli sme to dnes zatiaľ iba z Canazei do Arraby a cez pordoi naspäť do Canazei. Ale musím povedať už len podľa toho zjazdu do Caprile, že z tej strany je to brutálny náklad, uvidíme, možno to skúsime aj naopak, ak sa na to budeme cítiť.

favorite0thumb_up41thumb_down
comment3. júla 2016 o 17:31

Komu sa už nepáčia tie bicykle, tak nech aspoň likeuje, že sme sa na nich vytrepali na Fedaiu kvôli tej fotke...

WorldTour, MS, ME atď. Cestné preteky, cyklokros

comment1. júna 2016 o 14:15

Trochu ma mrzí, že sa nikde nerieši, že po páde Kruiswijka v drese lídra naňho nikto zo súperov nepočkal. Keď na Tour spadla Andymu Schleckovi reťaz a Contador zaútočil, dobreže ho každý neukameňoval, ako nešportovo sa správal. A raz keď na Tour spadol Schleck, jeho tímový...

comment5. mája 2016 o 20:17

stax kvalita a renome znacky nestoja na "pocul som", ale na skusenostiach a referenciach. Na rame su dva odtiene fluo (zlta a zelena), sedlo a omotavka je vo farbe zlta fluo, ale samozrejme pasovala by aj zelena. Polepy na kolesach su origo, kedze kolesa som zatial len testoval, nemal som...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment5. mája 2016 o 14:18

sk_wizard tresnut hlasku typu, ze si nepocul chvalu na produkt znacky, ktora ma viac nez 20 rocne skusenosti so spracovanim karbonu je take slovenske... ako radsej kupit fake od firmy, ktora vcera sila tenisky a zajtra bude vypletat kolesa...(a tymto som nemyslel Tufo, len pre ujasnenie...) Tolko...

comment4. mája 2016 o 22:05

nad tufami s tmavymi polepmi som uvazoval, ale potom som natrafil na tieto za lepsiu cenu a myslim ze corima je o nieco vyssi level ako tufo... polepy uvazujem, ze pojdu dole, aspon tie zlte pasiky...

favorite0thumb_up5thumb_down
comment4. mája 2016 o 21:09

nieze by ste boli radi, ze vam sem este niekto aspon daku fotku zavesi

favorite0thumb_up15thumb_down
comment4. mája 2016 o 21:00

tato sezona sa bude niest v aero style...

Cesťák do 1500€ Cestné a gravel bicykle

comment24. apríla 2016 o 17:19

wilier sa da vidiet v kck zlin, ak to nemas daleko, mavaju zopar kusov aj na predajni...

Bicykel Wilier Cestné a gravel bicykle

comment4. augusta 2015 o 14:27

Rozdiel GTR a GTS je v geometrii. Treba si porovnat tabulky. GTS ma pohodlnejsiu geometriu = kratsi ram, dlhsia hlavova trubka. GTS uz ale pre modely 2016 nebudu dodavat podla vsetkeho, preto ho nenajdes na origo stranke, lebo existuje aj GTS na kotucoch, ktora ma rovnaku geometriu. Velkostne...

comment30. júla 2015 o 11:21

Ja meriam zhruba ako ty a mam velkost 58. Zalezi od geometrie a aky posed uprednostnujes. Ak si medzi velkostami, tak teoreticky by ti ani jedna velkost nemusela byt zla, no pri mensej budes zrejme potrebovat viac vysunutu sedlovku a dlhsi predstavec. No a ak nechces mat pod predstavcom na kasu...

Bicykel Wilier Cestné a gravel bicykle

comment17. júna 2015 o 23:51

Ja ho mám cca polroka. Za tie peniaze slušná mašinka, komfortná geometria, dobré riadenie, pričom ja vážim cez 90kg a zatiaľ môžem len chváliť. Na to, že wilier je už aj nejaká značka sa ani neoplatí pozerať po inom v tejto cenovej kategórii.

favorite0thumb_up16thumb_down
comment30. mája 2015 o 21:32

Trošku sme upgradovali. Nové kolesá, rajdy, omotávka, košíky, pedále...

Čo vám priniesla poštárka? O hocičom

comment15. mája 2015 o 16:41

Konečne po týždňoch čakania dnes aj mňa našli nové botičky

comment12. februára 2015 o 21:45

chvilu som si myslel, ze sa nachadzam v teme "Vaše vysnívané žiletky" Trosku by tomu ale bodli nejake farby (omotavka, bowdeny) a nejaka ta dura ace-ova di2 , ale inak velmi slusne

comment14. januára 2015 o 14:27

janherich, integrovane radenie do brzdovych pacok nieje zalezitostou poslednych rokov, ako v pripade kompaktnych riaditok. Imho uchop bol vzdy vecou ergonomie jazdy (jazda do kopca - horny uchop, jazda z kopca/rovinka - vacsinou dolny uchop). Skor by som to videl, tak ako poznamenal Slobodaj, ze...

comment25. októbra 2014 o 17:35

dik za pozitívne aj negatívne ohlasy, Optimus chcel som tam dať ružové, ale nemali