Fricka - Koloros MTB akcie, výjazdy

comment23. augusta 2012 o 0:58

Minule som siel z sigordu po asfaltke smerom na hanusovske v niekde pred koncom tej asfaltky mas dolava odbocku na modru smerom Fricka... ako je to pekne zjazdne az po svaznicu ... potom pojdes trocha po svaznici a zas doprava po modrej ale to vecsinou bike tlacis ale neni to nadlhe tlacenie )

comment13. augusta 2012 o 22:07

Ja pracujem v cechach takze to si asi usetrim na postovnom

comment13. augusta 2012 o 19:44

Ja si myslim ze tieto http://www.lacnenalepky.sk/samolepky/nalepky-tlac.html

comment12. augusta 2012 o 23:00

Pekne nebolo by naskodu dat si nieco take na bike meno alebo prezyvku )

comment12. augusta 2012 o 22:58

Ja si z toho nic nerobim len niektory ludia tu robia z komara somara Inac dnes som ti chcel zavolat ci niekam nejdeme len ked som sa pozrel na slanske tak som videl ze nic z toho

comment12. augusta 2012 o 19:18

No vidis ked pri pisani vypadne jedno pismenko ale inak ospravedlnujem sa za to jedno pismenko :/ inak to je zamok alebo hrad ? lebo ak si date cykloserver.cz tak na mape najprv ukazuje zamok a ked si priblizite je tam zrazu hrad

comment12. augusta 2012 o 10:21

Vcera sme si s brachom a kamosom dali pojazd... trasa Bystre, Grimov laz, Temny les, Zlata bana, Sigord odtial po modrej na Chata Fricka a Zbojnicky hrad... s5 po cervenej na Hanusovske sedlo a domov ) nejake foto http://kenti.rajce.idnes.cz/Zbojnicky_hrad/ 10 m pred asfaltkou som sekol dusu inak...

comment3. augusta 2012 o 20:03

Pekne ) smola ze ja som momentalne v CR v praci ://

comment28. júla 2012 o 22:21

No clovek by niekma siel ale nevie kto kam ide....a na druhy den zrazu vidi boli sme tu a tu takze na nedelu cize zajtra sa niekde nieco planuje aby som sa pridal?

Jazykové okienko O hocičom

comment24. júla 2012 o 14:05

lol.... mna teraz diakritika a pravopis ani netrapi mna trapi nervozita a starosti okolo rozsekaneho auta...

comment24. júla 2012 o 10:57

No dosli štatny ale nie nehodouka.... nehodouku sme nehceli radsej sa vinnik priznal ze ked sa pozrel pred seba tak ma videl 2m prednim cize nedodrzal vzdialenost.... lakko no pekne vraj zhodnotilo auto.... kufor mi uz asi nikdy nebude sediet presne ako sedel a ako hovoris pri predaji si hned...

comment24. júla 2012 o 10:12

akoze som nic neplatil .... sme sa dohodli na vinnikovi a bude sa to platit z jeho poistky .... len vies ako to funguje nikdy ti nedaju tolko kolko oprava stoji ... a aj po oprave to uz nebude ono :/

comment23. júla 2012 o 23:24

No pozri sa na sadzobnik pokut a pri sposobeni nehody mas pokutu Podla sadzobnika: Dopravny inšpektorát a Podla zakona: do 650 eur ..... a to ma zaraza ze toho co cuval do krizovatky voooobec nepokutovali a este povedali ze mohol odist ze je len jeho dobra vola ze zostal..tak dakujem pekne.... a...

comment23. júla 2012 o 20:00

Dnes to moja micina schytala....jazdím po Prahe,Blave a nič az v Prešove mi rozbiju auto :/ Pri NAY sa nejaký Trebišovcan spamätal že zabudol odbočiť tak cuval do križovatky, ja som zabrzdil ale pomaly plynule asi 5m som od neho zastavil keď zrazu zozadu do mna napáli auto. Zavolal som...

Vaše vysnívané bajky MTB bicykle

comment22. júla 2012 o 8:27

Scott Gambler Mne osobne sa nepaci to komplikovane prepakovanie .... akoby nestacilo jedno vahatko....

comment21. júla 2012 o 7:04

A sme sa dovozili...prsiiii :/ mozno ked niekam na skok poobede .......ak nebude prsat

comment20. júla 2012 o 18:46

Ja mám 1,9TDi a volnobezne nieco okolo 500 no a na 900 otackach ist to musi pekne trpiet .... hellboy nemas nejake vysoke volnobezne otacky? predtym som mal favorit a mal som na nom 800 volnobezne....a to by spravne mal mat asi 700 len vekom si to nedokazal udrzat tak sme mu pridali na 800....

comment20. júla 2012 o 17:56

Ja z brachom zas zajtra ideme z Bystré cez Giraltovce Svidnik do Údolia smrti

Zlomená pätka prehadzovacky MTB komponenty

comment20. júla 2012 o 11:11

No cena pätky sa odvija od znacky biku... na ctm zozenies za 6-9 eur .... no zas bracha co kupoval na Giant reign ho vysla na 15 ecka .....

Fricka - Koloros MTB akcie, výjazdy

comment17. júla 2012 o 19:07

Ja vecsinou po cervenej....no lepsie povedane vzdy