Straty a nálezy O hocičom

comment24. marca 2019 o 20:04

Dnes som našiel okuliare B-twin na ceste z BK niekde medzi Sakrakopec a Jeleni vrch (Malé karpaty).

PiEsKoViSkO O hocičom

comment20. marca 2019 o 20:32

Rámy

comment19. marca 2019 o 21:27

Dal som starú zo Shimano

Cykloodpad O hocičom

comment12. marca 2019 o 21:35

Díky, ale čo mám rozumieť pod špon? Kovový odpad pri...

comment12. marca 2019 o 17:57

Priamo tu na stránke v sekcii prihlásenie

Akcia v LIDLI Cyklistické obchody

favorite0thumb_up2thumb_down
comment7. marca 2019 o 20:25

Inak ak je to tá istá pumpa čo bola minulý rok, tak za mňa , nosím ju v sedlovke, tento týždeň po roku prvý defekt, nechcelo sa mi s tým babrať , tak som 3x dofukoval a úplná pohoda, dobrá obsluha, žiaden vzduch neunika a MTB natlakuje v pohode, nemám vyskúšané či aj...

Dnešný švih Cestné akcie, výjazdy

comment4. marca 2019 o 22:33

No neviem ako na cesťáku, ale na mtb som si to minulý rok dal niekoľko krát keď som sa vracal domov z Inovca, či Súče a teda už ma tam aj vypínalo, raz som dokonca Všivavec, brdek pti Horných Orešanoch radšej obišiel cez Lošonec ) Sry za OT

Kolobežky a veci súvisiace O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment3. marca 2019 o 13:44

Priemerku viac ovplyvňuje čas akým ideš hore kopcom nízkou rýchlosťou, ako rýchlosť akou "letíš" z kopca dolu, lebo ideš sice rýchlo, ale podstatne kratší čas

Prvý cestný bicykel Cestné a gravel bicykle

comment28. februára 2019 o 8:39

Kedže som nikde nenašiel žiadne zmysluplne recenzie, chcel by som Vas poziadat o radu. Poškuľujem po cestáku, ako doplnok k prime MTB, primárne tu po okolí MK viac menej rovina na nájazd km a keď ma to trochu chytí možno nejaký road maratón okolo hnoja s cieľom dojazdu, nie na...

Čo vám priniesla poštárka? O hocičom

comment27. februára 2019 o 18:03

Už sa blíži 19 hodina, tak už čakám na lucku- in príspevok dňa, ako babka na Esmeraldu a aby som nebol úplne OT, prišla mi podpis kartička SKY aj s nejakými škorpióni na skúšku, ale zas chyba lávky, oni mi poslali vrchárske a ja potrebujem minimálne špurtérske no nič,...

comment27. februára 2019 o 11:09

žiaľ v GaliPetovom fotopríspevku na predošlej strane máš odpoveď, prečo sa to zas asi nepodarí (

Dnešný švih Cestné akcie, výjazdy

favorite0thumb_up3thumb_down
comment27. februára 2019 o 10:00

corsair, možno práve opačná cesta môže byť tá správna. Pokiaľ budeme cyklistov len vytlačovať na cyklocesty, ktoré nie sú a tak skoro nebudú, vodiči budu mať oprávnený dojem, že na ceste cyklista len zavadzia. Pokiaľ bude preprava na biku štandardnou a tradičnou ( povedzme...

comment25. februára 2019 o 9:25

...dve a v rovnaké termíny, ako je na SK zvykom, vid minulorocna diskusia jednoho tradicneho maratonu z východu ( PS: a čo je s Dohňanmi, nikde som nezachytil žiadne info, že by končili a v kalendári ich nevidím. tam sa mi pacilo, trochu blatka, ale bubeníci minulý rok to riadne...

STATUS O hocičom

comment25. februára 2019 o 6:02

Donebavolajuca drzost ! Ako si len mohli ti Nemcuri dovolit zapocitat exportne naklady (a ine) na Slovensko do ceny ! Keďže sme v "cenovej" skupine s Rakuskom, Talianskom, Slovinskom, tak by som skôr tipol, že naše €uro nieje dosť "tvrdé". Už ani to euro nieje...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment24. februára 2019 o 9:54

Ešte by som to, túto diskusiu "otočil " inak, aby bolo zrejme prečo jeden má vysokú podporu a druhému ťažko prísť na meno. Mne, ako radovému, (s)prostemu občanovi je v podstatne viac menej jedno, či je vo vlade aktuálne (rozumej v čase, nie v tejto chvili) bledo modrý,...

favorite0thumb_up4thumb_down
comment23. februára 2019 o 7:50

A čo ma iné povedať keď sa mu loď potápa , včera na tlačovke spomenul asi 10x že je predsedom najsilnejšej strany, asi aby jeho voliči na neho nezabudli teraz ked potrebuje súrne Šefčoviča dostať za prezidenta. A ta ITA novinárka vravela, že so zverejnením váhajú podľa...

comment23. februára 2019 o 7:39

...že Súlov končí sa tu dosť popísalo, ale čo Stupava, Dohnany, Hrabušice a Topoľčianky vypisovali tiež, ako sa chcú zapojiť a všade ticho. To si to všetci zrazu rozmysleli. Okrem Stupavy mimo SBOT som nenašiel žiadnu info ani v kalendári. Na druhej strane aspoň bude priestor...

Bicykle pre deti MTB bicykle

comment20. februára 2019 o 19:14

Nemôže ten uhol byť účelový, keď dieťa rastie automaticky vytiahnutim sedlovky meniš štvorec a tým bike "rastie " s bikerom?

comment20. februára 2019 o 16:20

asi musia fakt dobre platit Možno je to fakt len viac zábavy , musím to niekedy tiež vyskúšať... ...a už prchám von na vlastný pohon, aby ma tu niekto netrafil kameňom

Práca snov O hocičom

comment14. februára 2019 o 19:00

Profesionálna česť nedovolí, bol som tam pracovne...