comment1. júna 2008 o 17:50

takže môj zažitok zo soboty bol ozaj hustý. No začalo to týmže ráno nám dôchodkyňa na stanici ktorá pre každú maličkosť volá do Ba, predávala lístky na vlak 30 minut a nakoniec nám kôli nej zdrhol...všetci nasratý ideme domov...potom kamošov ocino povedla ze nás...

comment20. mája 2008 o 14:27

Girov posledný príspevok sa mi páči. Keď som začínal, takto sa písalo o Zelenej stope v Banskej Bystrici. Kde-kto vravel, že ho tam už neuvidia. Ja som šiel a páčilo sa mi. Bol som o rok znovu a pôjdem i teraz, ak v zdraví dožijem. Takmer po všetkých stránkach čo do kvality...

comment16. mája 2008 o 7:03

Keby bol zraz v Poráčskej doline o týždeň skôr, išiel by som tam aspoň na jeden deň, lebo to tam nepoznám. Brezno som ešte nešiel. Vlani mi to nevyšlo, dúfam že toho roku hej. Dlhá bude asi riadne náročná. Teším sa. A možno príde i jfab s ďalšími tromi. Aspoň sa...

comment12. mája 2008 o 12:32

Dobre. Na Mýto, alebo aspoň do Jarabej je asi moja najčastejšia trasa. Ale moc toho zase nenajazdím, o rýchlosti ani nehovoriac. Mohol by si dať číslo.

comment9. mája 2008 o 17:13

Zajtra chcem ísť stovečku (Čertovica-Podbrezová-Brezno a späť). Ak máš chuť, pridaj sa. Ja toho roku teraz len začínam (1100 km). Ak nezačneme niečo robiť, Mirca, Jana Hošalu a im podobných uvidíme len na štarte.

comment9. mája 2008 o 16:03

Ondrej, ak robíš ešte v Mikuláši, každú nedeľu je štart o desiatej z benzínky v Okoličnom. Na cesťákoch, 70-120 km. Skvelá partia 10-15 jazdcov každého veku (plus Natálka), určite zapadneš. Na každom väčšom kopci sa čakáme (ma čakajú).

Cyklotrenažéry MTB komponenty

comment29. januára 2008 o 17:55

Ahojte! Potrebujem poradiť. Má niekto skúsenosti s cyklotrenažérom pripojeným na počítač? Zaujal ma Tacx I-Magic T 1900. Ďakujem za každú radu.

Kráľova hoľa MTB akcie, výjazdy

comment10. januára 2008 o 19:40

no ak bude rozumny termin ... inak ja planujem toho roku prejst krizom zrejme z mikulasa do brezna cez chatu mr stefanika ... neviete ako je to tam zo zakazmi? Na Štefánikovu chatu je to pre nosiča. Odstrihni si z karimatky a prilep si to na plece, určite Ti poďakuje. Od horárne Pred...

Hitparada 2007 MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment30. októbra 2007 o 13:28

Matt a Base! na niektoré veci máte protichodné názory, napriek tomu sa rešpektujete a svojimi príspevkami potvrdzujete vysokú úroveň v diskusiách na tomto fóre. Také niečo ako Sorry to riadne otepľuje. Všetci vás (miesto roboty) tíško sledujeme a dúfame, že nekončíte. Do...

Hitparada 2007 MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment30. októbra 2007 o 1:29

Dnes som si bol v Tescu kúpiť rifle. Pred mesiacom v Prešove by mi také spadli z pása. Nechal som ich tam, lebo sa mi zarezávali -zase som tučný ako prasa. Jazdiť treba. Ja som začal jazdiť pre radosť a postupne to prešlo do štádia "pre výsledky, z ktorých som mal...

Bicyklovanie na Spiši MTB akcie, výjazdy

comment7. októbra 2007 o 13:39

Ktory si bol ty lebo my sme kecali z vela bikermi daj vediet aspon aky mas bike alebo co si mal na sebe (myslim pod vrstvou blata) V žltozelenej neónovej vetrovke na kanóne.

Bicyklovanie na Spiši MTB akcie, výjazdy

comment6. októbra 2007 o 20:36

Keď vidím vaše fotky, svitá mi, s kým som sa v cieli rozprával. Veselá parta. Rád by som sa niekedy k vám pridal.

Šarišský cyklomaratón MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment30. septembra 2007 o 19:04

Nechcem hovoriť za usporiadateľa, ale kameraman mi vravel, že na rozdiel od predchádzajúceho ročníka bol teraz na filmovanie sám a má zábery len z priestora štartu. Je to veľká škoda, lebo dvd z minulého ročníka ktoré sme dostali je veľmi pekné.

comment3. septembra 2007 o 11:45

Chýbajú mi kategórie pre starších. Mala by to byť samozrejmosť, aby nesúťažil vnuk s dedom. Nejde o ceny, tie keby neboli mi nevadí. Ale pri patričných kategóriách vidím pre všetkých väčšiu motiváciu. Rovnaká samozrejmosť je i primerané štartovné.

comment3. septembra 2007 o 11:44

Liptov Cyklotrasy, navigácia

comment29. augusta 2007 o 20:34

Veľmi pekne to tu v grafoch zobrazuješ. Máš ale asi pokazený tachometer, lebo tie časy z Kokavy okolo Mary, alebo na Hrebienok sú veľmi dobré. Alebo sa vozíš za Maťom Jurčom.

comment17. augusta 2007 o 17:04

Ak mi to pracovne vyjde, rád do Bystrice prídem aj tohto roku, hoci som od Horala na bicykli nesedel. Páčilo sa mi tam. Vlastne mne sa páčilo všade.

horal MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment14. augusta 2007 o 8:22

Načo by si mi ho posielal, veď ja som mal na strednej zo slovenčiny častejšie štvorku, ako trojku. Pošli ho rovno Červovi. Ja som mu poslal tiež (včera doobedu), ale voľajako neprijíma. Ak by to šlo cez moderátorov, ozvite sa, prepošlem. A napísať by mohol kde-kto, veď to nejdeme...

horal MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment13. augusta 2007 o 23:13

Piso Ty si virtuóz. Robíš všetkým radosť, si veľmi presvedčivý. Ak pracuješ v poisťovníctve, iste sa Ti veľmi darí. Buď zdravý, jazdi ďalej a píš.

Tretry na XC MTB komponenty

comment7. augusta 2007 o 17:12

Neviem odkiaľ si, ale veľké zľavy na kvalitné tretry som videl minulý týždeň v predajni Športrysy Poprad. Do 3000,- tam bolo niekoľko drahších modelov.