lto

Gerlacher

AVID JUICY 3 PORADTE PLIZZ MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 23:19

Nie,nie .. vacsi imbus len drzi packu .. inak Juicy 5 by mali byt rozdielne od 3kej tym, ze je prasa z jedneho kusu, a objimka 2 kusy, ale vyskytuju sa tusim aj kombinacie .. inak Juicy 3 som raz kupil v ramci hura akcie "postavme si snehuliaka" a necakal som od nich nic (predtym som mal...

AVID JUICY 3 PORADTE PLIZZ MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 21:26

Juicy maju 2 imbusy, jeden je na nastavenie pacok od riaditok a druhy drzi priecny nit a sluzi na to, aby sa dala vymenit packa. S platnickami to nic nema. Ak teda nie su viac druhov Juicy 3 ktore maju imbusy 3. Moment dosadnutia sa da modifikovat mnozstvom kvapaliny.

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 21:07

Mne sa zda, ze Spyder je ceska znacka, kde si ale nechavaju robit ramy netusim, vzhladom na cenu by som tipoval domacu alebo nemecku produkciu. Taiwanec/Cinan totiz to spravi za menej ako polovicu.Aj ked je tam marza obchodnicka, samozrejme. Akurat tento ram patri pravedpodobne k tym...

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 16:40

coco: dorasties http://cgi.ebay.co.uk/Salsa-El-Santo-Frame-Scandium-Full-Susp-MTB-Frame-16_W0QQitemZ390081798072QQcmdZViewItemQQptZUK_sportsleisure_cycling_bikeparts_SR?hash=item5ad2afdfb8&_trksid=p3286.c0.m14 a.ndrejko: vidis, a ja Ta este doplnim, Epic je makky( stary aj novy, referencie...

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 16:25

btw keď už sme pri rámoch a skladaní keď niekto náhodou natrafí na cenovo výhodný alebo zaujímavý full am rám dajme tomu do 700 eur s tlmičom 130 alebo 140 mm veľkosť 17 alebo 18 dajte mi vedieť.kľudne tu alebo aj ss.ď. Na...

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 16:16

Ok .. mas pravdu, na Tvoju povodnu otazku, aky rozpocet na ram, pri odpovedi 700e , v ramci faktu, ze chces pretekat , vzhladom na moj odhad veku, celkoveho rozpoctu na bajk, Tvoje otazky a zanietenie do treningu Ti ja mozem jednoznacne doporucit karbonovy HT zo znaciek ako Trek,Scott, Lapierre a...

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 16:10

a co som sa vyfarbil.......??? trening je urcite viac ako ci mam ram za 700 eur alebo 1500 eur.. a za tym si stojim.... To nikto nepopiera .. ani trening, ani ram, ani cenu. Ale su veci, ktore ujo google nikdy vediet nebude a to je to, preco sa teraz takto pytas ..rozoberat to nebudem, uz to tu...

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 15:50

No, teraz si sa nam vyfarbil, dobre ta chalani odhadli

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 15:41

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 15:37

lenze co naj ? naj-lahsie? naj-pevnejsie? naj-krajsie? naj-exluzivne? naj-drahsie? naj-mensie? lebo vsetko naj dohromady neexistuje A tiez .. najdolezitejsie je volba ram+vidla, potom zvolit kolesa. Ostatne je len cisty spotrebak, design, mozno trochu vaha a preferencie k niecomu.

damske sedlo - baby radte MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 15:10

No, asi to nebude to iste , tipujem .. ale aj v tomto pripade mi tento rok trvalo dost dlho, nez som prisiel na to, ze mam posunute sedlo (povolilo sa) a nechapal som, preco sa to nechce vysediet (ono to trva nejaky cas .. ak sa na nom nejazdi dlhsie, nez si clovek zvykne, tak 500km , mozno). K...

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 13:28

No vsetko ma svoje pre a proti. Bud mas okamzity servis a mozes to kupit hned, ale potom zaplatis 2-3x tolko, alebo ozelies moznost okamzitej kupy, podstupis aj nejake tazkosti s dopravou a usetris. Shimano XTR kluky mas napriklad tuna za 279euro,...

damske sedlo - baby radte MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 12:10

Tak,tak .. http://www.jensonusa.com/store/product/SA308A08-Selle+Italia+Slr+Saddles.aspx .. najlepsie sedlo na svete

AVID JUICY 3 PORADTE PLIZZ MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 12:07

termixxx77: presne toto robia BBB dosticky na Avid Juicy. Prehrievaju sa priserne a horsie brzdia.

Avid Elixir - chod paky MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 10:51

No, mam ten isty problem s Elixirom, a tiez prave predna, hlavne ked polozim bajka na zem, potom je to stranda. Odvzdusnoval som to, ale zrejme to bude chciet este viac.

Kolesa MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 10:48

olejove vidly su skoro vsetky, mal si asi na mysli pruzinu .. jj, ja viem , hlavne tora ma ocelove vnutorne nohy, nestencovane, tak to prispieva k vahe. Samotna pruzina je oproti vzduchu prakticky rovnako tazka.

hardtail alebo celoodpruzeny?? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 10:46

za 700euro kupim novy full ram (dokonca mozno aj celokarbonovy), Mavic SLR sa daju zohnat za 500e, slusne hydry za 300e, lahka XC vidlia do 500e, XTR kluky alebo podobne do 300e, za zbytok 2200e kupim aj 2 x richi-tichies, vsetko nove, zo zarukou. Ceny nam klesaju, celopruziakov pribuda

Kolesa MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 10:28

20mm osa je pevna osa, nic pre vas, chrtov stax ma AC naboje, ale rafky ZTR a vahovy limit (ak ma tie najlahsie) je tusim 75kg sogi .. buduci tyzden vytiahnem celopevnaka reigna, tak kuknes .. aj vidlu nejaku by som doma nasiel, co ma o kilo menej (think)

humor MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. septembra 2009 o 10:24

Aha alu platna Hmm .. odvazil som zjazdene platnicky .. vazia 9g aj s pruzinkou. Takze to znatelne odlahcenie bude asi 4g .. to uz radsej zo zatatymi zubami ustrihnem to moje zadne zakrutene lanko No, sice suhlasim, ze niektore noname dosticky mozu byt problem, ale co je noname vyrobca ? Btw,...

Kolesa MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment15. septembra 2009 o 22:50

Vymen kolesa so staxom , potrebuje potrenovat, je moc lahky

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up