comment30. júla 2012 o 13:57

Nedela sedlo Kobuliar

comment30. júla 2012 o 6:29

Takže vikend je za nami a za nami su aj dva dni stravené z partiou vo Švedlari v zloženi Verči Feri a ja. Po piatkovej grilovačke pekne sme pozreli zahajenie OH 2012 ve vší počestnosti a v sobotu sme išli na ch. Volovec a Skalisko ...trasa ...

comment26. júla 2012 o 21:44

OK velnesuj my ideme na Švedlar Verči Fero CH a ja a po Hamroch na Skalisko a ch, Volovec. a vraj huby rastu neskutočne v tých končinach tak to bude hubova and beerova bikovačka a potom dalej na Pipitku malu a velku atd. uvidime podla prespime bud na Volovci alebo na...

comment25. júla 2012 o 12:22

No co vikend sobota počasie jedle.....

comment21. júla 2012 o 12:21

comment20. júla 2012 o 7:11

dnes sme Majobull a ja vybehli na snv-levoca-l.dolina-uloza-zavada-vrtula-l.dolina a spat cca.70km.akurat sme stihli dat v zabe domov a sicko vypocitano ne Majo.19072012311.jpg S tým načasovaním mi to moc nevyšlo lebo som išiel ešte doladiť formu do Jubaka a potom to prišlo ...

comment16. júla 2012 o 17:50

To počasie je fakt na nervy....zajtra kto xce a môže idem na turu do Sl.raja....neviem Piecky Such.Bela Sokolia ..... ale rano poobede už ne...

comment16. júla 2012 o 8:01

davam tu sumar tras TOUR KRAL SUMAVY 2012 1.deň Čes. Krumlov...http://www.cykloserver.cz/tipy-na-vylety/detail/?d=94267&akey=fecc882bb75c6f9a5b2eeedc7b3020d0 i ze zajižďkou.. 2.deň Okolo Lipna....http://www.cykloserver.cz/tipy-na-vylety/detail/?d=94269 3.deň Kvilda Plešne...

comment15. júla 2012 o 11:55

ééééééj veru dobra bola pečena kachna za pouhých 99 kč... je pravda že pivo stalo na môj vkus troch dosť ale spolu to nebolo až take dužo...ale to bola len decka porcia oproti sobotnajšej grilovačke za 140 kč...ak maš nejake foto video davaj....

comment15. júla 2012 o 8:58

No zdar Škultetyovci co už sme zazimovali biky po Šumave? viem že počasie je take ake je ale co tak sa strafiť medzi to asi tak jak na Šumave keď cez obednajšu pauzu lialo ako z krhle ale potom neskutočne počasie ..........ja mam volno..

comment10. júla 2012 o 9:47

Tak už mame za sebou krala Šumavy za 3 dni najazdene cca 250 km ale ani neviem čim by som začal..snaď len tým že je tam iný prístup k bikovaniu ako takému ...stovky cylistov okolo Lipna to je masovka... ale pokial chce človek komornejšie jazdenie tak sa musi ťahať do hôr.......

comment5. júla 2012 o 6:08

ano až v utorok som bol ready ale teraz sa ide na čechy tak na týždeň...

comment2. júla 2012 o 7:10

Len teraz som sa dostal k PC cez vikend som riešil ine veci u Sanča na chalupe ale tento týžden nemôžem ideme bikovať do Čiech na Šumavu takže ked tak to preložime o týždeň alebo ako vyhovuje tebe potom už nemam nič...

comment29. júna 2012 o 9:26

Včera taka rychlovka z Kalajom Podlesok nad Suchu Belu ponad Piecky Palc Pila Hrabušice a večer som ešte skakal po strome na večer som sa nadžgal čerešni ... ale môj žaludok to zvladol.. foto doda Kalaj..

comment28. júna 2012 o 10:38

2 Racho ved sa dohodneme na nejakom termine a dojdeš...to je fakt skvela trasa o.i.. prespiš dade v SNV prip. v Smižanoch a druhý den Levoča a ty môžeš pokračovať dalej na východ tak ako sme šli minule na jeseň tak skus porozmýšlať

comment28. júna 2012 o 7:50

Ano je to trasa ktoru môžem kedy koľvek na Bukovec chodim často ale na Slovinkach som nebol hadam 2 roky a cesta cez Poračsku Dolinu je komplet zjazdná a ako bonbonik su tri brody teraz v pohode prejazdne .. cez posledný brod maš možnosť suchej a mokrej varianty....

comment28. júna 2012 o 6:52

Tak tak veru došlo aj na mňa ... dnes na hoc aký kotňak 50ku Racho dik za gratulaci a dufam že zopar km pojazdime aj spoločne prajem ti všetko dobre Čau app. aj včera sme si dali trasu ktoru sme spolu išli ale na bežkach ale išli sme opačne až na na Slovinky Porač. dolina atd ...

comment27. júna 2012 o 6:56

Kalajku poobede určite nie je to na celý den jeto cca 70 km rano do 9 00 xcem vyraziť...minule som to išiel celý den pravda zberal som aj huby popri ceste..

comment26. júna 2012 o 16:33

Zajtra idem pod Bukovec na Slovinky a po Poračskej nazad....na Porač Chrast atd atd

comment23. júna 2012 o 8:03

Na ja das ist meine zweite libling strase ale až teraz som sa dostal k PC tak dik za gratulaci a na nasled. víkend sa tešim podrobnosti dohodneme po ja som tiež nezahalal bol som doma na Švedlari tak okrem natieračských prac som si aj bike pribalil a stihol som jednu jazdu ale po...